Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI <3 XTC

I <3 XTC

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeft toch niet persee. iedereen zijn eige voorkeur toch
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok bedankt voor de raad :) dan zat er wss in mijn pille niet zo"n grote hoeveelheid mdma.
want flashe doe ik alleen maar als ik er op begin te smoren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euhm nee, XTC is doorgaans MDMA en speed is gewoon speed of pep.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
sabe007 zei:
katers ? daar heb ik nooit last van na XTC
toch nooit als ik peppillen heb.
mdma pillen weet ik het niet. heb alleen nog maar een bagger mdma pil gehad en daar was ik zoiezo van geprakt.
Klik om te vergroten...

:confused: Juist... XTC is dus een pil waar MDMA in verwerkt zit. Andere stoffen (zoals speed) maken een XTC-pil onzuiver.

Anders zou je net zogoed wat caffeïne in een pilletje laten drukken en zeggen dat het XTC is, omdat dat jouw voorkeur heeft...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Samz zei:
Geld stelen voor X? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd. :beer: dat is wel erg fout.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
*Denkt weer aan dat stukje.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
kimberly17 zei:
Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor :(
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ga dan aan de sos of hero. dan is het nog de moeite waard dat je geld steelt en ben je een echte junkie.


nee euhm probeer eens te minderen of stoppen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ga eens dood ofzo.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

*zingt : vrede op aarde, licht overal....*
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
kimberly17 zei:
Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor :(
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Helemaal leuk :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ LOL inderdaad, had hem over het hoofd gezien. Geniaal wel eigenlijk :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brandon zei:
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ga eens dood ofzo.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

*zingt : vrede op aarde, licht overal....*
:)
Klik om te vergroten...
Niks geen vrede op aarde, sterf!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
2x per week lukt makkelijk.
Ik zat wel is op 4tot7 keer per week.

Maar pakte ze dan varieernd van 1/2 stuk op school,en tot maximaal 9 over de hele dag.

Ziek slecht en dom.
Maar dat was die oude tijd he :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ :openmouth: Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine? :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
^ :openmouth: Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Gevoel heb je op een gegeven moment niet meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nick de Neger zei:
^ :openmouth: Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Volgens mij had ik zowat al geen serotonine toendertijd,depressief en alles :openmouth: .Maargoed heb het weldegelijk gehad want later werkte het niet meer zoals de eerst 3 keer. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
omg Solidius ftw

wow :grin: :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
kimberly17 zei:
Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor :(
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen
Klik om te vergroten...


kimberly17 zei:
Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben
Klik om te vergroten...


Klik om te vergroten...

vet bedacht!

(kleine aanpassing gemaakt :wink: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, je vraagt het niet voor niks en de reacties die je krijgt, zeggen ook genoeg, lijkt me zo. Je hebt in ieder geval een probleem als je er voor uit stelen gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."