Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen verschil na tweede pil bijpakken?

Geen verschil na tweede pil bijpakken?

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou ik dan rond 10 de eerste nemen en 12 de tweede, dan ga ik lekker de nacht in tot rond 3 of 4 uur. Het zijn redelijk sterke :hearteyes: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
pixo207 zei:
Zou ik dan rond 10 de eerste nemen en 12 de tweede, dan ga ik lekker de nacht in tot rond 3 of 4 uur. Het zijn redelijk sterke :hearteyes: .
Klik om te vergroten...
jep zo is het :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
pixo207 zei:
...ik nam de tweede bijna 2 uur na de eerste in. het probleem is dat ik hem bijna niet voelde?
Klik om te vergroten...
2 uur is best lang, een pil heeft al gemiddeld 3 kwartier tot een uur nodig om 'op gang' te komen.

Als je de volgende keer weer bij wilt slikken kun je voor het optimale resultaat het beste anderhalf keer zoveel nemen als de eerste dosis, én niet langer dan dan een uur wachten met bijslikken.

Succes gegarandeerd :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
Eckster C zei:
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

je moet op je piek van de xtc rush bijpakken niet als ie minder begint te worden
Klik om te vergroten...

Ligt er helemaal aan, op I love Techno dit jaar, had ik een bommetje van ongeveer 1/3 gram mdma, ik had 3 maanden niet gebruikt dus deze voelde ik zeker lekker, toen een uurtje gewacht ongeveer, toen voelde ik deze iets minder, toen weer 1/3 gepakt, daarna ging ik super hard, veel harder dan op de piek van de 1e.

Bijpakken is inderdaad het beste op de piek, maar als je erna maar genoeg bijpakt in 1 keer kan het ook best ná de piek zijn ( ik deed dit omdat op de piek van 1/3 gram mdma, 1/3 erbij fucking hard is, vooral als je 3 maanden niet gebruikt hebt en niet té appie wil worden ).
Klik om te vergroten...

was je met de auto of de trein? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey,

ik ben recent begonnen met af en toe wat xtc te gebruiken op feesjes. heb het nu al een paar keer gedaan maar nu nam ik voor de eerste keer bij :) (dus 2 pillen op één avond). ik nam de tweede bijna 2 uur na de eerste in. het probleem is dat ik hem bijna niet voelde? een vriend zei dat ik hem best eerst kon kapot bijten, maar dat was ik vergeten. zou het daar aan liggen? ik had al een tijdje niks gegeten, enkel bier en frisdrank gedronken. zou ik best wat eten voordat ik de tweede doe?

ik zou graag wat tips willen hebben om bij te pakken op een avond. want toen ik hem bijpakte voelde ik bijna écht geen verschil, ik kon zelfs bijna niet zeggen dat ik terug wat energie kreeg (normaal is dat toch het geval?) want ik bleef gewoon vermoeid. een zwakke pil was het ook niet :wink:

alvast bedankt!! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

maar ik had maar maximum 3 pintjes op :beer: . en waarom slecht voor de tanden? komt dat door de stof die vrijkomt of gewoon omdat je op iets hard bijt? en de andere was zeker nog niet uitgewerkt, want ik nam de andere ongeveer een uur nadat hij begon.

bedankt voor de tips!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het zo twee keer gedaan en vond ik ook het best

je neemt mdma, dan wacht je tot dat op de top is en dan sla je nieuwe dosis binnen

de tweede ronde is dan zo lekker :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ok maar als je de ene neemt een uur nadat de eerste begon betekent dat dat de 2e ook nog later inslaat. Het beste tik je ze der in als de ene net begint.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

Weet ieman hoe dat trouwens komt, dan als de vorige dosis mdma al bijna uitgewerkt is, de volgende al niet meer werkt ( ook al is die evenveel ), heeft iemand hier een biologische verklkaring voor?

Want bij alcohol of wiet of wat dan ook werkt het eigenlijk gewoon wel alks je bijpakt als je alweer bijna nuchter bent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
Klik om te vergroten...

Ik drink altijd lekker wat bier tijdens een pilletje, heerlijk :hearteyes:
Het is volgens mij echt onzin dat je grote kans hebt op oververhitting. Als je gewoon niet als een bezetene in het rond gaat springen is het allemaal best te overzien...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat gevoel heb ik ook wel eens, maar wat het volgensmij is, kijk als je lekker wappie bent, een uur ofzo, dan op een gegeven moment begin je gewoon aan het gevoel te wennen ofzo.

als je de 2e neemt, blijf je gewoon eigenlijk wel wappie, alleen doordat je dat gevoel daarvoor al had, is het niet meer zo vernieuwend waardoor het net lijkt of je niks merkt, maar als je die 2e niet bij neemt volgensmij ben je dan al veel eerder uit gespaced...

