#1
krijgen we toch niet weer DIE discussie toch...



haha, ja, daar lijkt het wel op he. Nee, ik vind het onverstandig en onverantwoordelijk om iemand een hele te adviseren. jij weet niet hoe zwaar iemand is, hoe iemand gebouwd is, hoe iemand op mdma reageert. een halve is in de meeste gevallen sowieso te handelen voor iemand en met een hele is dat nog maar de vraag.Enesteene zei:krijgen we toch niet weer DIE discussie toch...![]()
![]()
hersenspinsel zei:Wat kan het kwaad om meteen een hele te nemen?
Als je gewoon voldoende blijft drinken kan er praktisch niks gebeuren!
En het is toch leuker om de eerste keer flink te spacen dan een beetje van die halve..of 2x een halve.
Althans dat is mijn mening![]()
Trip Unit zei:Een reactie op je rijtje...
Begin eerst met een halve zou ik eerder aanraden dan een hele.
Beginners hebben niet veel nodig om uit hun dak te gaan.
Later kan je altijd nog besluiten het andere halfje erbij te nemen.
mee eens?
Nieuwe bezoekers doen denken dat ze van 1 pilletje dood zullen gaan helpt niet echt tegen die angst waar je het zelf over hebt
Supervlieg zei:Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
Supervlieg zei:Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......

Play_bunny zei:haha, ja, daar lijkt het wel op he. Nee, ik vind het onverstandig en onverantwoordelijk om iemand een hele te adviseren. jij weet niet hoe zwaar iemand is, hoe iemand gebouwd is, hoe iemand op mdma reageert. een halve is in de meeste gevallen sowieso te handelen voor iemand en met een hele is dat nog maar de vraag.Enesteene zei:krijgen we toch niet weer DIE discussie toch...![]()
![]()
ik begin ook nog steeds met een halve en dat gaat af en toe al iets te hard. en dan gebruik ik het al ruim 1,5 jaar toch wel redelijk frequent.
Naarmate veel xtc gebruik kan er impotentie komen, voel je niet onzeker, dit gaat terug weg.
Waarom? :PGiorgo zei:# Als je teveel XTC krijgt zet je lichaam de MDMA om naar MDA, dit is een hallucigene stof, hierdoor ga je je dingen verbeelden. Kijk hiervoor uit.
Weer die bullshit discussie. Als je het doet doe het dan goed is mijn motto. Al dat gemekker met halfjes en 182/214e pilletje donder toch op man......
Als je 1 week dagelijks gebruikt gaat het klaarkomen al erg moeilijk geloof me.
xtc in combi met een blowtje, ga je ook lekker van hallucineren.....heerlijk!TrippyShit zei:Waarom? :PGiorgo zei:# Als je teveel XTC krijgt zet je lichaam de MDMA om naar MDA, dit is een hallucigene stof, hierdoor ga je je dingen verbeelden. Kijk hiervoor uit.

Als je 1 week dagelijks gebruikt gaat het klaarkomen al erg moeilijkBlackout zei:Om even TERUG te komen op het onderwerp van dit topic:P
Naarmate veel xtc gebruik kan er impotentie komen, voel je niet onzeker, dit gaat terug weg.
Bedoel je dit op een avond? Of In long terms speaking...want impotentie op lange termijn lijkt me sterk. Op dezelfde avond is mij inderdaad niet vreemd :P (tip: voorspel doet wonderen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."