Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsijskoud

ijskoud

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiggy zei:
-spaceman- zei:
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:
Klik om te vergroten...

dan zijn jij en ik toch erg verschillend, want ik doe het met iedereen zonder ruzie of problemen in tegendeel, juist met veel :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had het dit weekend ook
stond in de discotheek en had het ijskoud, bibberen en kippevel.
geen idee waar het mee te maken heeft
maar wat mij helpt is het te accepteren
en te denken dat kou warmte is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben je ook ? :mrgreen: :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maja, hij vecht daar niet om, tenminste niet denk ik toch. ^^
Ma allez, kheb nooit de neiging om knuffels te geven op XTC eigenlijk of dat "liefde" gevoel. :/
En koud .. Tjah, daar denkt ge toch nie aan na ne tijdje, kheb eerder soms last van koud > warm > koud > warm en dat in dezelfde plaats.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
Wiggy zei:
-spaceman- zei:
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:
Klik om te vergroten...

dan zijn jij en ik toch erg verschillend, want ik doe het met iedereen zonder ruzie of problemen in tegendeel, juist met veel :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
ja maar ik bedoel, als ik in onze tent iedere kerel en meiske een liefdevolle knuffel moest geven, ga ik ni vechten ma ga ik waarschijnlijk klappen krijgen :tongueout:

en Osi' op Genk on Stage had ge onder de pillen toch die man kussen liggen geven die was verjaard :tongueout: en ge had mij nog ligge knuffelen omdat het een vet feestje was en da we ons goe voelden :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het dan ook ijskoud !

Even geleden nog (het was wel buiten te doen), ik droeg een trui en mn vriende een T-shirt. Mn vrienden waren helemaal bezweet, terwijl ik geen druppel nat voelde. Toch was ik idem dito als de vrienden, veeer weg hoor...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
had ik de laaste keer ook, kippenvel over mijn hele lichaam.
Maar toen ik daarna naar buiten ging had ik totaal geen last van de kou terwijl het toch rond het vriespunt was.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hydroxytryptamine zei:
had ik de laaste keer ook, kippenvel over mijn hele lichaam.
Maar toen ik daarna naar buiten ging had ik totaal geen last van de kou terwijl het toch rond het vriespunt was.
Klik om te vergroten...

Precies wat ik zei! Ga naar een koude ruimte/omgeving.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
wtf hoe kan juh het koud krijge bij knalle???

ik krijg het altyd snik heet. :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb nooit koud onder mdma, ik heb op pukkelpop in de vrieskou in mijn bloot bovenlijf rondgelopen en had echt warm :)
iedereen zei dat ik gek was :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha :grin: een beetje zeker?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
BuZzRiDeR zei:
haha :grin: een beetje zeker?
Klik om te vergroten...
Zolang het nog beetje gezond blijft fzo , ist goed :confused: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kimmerd zei:
BuZzRiDeR zei:
haha :grin: een beetje zeker?
Klik om te vergroten...
Zolang het nog beetje gezond blijft fzo , ist goed :confused: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
het gaat nog wel denk ik :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
vraagje.. als mn pil begint te werken krijg ik kippevel all over en ik heb het echt de hele nacht ijs en ijs koud.... vroeger had ik dat niet maar nu alleen nog maar... zwaar irritant zeker als je uit bent en iedereen zweet zich een ongeluk en ik zeg alleen maar ik heb het koud...'

kent iemand dit of enig idee waardoor het veroorzaakt word?

Grz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
zal wel met de doorbloeding van de huid van doen hebben

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou als je qua kleur kijkt lijkt het allemaal wel normaal zeg maar.. maar is wel iets waar ik goed van baal door de kou wordt het lekkere gevoel natuurlijk zwaar onderdrukt.. GRRR
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
inpakken en dansen

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
te lol :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."