#1
Ja daar ben ik al slecht van gegaan. Misschien omda ik het voor de eerste keer nam en er 2 in 10 minuten had genomen. Eerst een half uur gaan zitten, dan een uur (ofzo) gaan rondlopen. Van die "wandeling" kan ik mij nix meer herinneren, wat ik nogal vies vind. Daarna wel goe gegaan en zwaar gefeest. Hoewel ik de fout heb gemaakt van te veel, te snel te nemen, pak ik nooit meer xtc.


