Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al erg bad gegaan op X?

Wies er al erg bad gegaan op X?

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja daar ben ik al slecht van gegaan. Misschien omda ik het voor de eerste keer nam en er 2 in 10 minuten had genomen. Eerst een half uur gaan zitten, dan een uur (ofzo) gaan rondlopen. Van die "wandeling" kan ik mij nix meer herinneren, wat ik nogal vies vind. Daarna wel goe gegaan en zwaar gefeest. Hoewel ik de fout heb gemaakt van te veel, te snel te nemen, pak ik nooit meer xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben al heel erg scheef gegaan op de pillen kwas aan het dansen en viel opeens gwn omver voor n half uur ben dan trug rechtgestaan op een dino gekropen daarna een auto vernield weer scheefgegaan en dan gaan slapen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu 5 van die mcpp pillen in huis liggen, althans... de witte dollars met 1 streepje.

Een partij pillen van mn dealer gekregen omdat hij gepakt is.

Deze had ik een half jaar geleden dus ook een keer...
Laat ze nog eens testen, kost toch niks en dan zal ik nog eens kijken wat er precies in zit. Niet veel meer dan die troep en speed denk ik. De witte dollars zijn immers speedpillen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
die roze dollartjes ben ik ook eens een keer erg bad op gegaan , zwaar last van me kaken zag hoofden niet meer voor wat ze waren , hallucinaties .
vriend van mij moest erg kotsten en had hoofdpijn .
De dagen erna heb ik een soort van wegval gevoel gehad in mijn hoofd .
weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad?
Zal wel mijn voorraad serotonine geweest zijn en mccp .. klote spul
nu half jaar later geen last meer van gehad...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig nog nooit bad gegaan op XTC.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enkel lichamelijk. Met name uitgeput op de grond liggen, zweten alsof je leven d'r vanaf hangt, maar het zelf niet in de gaten hebben dat je lichaam zo brak is omdat je jezelf natuurlijk geweeeeldig voelt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Badgaan op XTC kan zeker, maar dat is meestal pas als je teveel pakt, of te weinig drinkt etc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
heey ^^ zyn er mensen die al serieus scheef gegaan zyn op X? Hoeveel had je genomen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nope, nog nooit bad gegaan op x. Kan ook niet volgens mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het zelf idd nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me stond wel een keer fucking hard te kotsen nadat hij op een avond 6 pillen achterover had gewerkt maar zelfs toen bleef hij zeggen:"dit is zo vet" haha, dus je kunt volgens mij niet echt bad gaan nee.. tenzij je natuurlijk echt onmenselijk veel gaat slikken maar dan beland je zowiezo in het ziekenhuis vrees ik..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
nja met bad bedoelde ik nu niet echt overdosis :P maar ehm kheb gelezen dat voor een persoon van 50kg 10-11 pillen dodelyk is... en kvind dat kotsen er echt wel byhoort :P ik heb ook een paar keer moeten kotsen toen ik had genomen maar dat gaf zo een zalig gevoel... echt fantastisch :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
nouja.. ik space m liever met mate zeg maar :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ken iemand die dat wel is heb gehad van een halve louis vuiton was een klein meisje.

Kwamen mannen met messen op er af rennen.
Zelf noemde ze het een angstaanval.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn eerste keer, toen hij opkwam alles, goed, maar na 10 minuutjes voelde ik mezelf keei slecht hard bonste megasnel, maar na 10 minuutjes was dat weer over en alles ging terug goed:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pwn3D zei:
nja met bad bedoelde ik nu niet echt overdosis :P maar ehm kheb gelezen dat voor een persoon van 50kg 10-11 pillen dodelyk is... en kvind dat kotsen er echt wel byhoort :P ik heb ook een paar keer moeten kotsen toen ik had genomen maar dat gaf zo een zalig gevoel... echt fantastisch :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Kotsen erbij hoort?! WTF natuurlijk niet!!!



Maar je kan weldegelijk 'bad' gaan.

"Er zijn een aantal gevallen beschreven waarbij mensen na XTC-gebruik psychotisch werden, vaak met achtervolgingswanen. Soms had de psychose een chronisch karakter. Ook kan als gevolg van XTC-gebruik een paniekstoornis optreden. In een enkel geval hield die een paar maanden aan. Depressies zijn ook beschreven. Soms ontwikkelden de depressies zich direct na XTC-gebruik, soms na verloop van tijd. Met name bij personen die gevoelig zijn voor het ontwikkelen van een psychose of depressie, is XTC riskant. XTC kan de psychose of depressie dan versnellen. "

jellinek.nl
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
jwl ... voelde echt zalig... nja khad mss wel iets te veel gedronken ( geen alcohol ) maar het was precies of er gebeurde niets... ik kotste maar dat was het ook gwn... kvoelde my niiets of niets slecht :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pwn3D zei:
jwl ... voelde echt zalig... nja khad mss wel iets te veel gedronken ( geen alcohol ) maar het was precies of er gebeurde niets... ik kotste maar dat was het ook gwn... kvoelde my niiets of niets slecht :grin:
Klik om te vergroten...

Dus 't heeft niets met xtc te maken, toch?

En afgelopen weekend werd ik per ongeluk op de dansvloer (tijdens 't dansen) vol op mijn neus geslagen, door een motorisch gestoorde dude. Mijn reactie was, om keihard te lachen... met andere woorden onder invloed van mdma is alles geweldig misschien zelfs kotsen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet wel dat als je van mdma lang doordanst ofzo, dat je het super warm krijgt en even mmoet kotsen, dat is alles, daarna voel je je weer normaal lijkt me zo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb hooguit eens gekotst van xtc, en dat was nog met vodka en tequila erbij, dus da zal wrs daardoor komen. Verder nog geen slechte ervaringen gehad denk ik zo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog nooit, hoeveelheid maakt geen donder uit bij mij ook.. Heb gewoon altijd goeie pillen :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."