Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede snoepers?

goede snoepers?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
wausie kom niet zo stoer praten over je wause drugsgebruik, dat doe je maar in je eigen tijd..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
whah wahab waa xtc is bende

xtc sloopt je serotonine systeem

serotonine is een tryptamine

door voedsel haal je tryptofaan uit voedsel
tryptofaan word omgezet in serotonine
door invloed van daglicht zon of gewoon electrisch licht
((ik prefeer zonlicht)) word serotonine omgezet in melatonine
die melatonine word weer omgezet in dmt
de dmt zorgd ervoor dat je kan dromen
hier lees het maar in dit topic
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9735

aangezien dat hele tryptamine systeem in je brein nogal belangrijk lijkt
lijkt xtc me zeer slecht spul
het voelde bij mijn ook zeer slecht
2 weken koud en belabberd en keimoe

dan kan je beter paddo,s eten
paddo,s planten padden neteldietjes waarom hebben jullie tryptamines???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
witte pillen met beethoven logo

Hallo,

Ik heb geloof ik het hele net al doorzocht incl de site pillreports maar ik kan nergens iets vinden over xtc met beethoven logo. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij vertellen wat de (hoofd) bestanddelen zijn?

Alvast bedankt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
pillen met beethoven erop? dat zal een leuke symphonie worden......

toch opsturen naar een testcentrum dan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nooit gezegd dat ik de beste heb.
degene die ik nu heb zijn heb zijn getest bij novadic kentron
in den bosch 132mg mdma verder clean. niet slecht dus maar niet de beste....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
wausie zei:
ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
Klik om te vergroten...

Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later doe je alsof je de beste pille ter wereld in de pocket hebt.

conclusie: stoefen dus
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
MindTraveler zei:
wausie zei:
ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
Klik om te vergroten...

Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later heb je je pillen zelf al getest

conclusie: stoefen dus
Klik om te vergroten...

now be gone en gooi deze vieze thread in de afvalbak :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.ecstasydata.org
www.pillreports.org

als je zo graag wil dat iedereen het weet, zijn dat goede plaatsen om het neer te zetten. je zegt dat je pillreports niet meer gelooft, doe er wat aan en zet het dààr neer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is stoefen? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikachu zei:
wat is stoefen? :P
Klik om te vergroten...

google is your friend :wink:

• stoefen (opscheppen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."