Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc.. hoe groot is de kans

xtc.. hoe groot is de kans

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee hoor.. Ben (voor zover als ik weet) nergens allergisch voor, sport een paar keer in de week, eet gezond :grin:

Dus de kans dat er iets creepy inzit of dat ik er allergisch voor ben is nihil?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ja.. woon in een gristelijk gehucht.. Dus ff naar de smartshop gaat niet op voor mij :P

Bedankt voor de reacties :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou zowiezo mdma kristalletjes pakke en dan dippen, pillen weet je toch nooit wat er in zit. met kristallen weet je dat het goeie is ( ik bedoel, als je eenmaal een dealer gevonden hebt, die een paar kilo heeft liggen, zul je altijd dezelfde goeie kwaliteit krijgen, zoals ik dus ) lucky me
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Krijg ik dan niet weer een gezeik van.. kleur en opdruk zeggen niks bla bla bla :grin:

je vroeg erom, oranje met een dollarteken :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
quotethemadraven zei:
^¨¨¨

Eeurm, als hij die pillen laat testen, wat weet hij dan? of de "pillen" allergisch zijn voor hem? of juist hij voor de "pillen".

Je geeft te weinig info. Heb je dan een reden om te denken dat je er allergische voor zou zijn. Als je nu zegt ja ik ben allergisch aan MAO inhibitoren, dan maak je een dikke kans. Waar je anders haast geen hebt.
Ben jij het type dat allergisch is aan zichzelf. Of heb je nog nooit ergens last van gehad op dat vlak??? Komaan gooi je algemeen medisch dossier eens op tafel, dat we weten waar we over praten. Tenslotte is bijna dikke 85% een arts hier als je hun uitleg leest. (Ben Schuldig.) geen arts echter.
Klik om te vergroten...
Dat "laten testen' slaat op de samenstelling van de pil. En als jij gewoon nergens allergisch voor bent is de kans dat je allergisch bent voor mdma minimaal.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
van mij zijn helemaal oranje.. dus pma moet je niet hebben? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er was een paar maanden geleden een batch witte dollars met mccp, en iets later verschillende batches dollars met een cocktail van pma, mccp en mdma. Dat was inderdaad niet best, er zijn een hoop problemen geweest daarmee. Die eerste batch witte dollars zijn voor 90% teruggegaan naar het lab (denk maar aan extreem grote aantallen). Wat er daarna mee gebeurt is weet ik niet en waar die latere batches heen zijn gegaan kan ik je ook niet vertellen. Nu is dit al een tijdje geleden (goede 8 maanden), dus de kans dat het daar eentje van is is niet groot.

En dan nog iets, mccp bind niet goed aan kleurstof. Dus als ze echt oranje zijn is het al een stuk veiliger. Spikkels duiden meestal op vage praktijken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik slik altijd gwn als ie erin zit zit ie erin dan kan je tog niet meer terug. volle gas
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
mmhh.. heb het net geproeft, proeft wel heel chemisch, maar verdooft de tong niet..

en het is toch minder oranje dan ik dacht.. licht oranje..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb gisteren een foute dollar gehad samen met rode pil :confused: die mda zou moeten bevatten.
Ik zou er een leuke trip van moeten krijgen. Nou mooi niet, kotsmisselijk, zweten, koorts, hartkloppingen, enz. kortom ben ziek op bed gegaan.
De foute wit met oranje spikkeltjes dollar met 1 streep zijn nog steeds in omloop!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
VOlgens mij is de kans op een negatieve gevaarlijke lichamelijke reactie 1 op de 100.000
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
pipoxyz zei:
de kans dat er iets bij inzit is Erg Groot.
Er zit vaak speed door of mda, of een andere nauwe verwante aan mda..
Klik om te vergroten...

Dat valt echt wel mee! Heel veel pillen bevatten alleen maar mdma.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.azarius.nl/healthshop/drug_t ... _complete/ :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
lichtendonker zei:
heb gisteren een foute dollar gehad samen met rode pil :confused: die mda zou moeten bevatten.
Ik zou er een leuke trip van moeten krijgen. Nou mooi niet, kotsmisselijk, zweten, koorts, hartkloppingen, enz. kortom ben ziek op bed gegaan.
De foute wit met oranje spikkeltjes dollar met 1 streep zijn nog steeds in omloop!
Klik om te vergroten...
Was dat toevallig een rooie pil met een duits kruis erop ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
thor zei:
Krijg ik dan niet weer een gezeik van.. kleur en opdruk zeggen niks bla bla bla :grin:

je vroeg erom, oranje met een dollarteken :wink:
Klik om te vergroten...

Heeej die heb ik ook nog liggen :grin:
heb ze enkel nog niet genomen.. Dus kan er niets over zeggen :wink:
Een vriendin van me heeft ze wel genomen en ze vond ze wel goed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."