#1
hey,
ik ben recent begonnen met af en toe wat xtc te gebruiken op feesjes. heb het nu al een paar keer gedaan maar nu nam ik voor de eerste keer bij
(dus 2 pillen op één avond). ik nam de tweede bijna 2 uur na de eerste in. het probleem is dat ik hem bijna niet voelde? een vriend zei dat ik hem best eerst kon kapot bijten, maar dat was ik vergeten. zou het daar aan liggen? ik had al een tijdje niks gegeten, enkel bier en frisdrank gedronken. zou ik best wat eten voordat ik de tweede doe?
ik zou graag wat tips willen hebben om bij te pakken op een avond. want toen ik hem bijpakte voelde ik bijna écht geen verschil, ik kon zelfs bijna niet zeggen dat ik terug wat energie kreeg (normaal is dat toch het geval?) want ik bleef gewoon vermoeid. een zwakke pil was het ook niet
alvast bedankt!! :P
ik ben recent begonnen met af en toe wat xtc te gebruiken op feesjes. heb het nu al een paar keer gedaan maar nu nam ik voor de eerste keer bij
ik zou graag wat tips willen hebben om bij te pakken op een avond. want toen ik hem bijpakte voelde ik bijna écht geen verschil, ik kon zelfs bijna niet zeggen dat ik terug wat energie kreeg (normaal is dat toch het geval?) want ik bleef gewoon vermoeid. een zwakke pil was het ook niet
alvast bedankt!! :P
. en waarom slecht voor de tanden? komt dat door de stof die vrijkomt of gewoon omdat je op iets hard bijt? en de andere was zeker nog niet uitgewerkt, want ik nam de andere ongeveer een uur nadat hij begon.