#1



) BLEHHHHHHHHHH


maverick zei:halve kan toch wel.. dahct ik kon niet wachten..
maargoed paar uur verder heb nix gevoelt.. frustratie en boosheid ten top.. als dat morgen neit goed komt ik word boos.. eindelijk weer ff lekker schaafstaan geplant met goeiuh kameraad de buit zelfs binnen en hier.. en zoals sommige zojuist ook graag willen zoals ik altijd will.. heb ik t nu en heb ik geen effect.. ik zie het somber in.. maar goed.. miss doen 2 toch meer dan een halve..![]()
DarkScope zei:maverick zei:halve kan toch wel.. dahct ik kon niet wachten..
maargoed paar uur verder heb nix gevoelt.. frustratie en boosheid ten top.. als dat morgen neit goed komt ik word boos.. eindelijk weer ff lekker schaafstaan geplant met goeiuh kameraad de buit zelfs binnen en hier.. en zoals sommige zojuist ook graag willen zoals ik altijd will.. heb ik t nu en heb ik geen effect.. ik zie het somber in.. maar goed.. miss doen 2 toch meer dan een halve..![]()
Lol een halve voel je toch ook helemaal niet. Gewoon 2 tegelijk erin knikkeren.


iddTelefoon zei:lol ... xtc als voor proefje op morgen
zonde van je serotine![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."