Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dinsdagdepressie

De dinsdagdepressie

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemiddag

Ik heb nu al van verscheidene personen gehoord & op enkele forums gelezen, dat je er iets is als een dinsdagdepressie als je XTC genomen hebt.

VB: je neemt de zaterdag xtc, je voelt je de dinsdag down, depressief.

Ik heb dit nog maar 1x gehad, maar ik vraag me eigenlijk af: Is dit echt zo of is dit gewoon een hoax? Het lijkt mij echt zeer onwaarschijnlijk...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit enkel de eerste paar keren gehad dat ik xtc/mdma gebruikt had... Daarna nooit meer, eigenlijk helemaal niks meer van een kater..

De laatste tijd ben ik fitter na een avondje x dan een nuchtere avond :openmouth: :confused:
(overdijvingsfactor 50%)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij mij ligt het eraan hoe ik mezelf voel..
zit ik lekker in me vel heb ik geen last van kater..
voel ik me kut kan ik goed de hele week mezelf kei depressief voele
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb eigenlijk altijd alleen de dag erna zeg maar, niet pas 3 dagen later, maar als je dat wel heb moet je gewoon op donderdag nemen, ken je zondag lekker chillen :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
geniaal plaatje klanzus... ik lig helemaal dubbel :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
De dinsdag-dip ja...

Ik ben eigenlijk pas woensdag weer helemaal tip-top..

Daarvoor ben ik niet SUPER verrot, maar gewoon wat down.

De day after is vaak wel drama
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij is het de 2e en 3e dag altijd het ergst. Nu ook nog steeds een leeg en licht somber gevoel na het slikken van donderdagavond/nacht :P Paar dagen lang 2 tryptofaantjes voor het slapen gaan helpt gelukkig wel een stuk :sunglasses:

Als ik 4 pillen (van rond de 65 mg p.s.) of minder heb geslikt dan is er meestal helemaal geen kater, afgelopen donderdag waren het er echter 7 á 8 en dat is toch iets teveel van het goede... Heb nu 5x geslikt in totaal en ben tot de conclusie gekomen dat die 4e pil nog wel euforisch effect heeft, maar alles daarna niet zo heel veel zin meer heeft. Je gaat dan nog wel strak staan, maar zo heel bijzonder lekker voel je je nou ook weer niet.

Goeie les voor de volgende keer (sowieso pas over meer dan 2 maanden): na ongeveer 5 uurtjes spacen (rond de 4 pilletjes) moet je er vrede mee hebben dat het mooie avondje voorbij is en niet meer bijslikken! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
na X nergens last van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kheb dinsdag altijd een depressie, das gewoon mijn kutdag van de week :). Heb er meer last mee als de maandag.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Day after, roze bril beetje moe
een of twee dagen daarna (afhankelijk van mijn stemming): down, moe en sjag meestal wel weer over binnen een dag daarna...

L-Trytofaan is de oplossing...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb hier ook nooit echt last van, dag daarna ben k nog aardig wappie maar maandag ben k weer de ouwe en dinsdag ook nergens last van..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik idd ook alleen dag erna beetje kater... hoe meer gezond ik eet en actief bezig ben hoe minder, alhoewel ik geen zin heb om te eten dus dat wordt toch pas tegen 5-6 uur met tegenzin :P

miss heb ik de "dinsdag dip" wel en merk ik et niet :P

toch eens op letten, als ik et weer eens doe... momenteel trekt et me niet meer :wave: why? dunnow :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik zaterdag gebruik, en ik slaap zondag, voel ik me maandag beetje brak, dinsdag gewoon waardeloos :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ligt er een beetje aan hoeveel ik gebruik.
Als ik niet teveel neem (voor mijn doen) dan heb ik nergens last van behalve slaapgebrek....

Maar als ik wel teveel neem voel me wel down en kan ik wel een paar dagen last hebben van m'n maag, duizeligheid en zweten.

Maarja, iedereen doet het zichzelf aan dus niet zeuren :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
tegenwoordig neem ik geen XTC meer

maar heb het vroeger een lange tijd ieder weekend gedaan en idd op dinsdag had ik er meeste last van...

en nog vele die ik ken hadden hetzelfde...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaa ik had er ook last van 2 weken geleden en niet zo'n beetje ook...
Die week afgewezen door meisje (vond haar erg leuk), kennis lag in het ziekenhuis op ic.
Naja zaterdag avond ws wel weer heel goed door X de zondag viel mee.
Maandag werdt het iets erger voelde me down enzo, maar dinsdag was het helemaal drama nergens zin in en had het gevoel dat het leven geen zin meer had enzo....
maarja nu gaat het wel weer lekker en doe ik eventjes rustig an met die X :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb er ook maar 2x echt last van gehad toen ik net begon met mdma/xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nooit echt last van hele erge katers ofzo... de dag erna wel een dipje, maar ik weet nooit zo goed onderscheid te maken tussen alle andere dagen.
Alhoewel, laatste tijd zou dat me beter afgaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nu wel zoiets na jaartje intensief gebruiken dat ik wel opzoek ben naar iets nieuws.
En dat is het gevaarlijke van drugs :wink:.
Beetje off-topic maar dat blijkt maar weer dat het niet alles is :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."