#1
Wrom schamen voor anderen ..
Schijt aan hebbe ..
Schijt aan hebbe ..


of doe als ik (krijg altijd raar kijkende ogen van die sjit als enigste van mijn vriendengroep) buy a sunglasses and your troubles are overdat is helemaal niet stom dat je je schaamt en dat is prefect normaal want met zo'n lelijke xtc-kop zou iedereen zich moeten schamenjajaxtc zei:Is het stom dat je jezelf schaamt voor andere mensen,, als je net een pilletje op hebt,, en dan van die grote ogen krijgt,, vind het nogal vreemd, sta je te praten met iemand, dan denk je heel de tijd heeft hij/zij het nou door dat ik iets op heb ofzo,, vind dat nogal vervelend

)

-spaceman- zei:dansvloer van Club 11)... :
lysergine25 zei:OFF TOPIC:
-spaceman- zei:dansvloer van Club 11)... :
Vertel me spaceman .... ik heb gehoort dat het uitzicht waanzinnig is, zou ik daar kunnen trippen ?
Is het een LSD place to be ?
Groetjes Stonie
jajaxtc zei:Ik zal het is proberen,, ben nog pas begonnen met die dingen,, gisteren had ik paar kristalletjes op, mdma dus,,
Ik ging uit ski hut, haha,, had echt vaak oog contact met een meisje, keek me zo diep in me ogen,, dus ik dacht neee,, zou ze het gezien hebben, Toen voelde ik me echt zoo onzeker,,,
echt stom is dat, maar zal is proberen om er niet aan te denken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."