Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al erg bad gegaan op X?

Wies er al erg bad gegaan op X?

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Badgaan op XTC kan zeker, maar dat is meestal pas als je teveel pakt, of te weinig drinkt etc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben 1x veelste hard gegaan.. Had nog weinig ervaring met drugs..
3 witte pentagrammetjes in 1x achterover gemieterd in discotheek.
20 minuten later wist ik nie hoe snel ik buiten moest komen.

Heb de hele avond halfnaakt door een waterplas heen zitten rollen.
Ongelooflijke kutervaring,..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Sjaak
Volgende keer misschien beginnen met 1 tabletje? :wave:

Ben zelf (nog) nooit bad gegaan op de MDMA. Tot nu toe waren alle keertjes MDMA een groot succes :hearteyes:
Lijkt me moeilijk bad te gaan op MDMA aangezien het toch je serotonine voorraadje behoorlijk op de proef kan stellen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ook 1 x mcpp gehad, had zo 1 witte dollar (met 1 streepje) in 2 delen genomen , met ongeveer een halfuur tussen

de uren daarop heb ik liggen zweten, trippen, denken dat ik bijna dood ging etc.

ik was echt serieus overhit enz en heb de dagen erna nog 39.0° koorts gehad, en 1 volle dag migraine gehad ook.

sindsdien enkel pillen genomen die iemand al getest had voor me, ik bedoel niet in zo'n centrum maar gewoon pillen die iemand al genomen had .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Bad bad bad

ballie15 zei:
Ik ben heel gevoelig voor de sfeer, ruimte en de muziek. Klopt het, dan ga ik als een gek, klopt het niet, klap ik gewoon dicht en space ik vooral in mijn hoofd.

Xtc is loco.
Het grootste deel zit in je hoofd en daar heb ik mee om leren gaan, ik kan mezelf nu gewoon een bepaalde richting in denken. Als ik me even niet lekker voel rust ik wat, adem goed diep in en uit en think happy thoughts.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook heel erg, ik heb gemerkt dat ik het heel makkelijk kan sturen. Als ik me kut voel dan ga ik even naar buiten, even rust, of even ergens zitten met een drankje ofzo, en dan gaat het vaak al beter. En proberen te relativeren. Denken aan de dingen die wél leuk zijn aan het feestje, de muziek of de mensen of de locatie of wat dan ook.

Maar ik vind ook dat je niet echt 'bad' kan gaan op xtc, het kan wel verkeerd uitpakken maar niet bad op de manier van trippy middeltjes.

Wel een keer de hele nacht gekotst na een slechte pil. Eén van de weinige keren dat ik pillen van een vreemde had aangenomen. Maar daar leer je van, al is het niet echt lekker. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Bad bad bad

ballie15 zei:
Ik ben heel gevoelig voor de sfeer, ruimte en de muziek. Klopt het, dan ga ik als een gek, klopt het niet, klap ik gewoon dicht en space ik vooral in mijn hoofd.

Xtc is loco.
Het grootste deel zit in je hoofd en daar heb ik mee om leren gaan, ik kan mezelf nu gewoon een bepaalde richting in denken. Als ik me even niet lekker voel rust ik wat, adem goed diep in en uit en think happy thoughts.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook heel erg, ik heb gemerkt dat ik het heel makkelijk kan sturen. Als ik me kut voel dan ga ik even naar buiten, even rust, of even ergens zitten met een drankje ofzo, en dan gaat het vaak al beter. En proberen te relativeren. Denken aan de dingen die wél leuk zijn aan het feestje, de muziek of de mensen of de locatie of wat dan ook.

Maar ik vind ook dat je niet echt 'bad' kan gaan op xtc, het kan wel verkeerd uitpakken maar niet bad op de manier van trippy middeltjes.

