#1
Badgaan op XTC kan zeker, maar dat is meestal pas als je teveel pakt, of te weinig drinkt etc.

ballie15 zei:Ik ben heel gevoelig voor de sfeer, ruimte en de muziek. Klopt het, dan ga ik als een gek, klopt het niet, klap ik gewoon dicht en space ik vooral in mijn hoofd.
Xtc is loco.
Het grootste deel zit in je hoofd en daar heb ik mee om leren gaan, ik kan mezelf nu gewoon een bepaalde richting in denken. Als ik me even niet lekker voel rust ik wat, adem goed diep in en uit en think happy thoughts.
ballie15 zei:Ik ben heel gevoelig voor de sfeer, ruimte en de muziek. Klopt het, dan ga ik als een gek, klopt het niet, klap ik gewoon dicht en space ik vooral in mijn hoofd.
Xtc is loco.
Het grootste deel zit in je hoofd en daar heb ik mee om leren gaan, ik kan mezelf nu gewoon een bepaalde richting in denken. Als ik me even niet lekker voel rust ik wat, adem goed diep in en uit en think happy thoughts.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."