#1
Zou ik dan rond 10 de eerste nemen en 12 de tweede, dan ga ik lekker de nacht in tot rond 3 of 4 uur. Het zijn redelijk sterke
.
jep zo is hetpixo207 zei:Zou ik dan rond 10 de eerste nemen en 12 de tweede, dan ga ik lekker de nacht in tot rond 3 of 4 uur. Het zijn redelijk sterke.
2 uur is best lang, een pil heeft al gemiddeld 3 kwartier tot een uur nodig om 'op gang' te komen.pixo207 zei:...ik nam de tweede bijna 2 uur na de eerste in. het probleem is dat ik hem bijna niet voelde?
DarkScope zei:Eckster C zei:Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
je moet op je piek van de xtc rush bijpakken niet als ie minder begint te worden
Ligt er helemaal aan, op I love Techno dit jaar, had ik een bommetje van ongeveer 1/3 gram mdma, ik had 3 maanden niet gebruikt dus deze voelde ik zeker lekker, toen een uurtje gewacht ongeveer, toen voelde ik deze iets minder, toen weer 1/3 gepakt, daarna ging ik super hard, veel harder dan op de piek van de 1e.
Bijpakken is inderdaad het beste op de piek, maar als je erna maar genoeg bijpakt in 1 keer kan het ook best ná de piek zijn ( ik deed dit omdat op de piek van 1/3 gram mdma, 1/3 erbij fucking hard is, vooral als je 3 maanden niet gebruikt hebt en niet té appie wil worden ).
Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
. en waarom slecht voor de tanden? komt dat door de stof die vrijkomt of gewoon omdat je op iets hard bijt? en de andere was zeker nog niet uitgewerkt, want ik nam de andere ongeveer een uur nadat hij begon.Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.

azgaza zei:Niet stukbijten! En het zou kunnen dat je serotonine al opgebriukt was door de eerste pil en dat de tweede er dus niet zo veel meer aan kon doen.
Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Um zei:ik heb het zo twee keer gedaan en vond ik ook het best
je neemt mdma, dan wacht je tot dat op de top is en dan sla je nieuwe dosis binnen
de tweede ronde is dan zo lekker![]()
Robdebob zei:Nick de Neger zei:1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
Ik drink altijd lekker wat bier tijdens een pilletje, heerlijk![]()
Het is volgens mij echt onzin dat je grote kans hebt op oververhitting. Als je gewoon niet als een bezetene in het rond gaat springen is het allemaal best te overzien...
-spaceman- zei:- Zorg er wel voor dat je nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
Lektroluv zei:-spaceman- zei:- Zorg er wel voor dat je nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
Goed verhaal(Y)
Maar waarom NOOIT meer dan 2 pakken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."