Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om XTC gebruik aangenaam te maken.

Tips om XTC gebruik aangenaam te maken.

34 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwe bezoekers doen denken dat ze van 1 pilletje dood zullen gaan helpt niet echt tegen die angst waar je het zelf over hebt
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, en dat moeten ze ook niet doen, maar het gaat hier wel om iets wat tegennatuurlijk is, waarbij je wel een slag om de elleboog moet houden als je verstandig bent.
Ik wil niemand bang maken, maar ik wel wel waarschuwen, en ik weet uit ervaring dat de meeste mensen niet gewaarschuwd worden wanneer ze pillen of wat dan ook kopen.
Ik ben nog nooit gewaarschuwd.
Info verstrekken zou verplicht moeten zijn, niet om mensen bang te maken, maar meer om de bewustwording.
Drugs blijft gevaarlijk, het heeft zeker zijn fijne kanten, maar kan ook dessastreuze gevolgen helpen, en dat mag best gezegd worden.

Eerst met een halve beginnen vind ik dan ook niet zo'n gek idee.
Zeer verstandig zelfs.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
Klik om te vergroten...

heb je nooit eens gehoord over xtc doden?
Bord voor de kop?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Supervlieg zei:
Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
Klik om te vergroten...

En wat is er fout aan een halfje?
Soms is een halfje nog beter dan een hele of een hand vol.
Je kunt de volgende morgen tenminste nog met enige redelijkheid in de spiegel kijken mischien :wink: :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Play_bunny zei:
Enesteene zei:
krijgen we toch niet weer DIE discussie toch... :rolleyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
haha, ja, daar lijkt het wel op he. Nee, ik vind het onverstandig en onverantwoordelijk om iemand een hele te adviseren. jij weet niet hoe zwaar iemand is, hoe iemand gebouwd is, hoe iemand op mdma reageert. een halve is in de meeste gevallen sowieso te handelen voor iemand en met een hele is dat nog maar de vraag.

ik begin ook nog steeds met een halve en dat gaat af en toe al iets te hard. en dan gebruik ik het al ruim 1,5 jaar toch wel redelijk frequent.
Klik om te vergroten...

+ 1
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om even TERUG te komen op het onderwerp van dit topic:P


Naarmate veel xtc gebruik kan er impotentie komen, voel je niet onzeker, dit gaat terug weg.
Klik om te vergroten...

Bedoel je dit op een avond? Of In long terms speaking...want impotentie op lange termijn lijkt me sterk. Op dezelfde avond is mij inderdaad niet vreemd :P (tip: voorspel doet wonderen :wink:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Giorgo zei:
# Als je teveel XTC krijgt zet je lichaam de MDMA om naar MDA, dit is een hallucigene stof, hierdoor ga je je dingen verbeelden. Kijk hiervoor uit.
Klik om te vergroten...
Waarom? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je 1 week dagelijks gebruikt gaat het klaarkomen al erg moeilijk geloof me.
Klik om te vergroten...

Als je elke dag je knie stoot op dezelfde plek, dan loop je aan het einde van de week ook niet lekker....

wie doet dat dan ook????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Giorgo zei:
# Als je teveel XTC krijgt zet je lichaam de MDMA om naar MDA, dit is een hallucigene stof, hierdoor ga je je dingen verbeelden. Kijk hiervoor uit.
Klik om te vergroten...
Waarom? :P
Klik om te vergroten...
xtc in combi met een blowtje, ga je ook lekker van hallucineren.....heerlijk!

nog een tipje; slik je pil zet een lekker! muziekje op zak achterover in je stoel/bed/bank en laat het over je heen komen!

mijn eerste keer ben ik ook begonnen met een halve (op aanraden van goeie vrienden) en na een uur de andere helft.
:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaan we een poll maken van wie wel zeker 4x per week gebruikt.
Veel mensen doen die shit hoor :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blackout zei:
Om even TERUG te komen op het onderwerp van dit topic:P


Naarmate veel xtc gebruik kan er impotentie komen, voel je niet onzeker, dit gaat terug weg.
Klik om te vergroten...

Bedoel je dit op een avond? Of In long terms speaking...want impotentie op lange termijn lijkt me sterk. Op dezelfde avond is mij inderdaad niet vreemd :P (tip: voorspel doet wonderen :wink:)
Klik om te vergroten...
Als je 1 week dagelijks gebruikt gaat het klaarkomen al erg moeilijk :wink: geloof me :P .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
4x p/w en meer, das echt verantwoord omgaan met drugs......

een ieder meot dat voor zich weten uiteraard ,maar echt slim is het niet!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
xtc doden zijn voornamelijk domme mensen die zooi nemen die niet te vertrouwen is ty..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een tip die ik kreeg van iemand terwijl ik xtc op had:
warm water!
Dat proeft echt heerlijk dan.

We hadden nog wel opgezocht of je er misschien sneller nuchter van word omdat warm water je lever beter laat functioneren of zoiets. Iemand die weet of dat ook zo is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."