Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede snoepers?

goede snoepers?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeveel mdma is trouwens slecht.
gemiddeld doe ik 5-6 snoepers van ~120 mdma op 1 avond.
maar als ik een lange avond maak vaak een stuk meer + bruin mdma poeder puntjes in drinken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand ervaring met Blauwe ronde dollars?

Pillreports geloof ik niet meer.
dus
heeft iemand ervaring met blauwe dollars???
hopelijk zijn deze ook goed
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ff gequote van Azgaza:

"Ik leg het wel ff uit. Je kan niet aan de buitenkant van de pil zien wat er in zit, mensen kunnen dezelfde vorm en kleur maken als ze merken dat een bepaalde goed is en die goed verkoopt. De enige manier om het zeker te weten is ze te laten testen.
Vanwege dat feit wordt het minder geapprecieert als deze vraag over wat voor pil dan ook gesteld wordt."
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
omtrent de veelgestelde vraag "ik heb geel met paars gestipte pillen, zijn deze goed?"

het antwoord op deze vraag is:

1. Er is nooit aan het uiterlijk van de pil af te leiden of deze pil goed/slecht/gevaarlijk is.
2. Als er eenmaal een "beroemde" pil in de omloop is worden ze binnen no-time nagemaakt.

de enige oplossing is de pil te laten testen, we zijn dus niet gediend van posts die informatie over een pil vragen!

www.drugs-test.nl
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat weet ik wel, maar het zijn wel de egte blauwe dollars.
Ik koop altijd goede kwaliteit en ik word egt niet opgelicht geloof me maar. met snoepers niet en met niks.

het enigste waar ik nog geen adresje voor heb is 2CB en keta.

iniedergeval de dealer zegt 130-140 mdma in de snoepers en ben er bijna cker van dat het klopt dus geloof ik het maar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is echt je hobby om op dit soort berichten te reageren heah :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Robdebob zei:
Het is echt je hobby om op dit soort berichten te reageren heah :wink:
Klik om te vergroten...

yeps
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
wausie zei:
Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.
Klik om te vergroten...

Sorry hoor, maar volgens mij ben je niet alleen op het gebied van XTC geen expert, maar ook op het gebied van spelling....misschien dat je je eerst eens concentreert op het leren schrijven, voordat je je hoofd vol gaat stoppen met pillen waar je niet beter van gaat schrijven?? Tjonge jonge.... :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
wausie zei:
heeft iemand ervaring met blauwe dollars???
Klik om te vergroten...

wausie zei:
Dat weet ik wel, maar het zijn wel de egte blauwe dollars.
Ik koop altijd goede kwaliteit en ik word egt niet opgelicht geloof me maar. met snoepers niet en met niks.
Klik om te vergroten...
Dat spreekt elkaar een een beetje tegen hè. Als je alleen maar goede kwaliteit koopt hoef je dus niet te vragen of die dollars ook goed zijn. Verder kan je aan de buitenkant nooit zien wat er aan de binnenkant in zit.

wausie zei:
het enigste waar ik nog geen adresje voor heb is 2CB en keta.
Klik om te vergroten...
Vragen naar dealers mag niet...

wausie zei:
Wel het nieuwe mix drankje Pisang ambon + g + mdma nog wat zooi weet ik veel denk ik maar week niet cker
Maar daar ga je tering hard van en je blijft lang op je top.
Vet vaag maar het is egt zo.
Ik zal eens navragen wat er in zit

iniedergeval de dealer zegt 130-140 mdma in de snoepers en ben er bijna cker van dat het klopt dus geloof ik het maar.
Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.

Stel ik heb een blauwe mitsu met 120 mdma
en een andere met 140.
Betekent dat dat die andere zoiezo minstens zo goed is,
of heeft het nog met meerdere dingen te maken behalve hoeveelheid mdma (bijv kwaliteit of hoe de pil is gemaakt of weet ik veel)
Klik om te vergroten...
Altijd goede shit en geen expert, hoe weet je dan of het goed is :confused:
Maargoed het maakt niks uit... het zou alleen kunnen dat er in de ene alleen mdma zit en in de andere ook een of ander slecht chemisch goedje ofzo...

Gouden tip van de maand: Laat ze testen! :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien is minderen een idee? 1x per maand is het beste voor XTC / MDMA.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry voor de spellfouten maar ik type een beetje snel:)

1e zuivere snoeper alleen mdma geen andere rotzooi 120mg mdma

2e zuivere snoeper alleen mdma geen andere rotzooi 140mg mdma

kan de 1e dan nog anders of beter zijn ??
ivm hardheid of wat dan ook.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met die van 140 ga je waarschijnlijk harder dan met die van 120... verder maakt het echt helemaal niks uit. MDMA blijft MDMA tenslotte, tenzei er MDA, MDEA of iets anders dan MDMA in zit natuurlijk. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
oke bedankt dat was het antwoord op mijn vraag :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
wausie zei:
hoeveel mdma is trouwens slecht.
gemiddeld doe ik 5-6 snoepers van ~120 mdma op 1 avond.
maar als ik een lange avond maak vaak een stuk meer + bruin mdma poeder puntjes in drinken.
Klik om te vergroten...

dit is echt te veel. Dat hou je niet lang vol als je dat meer dan een paar keer per jaar doet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamWeaver zei:
Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.
Klik om te vergroten...

het kost je een pilletje :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Armani7 zei:
DreamWeaver zei:
Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.
Klik om te vergroten...

het kost je een pilletje :grin:
Klik om te vergroten...

Zo, da's schokkend, wel een hele pil? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat ene pilletje kan je een hoop elenda besparen als je er vroeg bij bent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
geloof me, blauwe mitsus 121~ mg mdma wat behoorlijk hoog is voor bij ons in de omgeving, afgelopen zaterdag dollars getest, 2 tegelijk erin geknald half uurtje erna nog 1, ik houd ervan om te zeggen jooh nog nooit zo waus en van de kaart geweest.

ben 1 x brak geweest van xtc en dat was na de 1e keer, voor de rest nooit gaar geweest, volgende dag gewoon bier zuipen enzo en niets gaar.
savonds kerel smorgens kerel... niet zeuren
blauwe dollars ware net een tikkeltje beter als de driehoek blauwe vind ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
wausie werk jij soms voor de fabeltjes krant of broodjeaap.nl?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."