Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dinsdagdepressie

De dinsdagdepressie

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb er ook maar 2x echt last van gehad toen ik net begon met mdma/xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit echt last van hele erge katers ofzo... de dag erna wel een dipje, maar ik weet nooit zo goed onderscheid te maken tussen alle andere dagen.
Alhoewel, laatste tijd zou dat me beter afgaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu wel zoiets na jaartje intensief gebruiken dat ik wel opzoek ben naar iets nieuws.
En dat is het gevaarlijke van drugs :wink:.
Beetje off-topic maar dat blijkt maar weer dat het niet alles is :wink:.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik de zaterdag neem,ligt dat ook vaak aan hoeveel ik neem.3a7pilletjes:tongueout:

en jah dan heb ik meestal dikke kaakjes(2daagjes dik)kappot gebeten?(4daagjes genees tijd:tongueout:)

De zondag ben ik dan slaperig,nergens trek in,droge mond,drinken smaakt vies.

De maandag ietsje beter 70% zeg maar:)

Dinsdag ben ik weer tip top:wink:

Dus Dinsdag Dip?Een zondag dip ja:tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
is dit typisch aan xtc? zo ja,waarom?(waarom niet bij coke)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met drugs heb ik nooit last van depressie en ook niet met xtc... Wel de week erna losse tanden en pijn met eten... Gelukkig heb ik er stuk minder last van met mdma kristallen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb soms helemaal geen XTC kater. Maar meestal heb ik de dag erna gewoon een kater als er een kater is hé. Maandag natuurlijk iets beter en dinsdag dip? Nooit gehad, heb dan zelf ook nooit meer dan 4 bollen geslikt.
Zou dat niet eerder door het weer komen? Als het schoon weer is benk ook gewoon blij en als het grijs/grauw weer is (met mss regen) benk gewoon depri aan't worden als er geen warmte te vinden is in de buurt.

Bestaan er geen middeltjes om dat te voorkomen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Osi` zei:
Kheb soms helemaal geen XTC kater. Maar meestal heb ik de dag erna gewoon een kater als er een kater is hé. Maandag natuurlijk iets beter en dinsdag dip? Nooit gehad, heb dan zelf ook nooit meer dan 4 bollen geslikt.
Zou dat niet eerder door het weer komen? Als het schoon weer is benk ook gewoon blij en als het grijs/grauw weer is (met mss regen) benk gewoon depri aan't worden als er geen warmte te vinden is in de buurt.

Bestaan er geen middeltjes om dat te voorkomen?
Klik om te vergroten...

L-Tryptofaan en 5-HTTP
Hier maakt je lichaam weer serotonine van, het hormoon wat je lichaam zoveel verbruikt als je onder invloed bent van xtc/mdma...

serotonine soort voor: regulatie van slaap, stemming, eetlust, enz

erg belangrijk dus!

Ook is het belangrijk om zoveel mogelijk ander vitamines en mineralen binnen te krijgen... Eet dus veel groente, fruit, vezels! Gooi er ook meteen een multivitamine pil tegen aan (centrum van a tot z)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste wa ge kunt doen als ge u down voelt, is een glas warme melk drinken voor het rottig gevoel een beetje te niet te doen (eigen ervaring) en gewoon chille met uw eigen favoriete muziek en niks aantrekken van iemand, ook helpt het om je niet te snel op te jagen aan dingen die normaal geen kwaad kunnen :P ik ken sommige mensen die zelfs nog niet eens een gunst willen doen als ze in hun afkick zitten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."