Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLetten op Mensen Hun Ogen.

Letten op Mensen Hun Ogen.

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
Klik om te vergroten...

Jij bent goed bezig :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ja, ik zie het ook overal in de stad ineens. Wel leuk om die mensen zo te zien gaan :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds ik drugs gebruik let ik er zelf ook veel op. Best grappig om aan mensen te zien wat ze op hebben. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
das echt cool ja
echt zo een praatje maken doe ik niet maar als ik iemand aan zie komen lopen dan kijk ik wel altijd effe en lach ik in mezelf
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik let er ook veel op laatste tijd..
Elke dag op station wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is inderdaad wel grappig om te zien tijdens het uitgaan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:
Klik om te vergroten...

Ik pik ze er ook zo uit

Vooral als ik op zoek ben
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe ja :) nee praatje makenis altijd wel leuk :P ik bedoel
een Pepklepper kan zijn bek toch niet houden :P

en op xtc praat je ook tegen iedereen aan die je aanspreekt haha

komt wel meestal wartaal uit :P :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik on drugs ben, dan zie ik ineens overal druggies... terwijl als ik nuchter ben het me totaal ontgaat :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha op feesten geef ik ook iedereen peuken etc, ook mensen die niet hard gaan ofzo.

laatst op ibjbn grand edition was leuk, moeste we wahte want iemand had de hele pleeo ndergekotst, dus dikke rij iedereen peuken aan elkaar uitdelen haha :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zag je nog toevallig iemand de hele avond achteruit lopen ?
Er was zo'n gozert die dik veel op had hij vond dat ie de hele tijd achteruit moest lopen,hij was ook vergeten hoe het was enzo.

Zonde van je kaartje opzich als je hard v/d kaart gaat :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb t probleem dat ik in mn xtc-space al mn pillen altijd weggeef... ik kan het wel begrijpen, je gunt iedereen dat gevoel natuurlijk. Maar toch altijd een beetje zonde :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
is vet ja..

zo merk je dat het eigenlijk 1 grote club is.. iedereen vriendelijk altijd enzo :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
ik heb t probleem dat ik in mn xtc-space al mn pillen altijd weggeef... ik kan het wel begrijpen, je gunt iedereen dat gevoel natuurlijk. Maar toch altijd een beetje zonde :P
Klik om te vergroten...

whaha da ken ik en daarom houd mijn vriend nu voortaan me pille bij..zodat er niks weg te geven valt..ik ben veels te goed voor deze wereld:P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil zelfs pillen geven aan complete vreemden :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik blijf gelukkig nog redelijk bij mn verstand...

my baby's stay with me :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik werk bij een benzinestation en in de weekenden als ik de nacht heb zie ik heel wat voorbij schuiven. Afgelopen zaterdag een gozer met een wit randje in zijn neus hahaha. Of mensen met van die witte mondhoeken, rollende ogen enzz. Inderdaad, je let erop en je pikt het merendeel er zo tussenuit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vroeg het gister aan een vriendin van me, die had enorme stuiters. Dat bleek dus normaal te zijn bij haar, en helaas voor mij was ze nog anti-drugs ook. Tsja nooit meer vragen dus :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."