#1
ik heb gister 2 groene dollars, 2 roze mitshubishi's en nog een halve blauwe driehoekige mitshubisi genomen... van half 11 gister savonds , tot 4 uur vanochtend ofzo.. ik heb me gwn fyn gevoelt.. niet super hardgaan of de weg kwijt ofiets, gwn hele vredige voldane tevreden roes.
heb erg genoten man! vn muziek, sigaretten, mooie omgeving.. etc. echt tof
ben blij dat mijn aaf geslaagd was.. SUPER
!!

heb erg genoten man! vn muziek, sigaretten, mooie omgeving.. etc. echt tof
