Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al erg bad gegaan op X?

Wies er al erg bad gegaan op X?

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey ^^ zyn er mensen die al serieus scheef gegaan zyn op X? Hoeveel had je genomen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope, nog nooit bad gegaan op x. Kan ook niet volgens mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het zelf idd nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me stond wel een keer fucking hard te kotsen nadat hij op een avond 6 pillen achterover had gewerkt maar zelfs toen bleef hij zeggen:"dit is zo vet" haha, dus je kunt volgens mij niet echt bad gaan nee.. tenzij je natuurlijk echt onmenselijk veel gaat slikken maar dan beland je zowiezo in het ziekenhuis vrees ik..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
nja met bad bedoelde ik nu niet echt overdosis :P maar ehm kheb gelezen dat voor een persoon van 50kg 10-11 pillen dodelyk is... en kvind dat kotsen er echt wel byhoort :P ik heb ook een paar keer moeten kotsen toen ik had genomen maar dat gaf zo een zalig gevoel... echt fantastisch :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
nouja.. ik space m liever met mate zeg maar :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ken iemand die dat wel is heb gehad van een halve louis vuiton was een klein meisje.

Kwamen mannen met messen op er af rennen.
Zelf noemde ze het een angstaanval.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn eerste keer, toen hij opkwam alles, goed, maar na 10 minuutjes voelde ik mezelf keei slecht hard bonste megasnel, maar na 10 minuutjes was dat weer over en alles ging terug goed:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pwn3D zei:
nja met bad bedoelde ik nu niet echt overdosis :P maar ehm kheb gelezen dat voor een persoon van 50kg 10-11 pillen dodelyk is... en kvind dat kotsen er echt wel byhoort :P ik heb ook een paar keer moeten kotsen toen ik had genomen maar dat gaf zo een zalig gevoel... echt fantastisch :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Kotsen erbij hoort?! WTF natuurlijk niet!!!



Maar je kan weldegelijk 'bad' gaan.

"Er zijn een aantal gevallen beschreven waarbij mensen na XTC-gebruik psychotisch werden, vaak met achtervolgingswanen. Soms had de psychose een chronisch karakter. Ook kan als gevolg van XTC-gebruik een paniekstoornis optreden. In een enkel geval hield die een paar maanden aan. Depressies zijn ook beschreven. Soms ontwikkelden de depressies zich direct na XTC-gebruik, soms na verloop van tijd. Met name bij personen die gevoelig zijn voor het ontwikkelen van een psychose of depressie, is XTC riskant. XTC kan de psychose of depressie dan versnellen. "

jellinek.nl
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
jwl ... voelde echt zalig... nja khad mss wel iets te veel gedronken ( geen alcohol ) maar het was precies of er gebeurde niets... ik kotste maar dat was het ook gwn... kvoelde my niiets of niets slecht :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Badgaan op XTC kan zeker, maar dat is meestal pas als je teveel pakt, of te weinig drinkt etc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pwn3D zei:
jwl ... voelde echt zalig... nja khad mss wel iets te veel gedronken ( geen alcohol ) maar het was precies of er gebeurde niets... ik kotste maar dat was het ook gwn... kvoelde my niiets of niets slecht :grin:
Klik om te vergroten...

Dus 't heeft niets met xtc te maken, toch?

En afgelopen weekend werd ik per ongeluk op de dansvloer (tijdens 't dansen) vol op mijn neus geslagen, door een motorisch gestoorde dude. Mijn reactie was, om keihard te lachen... met andere woorden onder invloed van mdma is alles geweldig misschien zelfs kotsen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet wel dat als je van mdma lang doordanst ofzo, dat je het super warm krijgt en even mmoet kotsen, dat is alles, daarna voel je je weer normaal lijkt me zo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hooguit eens gekotst van xtc, en dat was nog met vodka en tequila erbij, dus da zal wrs daardoor komen. Verder nog geen slechte ervaringen gehad denk ik zo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog nooit, hoeveelheid maakt geen donder uit bij mij ook.. Heb gewoon altijd goeie pillen :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lees me trip report maar is :)

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=334909#334909
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
bad gaan op mdma is wel mogelijk, maar dat is iets anders als bad gaan op bv. paddos. Toen ik bad ging op paddo's was ik 4 uur lang mezelf niet en wist ik nergens meer van af..

