Je hart heeft een flinke opdonder gehad. Steken op de borst en uitstraling naar de armen zijn typische symptomen voor een myocardinaal infarct (hart infarct). Blijft het aanhouden zou ik zeker langs een arts gaan.
#3
bij pijn in de schouder dacht ik ook meteen aan je longen.
Ik ben namelijk laast een klaplong gehad en had ook erge pijn in de borst maar vooral in mijn schouder of net achter me schouderblad zeg maar.
Het zou idd best een onstoken longblaasje of iets in die richting kunnen zijn..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.