Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsijskoud

ijskoud

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
vraagje.. als mn pil begint te werken krijg ik kippevel all over en ik heb het echt de hele nacht ijs en ijs koud.... vroeger had ik dat niet maar nu alleen nog maar... zwaar irritant zeker als je uit bent en iedereen zweet zich een ongeluk en ik zeg alleen maar ik heb het koud...'

kent iemand dit of enig idee waardoor het veroorzaakt word?

Grz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
zal wel met de doorbloeding van de huid van doen hebben

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou als je qua kleur kijkt lijkt het allemaal wel normaal zeg maar.. maar is wel iets waar ik goed van baal door de kou wordt het lekkere gevoel natuurlijk zwaar onderdrukt.. GRRR
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
inpakken en dansen

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
te lol :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoeveel en hoevaak pillen per week ?

:mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb zelf wel een tijdje XTC genomen. Ik deed dit echter maar 1 of 2 keer per maand. Ik heb zelf ook altijd gehad dat ik het ijskoud had maar dat intresseerde mij die moment zelf helemaal niet.
Hoe dat het komt... Ik zou het niet weten! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
zal wel omdat het gewoon koud buiten is,
gewoon een beetje gaan springen deed ik ook altijd :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou ik heb dat ook hoor..als ie begint te werken krijg ik het ijskoud..maar gewoon gaan dansen..en niet aan denke..want hoe meer je eraan denkt..hoe kouder je het hebt!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er ook "last" van, maar niet in die mate als jij. Het is heel even koud (voeten/handen) en daarna weet ik niet hoe snel ik m'n trui uit moet trekken omdat ik het zo heet heb.

het is wat Spercieboon zegt: synthetische aanvallen hahaha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb ik ook.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ligt aan de pil?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
syntetische aanvallen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je voelt idd koud aan, ik heb het zelf ook.

Wat je moet doen om er vanaf te komen is de kou ingaan.. dus naar buiten!
Je hebt het namelijk gloeiend heet, als andere mensen jou aanraken zullen die dat bevestigen! Probeer het maar eens.

Dit weekend had ik het ook weer, bij een maat thuis 23 graden binnen. Het voelde aan als 10 graden. Toen naar buiten gegaan in mn tshirt (5 graden ofzo). Dat was lekker warm! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit komt omdat je lichaamstempratuur stijgt en dus alles rond je stuk kouder lijkt.
Je lichaam houdt die hoge tempratuur vast en als dan bijvoorbeeld je voeten koud worden met dezelfde tempratuur als normaal dan lijkt het alsof je het nog kouder hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koud :confused: Ik heb het nou egt nooooooi koud onder invloed van xtc/mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
heeft denk iets met je serotonine hoeveelheid in je brein te maken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
heeft denk iets met je serotonine hoeveelheid in je brein te maken
geen idee goed klinkt niet die kou
heb er zelf ook last van gehad, maar dan denk alleen als de xtc uitgewerkt raakte

fijn is het zeker niet dat die xtc je serotonine uit je brein perst
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ligt aan de stoffen in je pil.Soms zitten er ook andere stoffen in en niet alleen mdma...mcpp bv,en dan krijg je koude rillingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."