Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie zit zojuist aan de xtc?:D

Wie zit zojuist aan de xtc?:D

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ik ik.. uur geleden halve groende dollar in geknalt.. als voorproefje voor morgen.. ik voel nog nix.. maar zal wel komen binnen nu en snel.. ik had ook veel gegeten./. ik ben op naar het poolcafee als ik terug ben zal ik wel neer zetten hoe de zaken er dan voor staan of voor gestaan hebben.. :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucky you :( ikke ook wille! enkel alcool hier.. op op alles is op!! (qua pilletjes dan :beer: ) BLEHHHHHHHHHH

I ENVY YOU! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
lol ... xtc als voor proefje op morgen

zonde van je serotine :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja das best een domme actie :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja maak me hier ff gek zeg :mrgreen:

je bent lief

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
maak me geh :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
viel spass
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
halve kan toch wel.. dahct ik kon niet wachten..

maargoed paar uur verder heb nix gevoelt.. frustratie en boosheid ten top.. als dat morgen neit goed komt ik word boos.. eindelijk weer ff lekker schaafstaan geplant met goeiuh kameraad de buit zelfs binnen en hier.. en zoals sommige zojuist ook graag willen zoals ik altijd will.. heb ik t nu en heb ik geen effect.. ik zie het somber in.. maar goed.. miss doen 2 toch meer dan een halve.. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
succes ermee..zal aan je denke morge :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nachtje XTC achter de rug :grin::grin: was weer tof!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Same here. Jammer dat ik nu weer zo lang moet wachten!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
maverick zei:
halve kan toch wel.. dahct ik kon niet wachten..

maargoed paar uur verder heb nix gevoelt.. frustratie en boosheid ten top.. als dat morgen neit goed komt ik word boos.. eindelijk weer ff lekker schaafstaan geplant met goeiuh kameraad de buit zelfs binnen en hier.. en zoals sommige zojuist ook graag willen zoals ik altijd will.. heb ik t nu en heb ik geen effect.. ik zie het somber in.. maar goed.. miss doen 2 toch meer dan een halve.. :wave:
Klik om te vergroten...

Lol een halve voel je toch ook helemaal niet. Gewoon 2 tegelijk erin knikkeren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
maverick zei:
halve kan toch wel.. dahct ik kon niet wachten..

maargoed paar uur verder heb nix gevoelt.. frustratie en boosheid ten top.. als dat morgen neit goed komt ik word boos.. eindelijk weer ff lekker schaafstaan geplant met goeiuh kameraad de buit zelfs binnen en hier.. en zoals sommige zojuist ook graag willen zoals ik altijd will.. heb ik t nu en heb ik geen effect.. ik zie het somber in.. maar goed.. miss doen 2 toch meer dan een halve.. :wave:
Klik om te vergroten...

Lol een halve voel je toch ook helemaal niet. Gewoon 2 tegelijk erin knikkeren.
Klik om te vergroten...

Nou daar hoop ik echt op darkscope.. ga wss 1 gram of 2 gram pep erbij halen.. zodat ik me iig kan vermaken als dei andere 4 nix zijn (2 voor mn kameraad en 2 voor mij)

ik zie het nu somber in.. maar kan het ook neit geloven dat ze niet werken.. dus heb nog stiekem hoop... vnochtend weer halve ingeknikkerd voel vrij wienig behalve dat ik graag wil liggen met ogen dicht.. maarr kan ook gwn moeheid zijn.. ik weet neit wat ik ervan moet denken.. maar van 2 bronnen schijnen goieuh te zijn en kameraad ging fyn op 1.. dusj.. :confused: ik snap het niet en hoop op het beste jullie gaan het weten morgen vroeg.. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom blijf je ze steeds proberen?
Bewaar ze liever allemaal, geloof je bronnen op hun woord, en als ze niet werken kun je die pep altijd nog pakken..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
gwn 2 droppen! Als ze dan niet werken heb je bucht gekocht :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
mdma kristallen are the way to go! Pillen teveel gezeik mee gehad en elke keer naar de testcentra's racen heb ik ook geen zin in voor een beetje xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spacing :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
lol ... xtc als voor proefje op morgen

zonde van je serotine :wave:
Klik om te vergroten...
idd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."