Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI <3 XTC

I <3 XTC

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week, meestal dan met 1 of 2 andere personen. KK hard spacen door het dorp lopen bv.

Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben, volgens mij is het ook niet verslavend ? Alleen geestelijk mayb ?

Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor :(

Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen maar wil wel kunnen zeggen dat ik niet verslaafd ben.

Ben ik verslaaft ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
een beetje ...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
2x per week is echt veel...Ik heb het afgelopen half jaar 't wekelijks gedaan...De katers werden steeds kutter! En de feeling werd anders (still nice though).

Heb jij niet gigantische last van katers? En hoe lang gebruik je 't al zo frequent?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
2x in de week..
Geld stelen voor X?! Het kost maar 2 euro ofzo..

Goed bezig :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja je bent verslaaftd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik doe het maar eens een keer om de paar maanden.
of er moet een te vet feestje zijn.
maar gaan jullie er dan van flashen ? of gwn zeer strak staan ?
want ik had overlaatst armanikes en had net het gevoel of ik op een lichte dosis LSD zat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen geld voor xtc ?
Koop gewoon 100 stuks dan in een keer ofzo,maarja stelen dat vind ik erg fout.

Stop maar dan pas kun je zeggen ik ben niet verslaafd.
En dan niet voor een week stoppen,maar langer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geld stelen voor X? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga eens dood ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het feit dat je sacherijnig wordt als je geen xtc hebt en zelfs daarvoor uit stelen gaat, bewijst volgens mij wel dat je geestelijk sterk afhankelijk bent geraakt van xtc... Aan jou de keus of je hier mee door wilt gaan.
Weet niet hoe lang je al iedere week 2x gebruikt, maar vroeg of laat zul je merken dat de werking anders gaat worden. Je zal meer moeten slikken voor het gewenste effect. Ook zul je misschien dan ervaren dat je meer vaag wordt, ipv lekker wappie met lovefeelings. Je put op deze manier namelijk je serotonine voorraad flink uit, met als gevolg dat het euforische, lekkere gevoel ook steeds meer naar de achtergrond verdwijnt tijdens gebruik. Over het algemeen heeft je lichaam ruim een maand nodig om daar van te herstellen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
2x in de week is niet alleen ongezond, maar ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat het dan nog echt werkt, heb je uberhaubt nog serotonine over? Verder.. als je er geld voor steelt; dan ben je waarschijnlijk wel verslaafd ja. Geestenlijk verslaafd dus. Probeer er anders eens 3 maanden mee te stoppen ofzo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ga eens dood ofzo.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
verslaafd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die jeugd van tegenwoordig. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Wel lache muziek maken die :P

Anyways... deze topic hebben we al een keer gezien van jou... zo'n 2 maanden geleden ofzo. Beetje vragen naar de bekende weg :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Twee keer per week is veeeeel :openmouth: Twee keer per maand is zelfs veel.

Bij zulk gebruik sloop je jezelf echt. Een keer een pilletje kan helemaal geen kwaad, maar bij dergelijk frequent gebruik zul je al snel geestelijk en lichamelijk achteruit gaan.

Je bouwt op deze manier zeker een verslaving op (XTC-verslaafden bestaan wel degelijk), dus ik zou maar gauw drastisch minderen.

En wat de anderen hier ook al zeiden, na een tijdje zul je weinig meer voelen van XTC als je zo veel zo vaak gebruikt. Uiteindelijk heb je jezelf er mee en kun je niet meer van een pilletje genieten.

Ga af en toe "in het dorp" eens een jointje roken ofzo (je bent 17 :openmouth:), dit is echt vertiefd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
katers ? daar heb ik nooit last van na XTC
toch nooit als ik peppillen heb.
mdma pillen weet ik het niet. heb alleen nog maar een bagger mdma pil gehad en daar was ik zoiezo van geprakt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoeft toch niet persee. iedereen zijn eige voorkeur toch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."