Wel een keer de hele nacht gekotst na een slechte pil. Eén van de weinige keren dat ik pillen van een vreemde had aangenomen. Maar daar leer je van, al is het niet echt lekker. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Echt bad niet,

Wel dat het niet prettig voelde. Dat is het nadeel als je niet weet wat er in zit :grin: :stoned: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
van die vuile mcpp troep kan je wel serieus bad gaan zoals van die witte dollars half jaar geleden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC + ALCOHOL = BAD

toen ik vorig weekend 2MD pillen met weed en absinth combineerde ben ik naar de dichtsbijzijnde 'veilige plek' gestrompelt en op de grond KO gevallen
2uur later werd ik wakker half buiten half binnen in het deurgat

de absinth was de boosdoener denk ik
cheers RASCAL
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: XTC + ALCOHOL = BAD

Ja, bij roze dollartjes. Da's echt klotestuff. Ik werd super paranoïa, en héél natuurlijke verschijnselen werden echt vreemd. Nuja, het voordeel was wel dat ik geen afkick had en ook gewoon kon eten. Was vreemd. Ik had wel het gevoel dat ik, als ik rechtstond, ging gepakt worden door één of andere man in zwarte kledij die in mijn huis rondliep, in mijn gedachten. Heb intussen de hele tijd super angstig met m'n ex gebeld, die net niet de ambulance opriep =p
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb wel eens gehad dat ik in het begin 3 keer op een uur moest kotsen.. waren wel kleine kotskes, maar toch vrij kut.. ik had het buiten dan ook vele te koud ne binnen veel te warm
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha superr...

nee nooit

altijd

NOG NOOIT ZO GOED GEVOELD haha . !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt denk ik twee manieren van bad gaan.

Lichamelijk: vaak door te veel pillen/mdma/combo met andere middelen, of door te veel of te weinig drinken, te lang doorgaan (door je grenzen gaan tot je neervalt).

Mentaal: de kwaaltjes van jellinek werden ook al genoemd maar ik heb laatst ook xtc gebruik met oa. een vriendin van me die het niet trok. Ze had haar gedachte niet meer onder controle, kreeg ontzettende last van dr kaken en dacht dat het zo zou blijven (dat is vaak 'het teken' voor beginners dat ze bad gaan). Wilde alleen maar prettige Disney muziek horen en was bang dat ik (en een ander persoon die er was) weg zou gaan en haar achter zou laten. Had erg veel weg van een gemiddelde bad trip op paddo's. Vooral de drukte in haar kop trok ze matig, ze had geen controle meer en werd dus bang. Ze omschreef het zelf als volgt: "Ik sta echt midden op de snelweg en al mijn gedachten razen voorbij."

Iedere mentale 'bad trip' is te overkomen, al zal het voor beginners en mensen die het moeilijk hebben met zichzelf niet gemakkelijk zijn.

Succes!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja daar ben ik al slecht van gegaan. Misschien omda ik het voor de eerste keer nam en er 2 in 10 minuten had genomen. Eerst een half uur gaan zitten, dan een uur (ofzo) gaan rondlopen. Van die "wandeling" kan ik mij nix meer herinneren, wat ik nogal vies vind. Daarna wel goe gegaan en zwaar gefeest. Hoewel ik de fout heb gemaakt van te veel, te snel te nemen, pak ik nooit meer xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben al heel erg scheef gegaan op de pillen kwas aan het dansen en viel opeens gwn omver voor n half uur ben dan trug rechtgestaan op een dino gekropen daarna een auto vernield weer scheefgegaan en dan gaan slapen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nu 5 van die mcpp pillen in huis liggen, althans... de witte dollars met 1 streepje.

Een partij pillen van mn dealer gekregen omdat hij gepakt is.

Deze had ik een half jaar geleden dus ook een keer...
Laat ze nog eens testen, kost toch niks en dan zal ik nog eens kijken wat er precies in zit. Niet veel meer dan die troep en speed denk ik. De witte dollars zijn immers speedpillen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
die roze dollartjes ben ik ook eens een keer erg bad op gegaan , zwaar last van me kaken zag hoofden niet meer voor wat ze waren , hallucinaties .
vriend van mij moest erg kotsten en had hoofdpijn .
De dagen erna heb ik een soort van wegval gevoel gehad in mijn hoofd .
weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad?
Zal wel mijn voorraad serotonine geweest zijn en mccp .. klote spul
nu half jaar later geen last meer van gehad...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelukkig nog nooit bad gegaan op XTC.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enkel lichamelijk. Met name uitgeput op de grond liggen, zweten alsof je leven d'r vanaf hangt, maar het zelf niet in de gaten hebben dat je lichaam zo brak is omdat je jezelf natuurlijk geweeeeldig voelt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
heey ^^ zyn er mensen die al serieus scheef gegaan zyn op X? Hoeveel had je genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."