#1
Heb er ook maar 2x echt last van gehad toen ik net begon met mdma/xtc.
Osi` zei:Kheb soms helemaal geen XTC kater. Maar meestal heb ik de dag erna gewoon een kater als er een kater is hé. Maandag natuurlijk iets beter en dinsdag dip? Nooit gehad, heb dan zelf ook nooit meer dan 4 bollen geslikt.
Zou dat niet eerder door het weer komen? Als het schoon weer is benk ook gewoon blij en als het grijs/grauw weer is (met mss regen) benk gewoon depri aan't worden als er geen warmte te vinden is in de buurt.
Bestaan er geen middeltjes om dat te voorkomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."