Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en liefdesverdriet???

Xtc en liefdesverdriet???

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een huisdier hebt kan je daar wat mee knuffelen is ook wel eens geinig :mrgreen: . Maak het gewoon zo leuk mogelijk voor jezelf en zorg dat je wat om handen hebt. Leuk filmpje, lekker drankje (eten wil je toch niet :wink: ), misschien anderen die weten van je gebruik maar als sitters dan,...

Belangrijkste tip bij MDMA: Gebruik met mate of je voelt er geen flikker meer van en je gaat er mentaal aan kapot (was bij mij toch zo in mijn piekperiode).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC in je eentje is echt killing, vind ik :openmouth: Zoveel gevoelens die er dan niet uit kunnen, omdat er niemand bij is... vooral in jouw geval.

Ik zou lekker een vriend of vriendin bij je vragen die wel zin heeft in een gezellig avondje, ookal gebruikt diegene dan niet :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap dat je verlangt naar het relaxte gevoel van een avondje xtc. Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je het niet echt los kan zien van je ex... Misschien een idee om nog heel even te wachten met een nachtje alleen op de xtc, tot het ergste verdriet gesleten is :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan X echt niet in mijn eentje doen... ik vermaak me alleen normaal ook slecht, nu heb je onder invloed van X natuurlijk genoeg te doen... Maar ik mis het sociaal zijn waarschijnlijk heel erg. Ik raad dan ook niemand aan om aleen X te gaan doen... Daar voel je je waarschijnlijk erg eenzaam door!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sluit me aan bij shiva1982....nog even wachten tot het ersgte verdriet gesleten is en op het moment dat jij denkt dat het weer tijd wordt om iemand te vinden pas weer gebruiken. Heb t eerder gezien dat iemand met liefdesverdiet/niet goed in vel zitten spontaan in huilen uitbarstte. Lichamelijk is heerlijk maar onderschat ook zeker het mentale effect niet!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
pornokoning zei:
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze heeft nog geen fotos gepost toch ? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
pornokoning zei:
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze heeft nog geen fotos gepost toch ? :grin:
Klik om te vergroten...

kan toch altijd weer de deur dicht doen ! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."