dit verzin ik natuurlijk zelf, maar volgensmij zou het best wel eens zo kunnen zijn, of niet? je moet gewoon zo blijven eten dat je steeds op je top blijft :wink:. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zal hem voortaan wat eerder nemen :wink: . veel vrienden van mij drinken er ook veel bier bij, en zij hebben dat probleem niet. maar gewend aan het gevoel was ik niet, want ik was echt vermoeid geworden :confused: . wel moest ik er aan denken vandaag dat ik de dagen ervoor antibiotica had geslikt, en misschien dat het daar door kwam omdat je dan zowiezo minder energie hebt :wink: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet stukbijten! En het zou kunnen dat je serotonine al opgebriukt was door de eerste pil en dat de tweede er dus niet zo veel meer aan kon doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Niet stukbijten! En het zou kunnen dat je serotonine al opgebriukt was door de eerste pil en dat de tweede er dus niet zo veel meer aan kon doen.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zou die pil dan moeten zijn geweest, 750 ofzo :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
2. Bijt hem niet kapot want dat is fucking slecht voor je tanden.
3. Neem bij als de andere minder begint te worden en niet als die al uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...

je moet op je piek van de xtc rush bijpakken niet als ie minder begint te worden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Um zei:
ik heb het zo twee keer gedaan en vond ik ook het best

je neemt mdma, dan wacht je tot dat op de top is en dan sla je nieuwe dosis binnen

de tweede ronde is dan zo lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Robdebob zei:
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
Klik om te vergroten...

Ik drink altijd lekker wat bier tijdens een pilletje, heerlijk :hearteyes:
Het is volgens mij echt onzin dat je grote kans hebt op oververhitting. Als je gewoon niet als een bezetene in het rond gaat springen is het allemaal best te overzien...
Klik om te vergroten...

oververhitting: nee.... uitdroging: ja

Alcohol en MDMA zijn beide vochtuitdrijvers, het is als het ware dubbelop daarom is het zo belangrijk dat je genoeg water drinkt onder invloed van mdma... Uitdroging word onderschat, het is namelijk hartsikke slecht voor je... Als je wakker word met een ontzettend droge bek en koppijn weet je dat je je lichaam heb verneuqt de vorige avond... Als je genoeg water drinkt en weinig alcohol zou je normaal wakker moeten worden...

Overhitting komt vaker voor bij de onervaren gebruikers die vergeten letterlijk water te drinken. Als ze dan ook nog is alleen alcohol erbij drinken gaat het fout.. Ze voelen zich zo goed en dansen zoveel dat ze zich letterlijk dood dansen... Gelukkig komt dit zelden voor!

Het beste moment om bij te pakken is als je op je hoogte punt zit, zo verleng je als het ware het gevoel van dat moment... Ikzelf heb hier totaal niet last van een voel me vanaf het inslaan tot dat ik ga slapen perfect, of ik nou bij pak of niet... Ik denk eerder dat het ''bijpakken'' iets is wat tussen de oren zit... Ik geef toe dat meer mdma het gevoel kan versterken maar hoe kun je je nu nog gaan beter voelen als je je al op je best voelt!?

Je serotonine kan niet ''op'' raken in 1 avond.. dus daar kan het echt niet aan liggen...

- Zorg er wel voor dat je nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
- Drink als je eenmaal onder invloed bent geen alcohol meer... Dit heeft alleen maar negatieve uitwerkingen op je lichaam, korte termijn en lange termijn... Je kan van te voren wel wat drinken maar drink nadat je je pil geslikt heb geen alcohol meer...
- Bijt of kauw nooit op je pillen dit zorgt ervoor dat je glazuur word aangetast en dat je na verloop van tijd vercrackte tanden krijg...
- Eet dagen van te voren al goed, genoeg groente, fruit enz (mineralen, vitamines...) Neem bv ook vitamine pillen...
- Koop een pot L-tryptofaan (smart-shops/vitamine store's/ internet) en slik er daarvan 2 voordat je gaat slapen. Van l-tryptofaan maakt je lichaam serotonine aan dit soort voor de regulatie van slaap, stemming, eetlust enz... belangrijk dus...

gr Sp@ce
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
- Zorg er wel voor dat je nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
Klik om te vergroten...


Goed verhaal(Y)

Maar waarom NOOIT meer dan 2 pakken?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lektroluv zei:
-spaceman- zei:
- Zorg er wel voor dat je nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
Klik om te vergroten...


Goed verhaal(Y)

Maar waarom NOOIT meer dan 2 pakken?
Klik om te vergroten...

er is bewezen dat als je meer dan 2 pillen slikt (misschien 3) hersenbeschadeging op treed...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."