Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijke voorraad?

Persoonlijke voorraad?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
as de pliesie langskomp, dan bennie de sigaar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Regelmatig gebruik ik pillen, maar ik ben 't geregel zat. Dus ik zit 'r aan te denken om even een persoonlijke voorraad te fixen..Ik zie alleen maar voordelen, goedkoper, altijd bij de hand en je slikt geen rotzooi etc. Maar zijn er ook nadelen die ik over 't hoofd zie??

En hoe doen jullie 't?


Later
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
goede voordelen ?

De prijs

Dekwaliteit

Het gemak, wel laten testen.


Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals je zelf al zegt, je gebruikt regelmatig. Denk je dat je er van af kunt blijven, als je elk weekend die zak met snoepjes ziet liggen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik wel ....

niet thuis bewaren scheelt een boel.

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een voorraadje heeft inderdaad voordelen, zoals prijs, steeds dezelfde kwaliteit, altijd binnen handbereik. Maar zeker zoveel nadelen, zoals altijd binnen handbereik, risico, steeds dezelfde kwaliteit....Ik zou i.i.g nooit een voorraad (thuis) willen, ik zou te makkelijk pakken, en me niet op mijn gemak voelen hier in België....

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik heel eerlijk ben weet ik niet of ik er wekelijks van af zou kunnen blijven... Ik merkte vorig weekend dat ik party-en zonder pillen veel minder leuk vond. Opzich wel link dus...
Desalniettemin meer voor dan nadelen, en ik heb al genoeg gezeik gehad met kut dealers :grin:

Thanks voor de replies guys!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf heb ik ook een behoorlijke stash op voorraad, puur omdat ik het moe ben om voor een paar pillen onderhand heel Nederland op zijn kop moet zetten. En nee ik heb er geen problemen mee om ze te laten liggen, wel als ik eenmaal aan het feesten ben geslagen dan pak ik meer als dat ik me had voorgenomen. Maar ach....kleinigheidje blijf je houden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Zelf heb ik ook een behoorlijke stash op voorraad, puur omdat ik het moe ben om voor een paar pillen onderhand heel Nederland op zijn kop moet zetten. En nee ik heb er geen problemen mee om ze te laten liggen, wel als ik eenmaal aan het feesten ben geslagen dan pak ik meer als dat ik me had voorgenomen. Maar ach....kleinigheidje blijf je houden.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar :grin: daarom neem ik gewoon niet meer mee dan ik wil gebruiken, anders slik ik 't toch wel of geef ik 't weg aan wild vreemde :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nadeel: als je pech hebt heb je straks een voorraad van 100 mentosjes ofzo =/
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen maar voordelen idd :grin:

Ik heb altijd! een persoonlijke stash (in huis dan wel te verstaan)

Ik gebruik eens in de 2 a 3 maanden xtc... en kan het makkelijk laten liggen.

Vind het zonde als het gevoel minder intens wordt.

Kheb nu wel van verschillende sooorten een aantal:

Schildpadjes --> 110
Hartjes --> 87
Australians --> 131
Mitchubitsi's --> 131

en Kristallen (niet laten testen)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou das geen persoonlijke voorraad jonge :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jawel hoor :grin: want van sommige heb ik er nog maar enkele...

Maar ze zijn wel allemaal getest!

Ik bewaar altijd iets voor vrienden(innen) die het voor het eerst doen. Die krijgen een licht pilletje :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ow, je bedoelt met 110 het aantal mg'en :mrgreen:
ik dacht het aantal pillen :openmouth: :P

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha :P Jij snapt hem :P

Wat denk je wel niet een privat stash van een paar honderd :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
HAHA ik dacht ook dat je zo'n 400 pillen had liggen :grin:

Ik ga ook maar even een beetje inslaan, even een nieuwe (goede/goedkope) pillenboer in omg. Utrecht zoeken! Want ik betaal nu 2.5E bij een (onbetrouwbaar) coke dealertje

x
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hehe ok sorry mensen misschien verkeerd geformuleerd :wink:

Bij deze dus... ik heb een klein prive voorraadje :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
psychonaut'86 zei:
Hehe ok sorry mensen misschien verkeerd geformuleerd :wink:

Bij deze dus... ik heb een klein prive voorraadje :wave:
Klik om te vergroten...
het arrestatie team is al onderweg, ik zou ze snel allemaal door de plee spoelen.













:wink: :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had de laatste tijd ook weer een redelijke stash, maar nu is gelukkig zo goed als alles weg. Ik bleef er maar van snoepen, en uiteindelijk zaten we minimaal eens in de 2 weken met z'n allen aan de X. Het is gewoon niet zo best als je 6 tot 10 pillen wegvreet elk weekend, met je vrienden of familie.

Dus alleen een voorraad aanleggen als je van jezelf weet dat je je gebruik kan beheersen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zonde :openmouth:

Dan gewoon alles in een keer slikken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."