#1
wausie kom niet zo stoer praten over je wause drugsgebruik, dat doe je maar in je eigen tijd..
wausie zei:ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
MindTraveler zei:wausie zei:ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later heb je je pillen zelf al getest
conclusie: stoefen dus
Pikachu zei:wat is stoefen? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."