#1
as de pliesie langskomp, dan bennie de sigaar
caatje zei:Zelf heb ik ook een behoorlijke stash op voorraad, puur omdat ik het moe ben om voor een paar pillen onderhand heel Nederland op zijn kop moet zetten. En nee ik heb er geen problemen mee om ze te laten liggen, wel als ik eenmaal aan het feesten ben geslagen dan pak ik meer als dat ik me had voorgenomen. Maar ach....kleinigheidje blijf je houden.


het arrestatie team is al onderweg, ik zou ze snel allemaal door de plee spoelen.psychonaut'86 zei:Hehe ok sorry mensen misschien verkeerd geformuleerd
Bij deze dus... ik heb een klein prive voorraadje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."