#1
Was dat toevallig een rooie pil met een duits kruis erop ?[/quote]
Een rode pil met een vage afdruk, kon niet echt zeggen wat helaas. Hoezo?
Een rode pil met een vage afdruk, kon niet echt zeggen wat helaas. Hoezo?
[/quote]pipoxyz zei:[quote =http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=327882&sid=54771247d3d91a883bc2e0c45a52783a]
en nog kutpillen:
Dollars!!! wit met oranje spikkeltjes in. Dollarteken met maar 1 streep!
deze zijn ook gekend als 69, omdat je, als je de pil draait, er 69 in kan zien.
Dit zijn PMA pillen, ik heb me er 2-3 uur KUT van gevoelt, ik heb koorts gehad, gezweet, hartkloppingen gehad, bijna overhit geweest , enzovoort.
Een vriend van me heeft die pil zn effect verzopen met wodka
en een andere vriend van me heeft er gewoon onder staan feesten.
dit maar om te zeggen dat het bij verschillende mensen een ander effect kan hebben, ik lag fout te gaan terwijl mn copain gewoon stond te feesten!
dus als je dollars kan kopen, NIET DOEN
m26 zei:ik slik altijd gwn als ie erin zit zit ie erin dan kan je tog niet meer terug. volle gas
volle gas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."