Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dinsdagdepressie

De dinsdagdepressie

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij is het de 2e en 3e dag altijd het ergst. Nu ook nog steeds een leeg en licht somber gevoel na het slikken van donderdagavond/nacht :P Paar dagen lang 2 tryptofaantjes voor het slapen gaan helpt gelukkig wel een stuk :sunglasses:

Als ik 4 pillen (van rond de 65 mg p.s.) of minder heb geslikt dan is er meestal helemaal geen kater, afgelopen donderdag waren het er echter 7 á 8 en dat is toch iets teveel van het goede... Heb nu 5x geslikt in totaal en ben tot de conclusie gekomen dat die 4e pil nog wel euforisch effect heeft, maar alles daarna niet zo heel veel zin meer heeft. Je gaat dan nog wel strak staan, maar zo heel bijzonder lekker voel je je nou ook weer niet.

Goeie les voor de volgende keer (sowieso pas over meer dan 2 maanden): na ongeveer 5 uurtjes spacen (rond de 4 pilletjes) moet je er vrede mee hebben dat het mooie avondje voorbij is en niet meer bijslikken! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
na X nergens last van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kheb dinsdag altijd een depressie, das gewoon mijn kutdag van de week :). Heb er meer last mee als de maandag.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Day after, roze bril beetje moe
een of twee dagen daarna (afhankelijk van mijn stemming): down, moe en sjag meestal wel weer over binnen een dag daarna...

L-Trytofaan is de oplossing...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb hier ook nooit echt last van, dag daarna ben k nog aardig wappie maar maandag ben k weer de ouwe en dinsdag ook nergens last van..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik idd ook alleen dag erna beetje kater... hoe meer gezond ik eet en actief bezig ben hoe minder, alhoewel ik geen zin heb om te eten dus dat wordt toch pas tegen 5-6 uur met tegenzin :P

miss heb ik de "dinsdag dip" wel en merk ik et niet :P

toch eens op letten, als ik et weer eens doe... momenteel trekt et me niet meer :wave: why? dunnow :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik zaterdag gebruik, en ik slaap zondag, voel ik me maandag beetje brak, dinsdag gewoon waardeloos :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er een beetje aan hoeveel ik gebruik.
Als ik niet teveel neem (voor mijn doen) dan heb ik nergens last van behalve slaapgebrek....

Maar als ik wel teveel neem voel me wel down en kan ik wel een paar dagen last hebben van m'n maag, duizeligheid en zweten.

Maarja, iedereen doet het zichzelf aan dus niet zeuren :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
tegenwoordig neem ik geen XTC meer

maar heb het vroeger een lange tijd ieder weekend gedaan en idd op dinsdag had ik er meeste last van...

en nog vele die ik ken hadden hetzelfde...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaa ik had er ook last van 2 weken geleden en niet zo'n beetje ook...
Die week afgewezen door meisje (vond haar erg leuk), kennis lag in het ziekenhuis op ic.
Naja zaterdag avond ws wel weer heel goed door X de zondag viel mee.
Maandag werdt het iets erger voelde me down enzo, maar dinsdag was het helemaal drama nergens zin in en had het gevoel dat het leven geen zin meer had enzo....
maarja nu gaat het wel weer lekker en doe ik eventjes rustig an met die X :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb er ook maar 2x echt last van gehad toen ik net begon met mdma/xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nooit echt last van hele erge katers ofzo... de dag erna wel een dipje, maar ik weet nooit zo goed onderscheid te maken tussen alle andere dagen.
Alhoewel, laatste tijd zou dat me beter afgaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu wel zoiets na jaartje intensief gebruiken dat ik wel opzoek ben naar iets nieuws.
En dat is het gevaarlijke van drugs :wink:.
Beetje off-topic maar dat blijkt maar weer dat het niet alles is :wink:.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik de zaterdag neem,ligt dat ook vaak aan hoeveel ik neem.3a7pilletjes:tongueout:

en jah dan heb ik meestal dikke kaakjes(2daagjes dik)kappot gebeten?(4daagjes genees tijd:tongueout:)

De zondag ben ik dan slaperig,nergens trek in,droge mond,drinken smaakt vies.

De maandag ietsje beter 70% zeg maar:)

Dinsdag ben ik weer tip top:wink:

Dus Dinsdag Dip?Een zondag dip ja:tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
is dit typisch aan xtc? zo ja,waarom?(waarom niet bij coke)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met drugs heb ik nooit last van depressie en ook niet met xtc... Wel de week erna losse tanden en pijn met eten... Gelukkig heb ik er stuk minder last van met mdma kristallen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kheb soms helemaal geen XTC kater. Maar meestal heb ik de dag erna gewoon een kater als er een kater is hé. Maandag natuurlijk iets beter en dinsdag dip? Nooit gehad, heb dan zelf ook nooit meer dan 4 bollen geslikt.
Zou dat niet eerder door het weer komen? Als het schoon weer is benk ook gewoon blij en als het grijs/grauw weer is (met mss regen) benk gewoon depri aan't worden als er geen warmte te vinden is in de buurt.

Bestaan er geen middeltjes om dat te voorkomen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Osi` zei:
Kheb soms helemaal geen XTC kater. Maar meestal heb ik de dag erna gewoon een kater als er een kater is hé. Maandag natuurlijk iets beter en dinsdag dip? Nooit gehad, heb dan zelf ook nooit meer dan 4 bollen geslikt.
Zou dat niet eerder door het weer komen? Als het schoon weer is benk ook gewoon blij en als het grijs/grauw weer is (met mss regen) benk gewoon depri aan't worden als er geen warmte te vinden is in de buurt.

Bestaan er geen middeltjes om dat te voorkomen?
Klik om te vergroten...

L-Tryptofaan en 5-HTTP
Hier maakt je lichaam weer serotonine van, het hormoon wat je lichaam zoveel verbruikt als je onder invloed bent van xtc/mdma...

serotonine soort voor: regulatie van slaap, stemming, eetlust, enz

erg belangrijk dus!

Ook is het belangrijk om zoveel mogelijk ander vitamines en mineralen binnen te krijgen... Eet dus veel groente, fruit, vezels! Gooi er ook meteen een multivitamine pil tegen aan (centrum van a tot z)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste wa ge kunt doen als ge u down voelt, is een glas warme melk drinken voor het rottig gevoel een beetje te niet te doen (eigen ervaring) en gewoon chille met uw eigen favoriete muziek en niks aantrekken van iemand, ook helpt het om je niet te snel op te jagen aan dingen die normaal geen kwaad kunnen :P ik ken sommige mensen die zelfs nog niet eens een gunst willen doen als ze in hun afkick zitten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."