#1
hoeft toch niet persee. iedereen zijn eige voorkeur toch
sabe007 zei:katers ? daar heb ik nooit last van na XTC
toch nooit als ik peppillen heb.
mdma pillen weet ik het niet. heb alleen nog maar een bagger mdma pil gehad en daar was ik zoiezo van geprakt.
kimberly17 zei:Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week
kimberly17 zei:Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor![]()
kimberly17 zei:Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen
kimberly17 zei:Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben
Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Ga eens dood ofzo.
Solidius zei:kimberly17 zei:Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week![]()
kimberly17 zei:Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor![]()
![]()
kimberly17 zei:Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen![]()
kimberly17 zei:Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben![]()

Niks geen vrede op aarde, sterf!Brandon zei:Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Ga eens dood ofzo.
*zingt : vrede op aarde, licht overal....*
![]()
Nick de Neger zei:^Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine?
![]()
Nick de Neger zei:^Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine?
![]()
Solidius zei:kimberly17 zei:Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week![]()
kimberly17 zei:Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor![]()
![]()
kimberly17 zei:Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen![]()
kimberly17 zei:Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."