Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsijskoud

ijskoud

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt aan de pil?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
syntetische aanvallen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
te lol :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoeveel en hoevaak pillen per week ?

:mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb zelf wel een tijdje XTC genomen. Ik deed dit echter maar 1 of 2 keer per maand. Ik heb zelf ook altijd gehad dat ik het ijskoud had maar dat intresseerde mij die moment zelf helemaal niet.
Hoe dat het komt... Ik zou het niet weten! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
zal wel omdat het gewoon koud buiten is,
gewoon een beetje gaan springen deed ik ook altijd :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou ik heb dat ook hoor..als ie begint te werken krijg ik het ijskoud..maar gewoon gaan dansen..en niet aan denke..want hoe meer je eraan denkt..hoe kouder je het hebt!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er ook "last" van, maar niet in die mate als jij. Het is heel even koud (voeten/handen) en daarna weet ik niet hoe snel ik m'n trui uit moet trekken omdat ik het zo heet heb.

het is wat Spercieboon zegt: synthetische aanvallen hahaha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je voelt idd koud aan, ik heb het zelf ook.

Wat je moet doen om er vanaf te komen is de kou ingaan.. dus naar buiten!
Je hebt het namelijk gloeiend heet, als andere mensen jou aanraken zullen die dat bevestigen! Probeer het maar eens.

Dit weekend had ik het ook weer, bij een maat thuis 23 graden binnen. Het voelde aan als 10 graden. Toen naar buiten gegaan in mn tshirt (5 graden ofzo). Dat was lekker warm! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit komt omdat je lichaamstempratuur stijgt en dus alles rond je stuk kouder lijkt.
Je lichaam houdt die hoge tempratuur vast en als dan bijvoorbeeld je voeten koud worden met dezelfde tempratuur als normaal dan lijkt het alsof je het nog kouder hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koud :confused: Ik heb het nou egt nooooooi koud onder invloed van xtc/mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
heeft denk iets met je serotonine hoeveelheid in je brein te maken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
heeft denk iets met je serotonine hoeveelheid in je brein te maken
geen idee goed klinkt niet die kou
heb er zelf ook last van gehad, maar dan denk alleen als de xtc uitgewerkt raakte

fijn is het zeker niet dat die xtc je serotonine uit je brein perst
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt aan de stoffen in je pil.Soms zitten er ook andere stoffen in en niet alleen mdma...mcpp bv,en dan krijg je koude rillingen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het nooit koud gehad met xtc op... Al loop ik in de winter buiten heb ik het zeker niet kouder dan normaal.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiggy zei:
-spaceman- zei:
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:
Klik om te vergroten...

dan zijn jij en ik toch erg verschillend, want ik doe het met iedereen zonder ruzie of problemen in tegendeel, juist met veel :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had het dit weekend ook
stond in de discotheek en had het ijskoud, bibberen en kippevel.
geen idee waar het mee te maken heeft
maar wat mij helpt is het te accepteren
en te denken dat kou warmte is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."