Vriend van mij had laatst 1 gram mdma op in 48 uur, de laatste portie iets van 400-500 mg, en toen is hij wel bad gegaan. Hij had:

- totaal geen zin / fut om ook nog maar IETS te doen ( zelfs drinken pakken ofzo was al teveel voor hem )

- op de wc keek hij in de spiegel en vertelde mij dat ie dacht dat ie doodging, emotieloos etc..

- hevige buikpijn + koppijn


Dit wou dus zeggen dat zijn serotine (?) helemaal verbruikt was. Zelfs de dag erna toen we wakker werden was hij nog depressed, en hij stond zelfs nog strak.... had nog steeds grote ogen en harde kaken....

Toen werd hij weer bang dat hij voor altijd zo zou zijn.....

Na een uurtje of 2 wakker te zijn ging het weer beter en was hij weer de oude



Conclusie: Je kan wel bad gaan, maar dan raak je niet totaal de kluts kwijt, je voelt je dan gewoon kut op dat moment ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben 'bad' gegaan op de kater van teveel mdma. Zaterdag 750 mg mdma genomen, zondag weinig last, maandag iets meer en dinsdag een fatale crash. Dinsdag had ik schokjes in mijn hoofd en had ik last van extreme paniekaanvallen met volledig irreële angsten tot op het psychotische af (angst voor de telefoon, niet 's avonds het huis binnen durven,...). Mijn serotoninesysteem was totaal naar de klote. Gelukkig is het onderhand (ondrtss 4 maand later) wel zo goed als over. Maar ergens heb ik het gevoel dat mijn serotoninesysteem zich nog altijd niet volledig heeft kunnen herstellen. Ik ben nog altijd wat angstiger als vroeger. Sindsdien heb ik mdma dan ook afgeschreven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb wel eens een kutervaring gehad op mdma, maar echt bad gaan kan volgens mij niet. Ik was zwaar trippende op bijna anderhalve gram mdma, en de hallucinaties liepen erg uit de hand. Ook kon ik geen zin meer fabriceren, en bewegen kon ik sowieso al niet. Ik wou m'n vriendin vertellen dat ik van d'r hield, maar dat kwam er maar niet uit. De tijd ging ook intens langzaam, en ik kon niet slapen. Verder was ik wel compleet naar de klote en doodmoe, dus dat was niet zo prettig.
De rest van de nacht was wel erg vermakelijk, maar dat kleine stukje was toch vrij matig :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
troebadoer zei:
bad gaan op mdma is wel mogelijk, maar dat is iets anders als bad gaan op bv. paddos. Toen ik bad ging op paddo's was ik 4 uur lang mezelf niet en wist ik nergens meer van af..

Vriend van mij had laatst 1 gram mdma op in 48 uur, de laatste portie iets van 400-500 mg, en toen is hij wel bad gegaan. Hij had:

- totaal geen zin / fut om ook nog maar IETS te doen ( zelfs drinken pakken ofzo was al teveel voor hem )

- op de wc keek hij in de spiegel en vertelde mij dat ie dacht dat ie doodging, emotieloos etc..

- hevige buikpijn + koppijn


Dit wou dus zeggen dat zijn serotine (?) helemaal verbruikt was. Zelfs de dag erna toen we wakker werden was hij nog depressed, en hij stond zelfs nog strak.... had nog steeds grote ogen en harde kaken....

Toen werd hij weer bang dat hij voor altijd zo zou zijn.....

Na een uurtje of 2 wakker te zijn ging het weer beter en was hij weer de oude




Conclusie: Je kan wel bad gaan, maar dan raak je niet totaal de kluts kwijt, je voelt je dan gewoon kut op dat moment ..
Klik om te vergroten...

oooh maar dat heb ik al een paar keer gehad hoor! Dood van binnen, emotieloos. Het is inderdaad zeer kut om je zo te voelen en het betekent ook dat er het 1 en ander bijgevuld moet worden in je hersenen, maar of het echt bad gaan is? Ik weet het niet. Wel kut iig, maar met bad gaan denk ik aan iets gevaarlijkers dan dat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik 1 keer een beetje, dreigde in controle te verliezen.

Op de vrijdagavond 6 pilletjes genomen en speed, de nacht door.
De zaterdagochtend/middag op pep verder en die avond pilletjes gekocht van onbetrouwbare bron, 2 tegelijk genomen.

Ik werd misselijk en ben buiten op de grond gaan zitten, toen begon ik draaierig te worden en zag overal groene sneeuw.

De week erna pilletjes laten testen (ik weet.. vooraf testen is beter).. maar zat Mccp in of Mcpp :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."