Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen verschil na tweede pil bijpakken?

Geen verschil na tweede pil bijpakken?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,

ik ben recent begonnen met af en toe wat xtc te gebruiken op feesjes. heb het nu al een paar keer gedaan maar nu nam ik voor de eerste keer bij :) (dus 2 pillen op één avond). ik nam de tweede bijna 2 uur na de eerste in. het probleem is dat ik hem bijna niet voelde? een vriend zei dat ik hem best eerst kon kapot bijten, maar dat was ik vergeten. zou het daar aan liggen? ik had al een tijdje niks gegeten, enkel bier en frisdrank gedronken. zou ik best wat eten voordat ik de tweede doe?

ik zou graag wat tips willen hebben om bij te pakken op een avond. want toen ik hem bijpakte voelde ik bijna écht geen verschil, ik kon zelfs bijna niet zeggen dat ik terug wat energie kreeg (normaal is dat toch het geval?) want ik bleef gewoon vermoeid. een zwakke pil was het ook niet :wink:

alvast bedankt!! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

maar ik had maar maximum 3 pintjes op :beer: . en waarom slecht voor de tanden? komt dat door de stof die vrijkomt of gewoon omdat je op iets hard bijt? en de andere was zeker nog niet uitgewerkt, want ik nam de andere ongeveer een uur nadat hij begon.

bedankt voor de tips!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het zo twee keer gedaan en vond ik ook het best

je neemt mdma, dan wacht je tot dat op de top is en dan sla je nieuwe dosis binnen

de tweede ronde is dan zo lekker :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ok maar als je de ene neemt een uur nadat de eerste begon betekent dat dat de 2e ook nog later inslaat. Het beste tik je ze der in als de ene net begint.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

Weet ieman hoe dat trouwens komt, dan als de vorige dosis mdma al bijna uitgewerkt is, de volgende al niet meer werkt ( ook al is die evenveel ), heeft iemand hier een biologische verklkaring voor?

Want bij alcohol of wiet of wat dan ook werkt het eigenlijk gewoon wel alks je bijpakt als je alweer bijna nuchter bent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
Klik om te vergroten...

Ik drink altijd lekker wat bier tijdens een pilletje, heerlijk :hearteyes:
Het is volgens mij echt onzin dat je grote kans hebt op oververhitting. Als je gewoon niet als een bezetene in het rond gaat springen is het allemaal best te overzien...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat gevoel heb ik ook wel eens, maar wat het volgensmij is, kijk als je lekker wappie bent, een uur ofzo, dan op een gegeven moment begin je gewoon aan het gevoel te wennen ofzo.

als je de 2e neemt, blijf je gewoon eigenlijk wel wappie, alleen doordat je dat gevoel daarvoor al had, is het niet meer zo vernieuwend waardoor het net lijkt of je niks merkt, maar als je die 2e niet bij neemt volgensmij ben je dan al veel eerder uit gespaced...

dit verzin ik natuurlijk zelf, maar volgensmij zou het best wel eens zo kunnen zijn, of niet? je moet gewoon zo blijven eten dat je steeds op je top blijft :wink:. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zal hem voortaan wat eerder nemen :wink: . veel vrienden van mij drinken er ook veel bier bij, en zij hebben dat probleem niet. maar gewend aan het gevoel was ik niet, want ik was echt vermoeid geworden :confused: . wel moest ik er aan denken vandaag dat ik de dagen ervoor antibiotica had geslikt, en misschien dat het daar door kwam omdat je dan zowiezo minder energie hebt :wink: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet stukbijten! En het zou kunnen dat je serotonine al opgebriukt was door de eerste pil en dat de tweede er dus niet zo veel meer aan kon doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Niet stukbijten! En het zou kunnen dat je serotonine al opgebriukt was door de eerste pil en dat de tweede er dus niet zo veel meer aan kon doen.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zou die pil dan moeten zijn geweest, 750 ofzo :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."