Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc.. hoe groot is de kans

xtc.. hoe groot is de kans

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was dat toevallig een rooie pil met een duits kruis erop ?[/quote]

Een rode pil met een vage afdruk, kon niet echt zeggen wat helaas. Hoezo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
pipoxyz zei:
[quote =http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=327882&sid=54771247d3d91a883bc2e0c45a52783a]
en nog kutpillen:

Dollars!!! wit met oranje spikkeltjes in. Dollarteken met maar 1 streep!

deze zijn ook gekend als 69, omdat je, als je de pil draait, er 69 in kan zien.

Dit zijn PMA pillen, ik heb me er 2-3 uur KUT van gevoelt, ik heb koorts gehad, gezweet, hartkloppingen gehad, bijna overhit geweest , enzovoort.

Een vriend van me heeft die pil zn effect verzopen met wodka
en een andere vriend van me heeft er gewoon onder staan feesten.

dit maar om te zeggen dat het bij verschillende mensen een ander effect kan hebben, ik lag fout te gaan terwijl mn copain gewoon stond te feesten!


dus als je dollars kan kopen, NIET DOEN
Klik om te vergroten...
[/quote]

deze review heb ik geschreven.
het waren dus echt kutpillen.
maar een vriend van me heeft overlaatst een oranje genomen en die was wel goed.
dus je moet goed zien en als het eerder heel licht oranje met oranje spikkels is ... doorspoelen die shit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
m26 zei:
ik slik altijd gwn als ie erin zit zit ie erin dan kan je tog niet meer terug. volle gas
Klik om te vergroten...

lol

Gaan met die banaan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
volle gas
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
eh, Pipoxyz, je bedoelt MDMA ipv MDA wat je steeds schrijft? MDA is nl redellijk zeldzaam enzo....

mdma achter de toonbank vd smartshop ,ik heb het nog niet meegemaakt. Eerder dat ik meer heb/ weet :wink: Maar het lijkt me op zich wel chill!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 op miljoen gaat deud

maar als je het echt niet wil riskeren, stuur m op naar testcenter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb hier nog 2 pilletjes liggen, die op me wachten. Binnekort zijn m'n ouders een weekend weg... Dus wil ze dan met een vriend gebruiken..

Hoe groot is de kans dat ik of allergisch ben voor mdma of dat er iets anders inzit, iets ergs?

thanks in advance :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 x de helft :mrgreen:

ga ff navraag doen bij je apotheek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wuhahaha :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kans op allergie minimaal...of er iets anders in zit, tja kans dat er speed in zit is aanwezig. voor de rest zal er weinig anders in zitten.
Maar als je het niet vertouwd kan je ze altijd even laten testen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
^¨¨¨

Eeurm, als hij die pillen laat testen, wat weet hij dan? of de "pillen" allergisch zijn voor hem? of juist hij voor de "pillen".

Je geeft te weinig info. Heb je dan een reden om te denken dat je er allergische voor zou zijn. Als je nu zegt ja ik ben allergisch aan MAO inhibitoren, dan maak je een dikke kans. Waar je anders haast geen hebt.
Ben jij het type dat allergisch is aan zichzelf. Of heb je nog nooit ergens last van gehad op dat vlak??? Komaan gooi je algemeen medisch dossier eens op tafel, dat we weten waar we over praten. Tenslotte is bijna dikke 85% een arts hier als je hun uitleg leest. (Ben Schuldig.) geen arts echter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."