#1
Bij mij is het de 2e en 3e dag altijd het ergst. Nu ook nog steeds een leeg en licht somber gevoel na het slikken van donderdagavond/nacht :P Paar dagen lang 2 tryptofaantjes voor het slapen gaan helpt gelukkig wel een stuk
Als ik 4 pillen (van rond de 65 mg p.s.) of minder heb geslikt dan is er meestal helemaal geen kater, afgelopen donderdag waren het er echter 7 á 8 en dat is toch iets teveel van het goede... Heb nu 5x geslikt in totaal en ben tot de conclusie gekomen dat die 4e pil nog wel euforisch effect heeft, maar alles daarna niet zo heel veel zin meer heeft. Je gaat dan nog wel strak staan, maar zo heel bijzonder lekker voel je je nou ook weer niet.
Goeie les voor de volgende keer (sowieso pas over meer dan 2 maanden): na ongeveer 5 uurtjes spacen (rond de 4 pilletjes) moet je er vrede mee hebben dat het mooie avondje voorbij is en niet meer bijslikken!![:grin:]()
Als ik 4 pillen (van rond de 65 mg p.s.) of minder heb geslikt dan is er meestal helemaal geen kater, afgelopen donderdag waren het er echter 7 á 8 en dat is toch iets teveel van het goede... Heb nu 5x geslikt in totaal en ben tot de conclusie gekomen dat die 4e pil nog wel euforisch effect heeft, maar alles daarna niet zo heel veel zin meer heeft. Je gaat dan nog wel strak staan, maar zo heel bijzonder lekker voel je je nou ook weer niet.
Goeie les voor de volgende keer (sowieso pas over meer dan 2 maanden): na ongeveer 5 uurtjes spacen (rond de 4 pilletjes) moet je er vrede mee hebben dat het mooie avondje voorbij is en niet meer bijslikken!
why? dunnow 