#1
heey ^^ zyn er mensen die al serieus scheef gegaan zyn op X? Hoeveel had je genomen?


Pwn3D zei:nja met bad bedoelde ik nu niet echt overdosis :P maar ehm kheb gelezen dat voor een persoon van 50kg 10-11 pillen dodelyk is... en kvind dat kotsen er echt wel byhoort :P ik heb ook een paar keer moeten kotsen toen ik had genomen maar dat gaf zo een zalig gevoel... echt fantastisch![]()
Pwn3D zei:jwl ... voelde echt zalig... nja khad mss wel iets te veel gedronken ( geen alcohol ) maar het was precies of er gebeurde niets... ik kotste maar dat was het ook gwn... kvoelde my niiets of niets slecht![]()

troebadoer zei:bad gaan op mdma is wel mogelijk, maar dat is iets anders als bad gaan op bv. paddos. Toen ik bad ging op paddo's was ik 4 uur lang mezelf niet en wist ik nergens meer van af..
Vriend van mij had laatst 1 gram mdma op in 48 uur, de laatste portie iets van 400-500 mg, en toen is hij wel bad gegaan. Hij had:
- totaal geen zin / fut om ook nog maar IETS te doen ( zelfs drinken pakken ofzo was al teveel voor hem )
- op de wc keek hij in de spiegel en vertelde mij dat ie dacht dat ie doodging, emotieloos etc..
- hevige buikpijn + koppijn
Dit wou dus zeggen dat zijn serotine (?) helemaal verbruikt was. Zelfs de dag erna toen we wakker werden was hij nog depressed, en hij stond zelfs nog strak.... had nog steeds grote ogen en harde kaken....
Toen werd hij weer bang dat hij voor altijd zo zou zijn.....
Na een uurtje of 2 wakker te zijn ging het weer beter en was hij weer de oude
Conclusie: Je kan wel bad gaan, maar dan raak je niet totaal de kluts kwijt, je voelt je dan gewoon kut op dat moment ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."