Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en liefdesverdriet???

Xtc en liefdesverdriet???

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat heb ik ook gedaan vandaag, op mijn eentje, begonnen met een halfje, en een uur derna nog een halfje
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Xtc is voor mij persoonlijk geen emotie versterker. Ik word er eigenlijk alleen maar heel erg blij van (ook al zit ik niet chill in mijn vel).
De katers zijn dan wel vaak dubbel zo kut.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoop voor jou dat je echt geen verdriet hebt want als je xtc gebruikt terwijl je je klote voelt..word het daarna alleen maar erger! mijn ervaring is..geen 1 drug is leuk om in je eentje te gebruiken!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hai....

M'n relatie is na 3 jaar voorbij :( Vind het heel erg, maar dat is een
verhaal voor op een ander forum. :wink: Wij gebruikten samen af en toe wel eens een pilletje. Samen thuis, matrasje in de kamer, lekker muziekje op, knuffelen, zoenen, vrijen.... Heerlijk vonden we dit.
Ik voelde me altijd heerlijk als ik een pilletje had gehad. Nu is onze relatie dus ongeveer een anderhalve maand voorbij, en zou ik wel eens in m'n eentje een pilletje willen nemen...... Maar ik durf niet zo goed.
Ben bang dat ik heel erg verdrietig wordt. Eingelijk hoop ik dat ik me gewoon lekker relaxed enzo voel. Vraag me af of ik in m'n eentje ook kan genieten van een pil. Het is niet dat ik instort van liefdesverdriet, ben redelijk mezelf zo in het dagelijkse leven. Voel me ook niet depressief ofzo. Iemand van jullie hier ervaring mee? Of iemand van jullie wel eens in je up een pil genomen thuis? En wat doe je dan?

Kuzzie,
MissX
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik verlang tijdens mdma toch vaak naar vrouwlijke affectie...
maten knuffelen volstaat niet, ik wil smelten in iemand haar armen ofzo :tongueout:
maar toch, mdma is gewoon altijd leuk
onderschat het niet!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het altijd wel heeeeeeeel erg leuk, maar kheb het nog nooit in
m'n eentje gedaan. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
In je up is wel leuk, maar contact met anderen is op xtc toch altijd leuker. Nodig anders een goede vriend/vriendin uit en doe het met die persoon. Geniet met maten! :)

Als je het toch in je eentje besluit te doen zet dan een lekker muziekje aan en enjoy! Je zult wel behoefte hebben aan mensen, msn en je telefoon zijn goede vervangers van echt sociaal contact.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet het natuurlijk ook met de juiste ingesteldheid pakken. Als je al denkt van "Ik zal haar missen, ..." nog voor je er eentje pakt nja dan kan het inderdaad zijn dat je je kut zal voelen. Als je het alleen nog maar gedaan hebt met je vriendin dan lijkt me alleen eentje pakken niet zo'n goed idee. Je bent namelijk heel wat sociaal en intiem contact gewoon tijdens het pakken dus dan kan alleen pakken wel eens lelijk tegen slagen. Probeer het gewoon in een rustige omgeving met mensen waar jeje goed bij voelt en je hebt zowiezo een top avond...Hoe kan het anders met MDMA op :hearteyes: of je kan ook met wat vrienden je eens goed laten gaan in een of andere club. Vooral het laatste kan wel eens heel leuk zijn als je het nog niet gedaan zou hebben, je heerlijk laten gaan op de muziek.

Maak er gewoon wat leuks van, heb je helemaal zelf in de hand. Als je voelt dat je er nog niet klaar voor bent wacht je gewoon toch even tot je het helemaal of toch beter verwerkt hebt?

Enjoy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja Miss X ik denk ook dat het beter te wachten tot dat je verdriet over is. Elke keer dat je gebruikt MDMA voel je je goed maar dan een paar dagen later heb je altijd een dep.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je een huisdier hebt kan je daar wat mee knuffelen is ook wel eens geinig :mrgreen: . Maak het gewoon zo leuk mogelijk voor jezelf en zorg dat je wat om handen hebt. Leuk filmpje, lekker drankje (eten wil je toch niet :wink: ), misschien anderen die weten van je gebruik maar als sitters dan,...

Belangrijkste tip bij MDMA: Gebruik met mate of je voelt er geen flikker meer van en je gaat er mentaal aan kapot (was bij mij toch zo in mijn piekperiode).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
XTC in je eentje is echt killing, vind ik :openmouth: Zoveel gevoelens die er dan niet uit kunnen, omdat er niemand bij is... vooral in jouw geval.

Ik zou lekker een vriend of vriendin bij je vragen die wel zin heeft in een gezellig avondje, ookal gebruikt diegene dan niet :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap dat je verlangt naar het relaxte gevoel van een avondje xtc. Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je het niet echt los kan zien van je ex... Misschien een idee om nog heel even te wachten met een nachtje alleen op de xtc, tot het ergste verdriet gesleten is :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan X echt niet in mijn eentje doen... ik vermaak me alleen normaal ook slecht, nu heb je onder invloed van X natuurlijk genoeg te doen... Maar ik mis het sociaal zijn waarschijnlijk heel erg. Ik raad dan ook niemand aan om aleen X te gaan doen... Daar voel je je waarschijnlijk erg eenzaam door!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik sluit me aan bij shiva1982....nog even wachten tot het ersgte verdriet gesleten is en op het moment dat jij denkt dat het weer tijd wordt om iemand te vinden pas weer gebruiken. Heb t eerder gezien dat iemand met liefdesverdiet/niet goed in vel zitten spontaan in huilen uitbarstte. Lichamelijk is heerlijk maar onderschat ook zeker het mentale effect niet!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
pornokoning zei:
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze heeft nog geen fotos gepost toch ? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
pornokoning zei:
MissX zei:
Dat is het hem nu juist... Ik heb geen vrienden die gebruiken, of tenminste niet waar ik het van weet. En denk ook wel dat ik m'n partner ga missen, maar kheb zo'n zin in een relaxte avond. Gewoon dat gevoel van xtc :grin: Denk dat ik het toch maar eens een keer probeer in m'n up. Gewoon lekker liggen, muziekje erbij, msn aan.... nog meer tips? :wink:
Klik om te vergroten...

bij mij ben je welkom :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze heeft nog geen fotos gepost toch ? :grin:
Klik om te vergroten...

kan toch altijd weer de deur dicht doen ! :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen pillen neme zou ik zoiezo afraden, is het veel te mooi voor als je met vrienden bent
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het niet lekker in m'n eentje. Met enkele vrienden thuis kun je wel uren vertellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."