#1
Ik schaam me alleen voor de mensen die het niet mogen weten. Alsof ik dan weet dat ik t weer eens niet kon laten ofzo ![:grin:]()
Maar verder gewoon scheef gaan, jij voelt je fijn en zij niet, wie is er dan gek (op dat moment dan
)
Maar verder gewoon scheef gaan, jij voelt je fijn en zij niet, wie is er dan gek (op dat moment dan
)