Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde lekkerste snoepjes..

de lekkerste snoepjes..

49 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eckster C zei:
Blackout zei:
Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed! :grin:

HEEEEEERLIJK!!!!

Pure pure pure chill en daarna los op de muziek!

Niet te vergeten de hare praat kick!
Klik om te vergroten...

euh we hebben het over XTC pillen geen mdma caps
Klik om te vergroten...
Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTC :beer: (Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Eckster C zei:
Blackout zei:
Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed! :grin:

HEEEEEERLIJK!!!!

Pure pure pure chill en daarna los op de muziek!

Niet te vergeten de hare praat kick!
Klik om te vergroten...

euh we hebben het over XTC pillen geen mdma caps
Klik om te vergroten...
Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTC :beer: (Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)
Klik om te vergroten...

tjah zit wel iets in
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: groene $

wausie zei:
nieuwe snoepjes groene dollartjes.
heb ze afgelopen vrijdag en zaterdag getest.

ik vind dat ze de blauwe mitzus er hard uit knallen dit is voor het eerst dat ik dit kan zeggen.
normaal gesproken neem ik toch wel 6 of meer pillen op 1 lange nacht.
met deze had ik aan 3 genoeg voor zaterdag nacht + zondag middag.

wat ik ook voor het eerst mee maakte is dat nadat ik beetje uitgespaced was van de nacht en zondag om half 5 een halfje(waar ik normaal niet veel van voel) deze tog weer goed opkwam ! normaal voel ik niet veel als ik flink heb gesnoept en een paar uur later weer begin flinke wausheid iniedergeval
Ik wacht op de test resultaten maar ik denk egt meer als blauwe mitzus.
ik schat naar gevoel 130+ mg mdma!!!!!
(nee niemand kan ze kopen ik houd deze voor eigen gebruik :wink:

ze klappen sneller en harder als de vorige versie (blauwe dollar platte achterkant)
Klik om te vergroten...

hey waussie.. ik krijg ze donderdag.. als je de testresultaten hebt kan je ze ff hier posten..? ik haal ze ergens in de omgeving vn zwolle.. wat jy?

hier link naar pillreport page over deze scheefters: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=8677

als ik nog leef, zal ik mijn ervaring er ook ff over uitlaten. alvast bedankt..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
BEST XTC

JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc

dolartjes vond ik minder
ik nam ze samen met 4 geroutineerde gebruikers en we hebben allemaal 1keer gekotst elk om beurt en daarna ongelofelijk geflashed
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje raar topic dit, lekkerste snoep is gewoon mdma kristal dan kan je zoveel doseren als je wilt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb nu andere..groene ronde met een ster erop..kent iemand deze? wat is het voor iets?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat was de naam van de lekkerste xtc die je ooit gehad hebt? Is de term snoepjes trouwens alom bekend?

Mijn favo zijn kersjes. Toen ik die deed waren ze bijna net zo lekker als de eerste keer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op een gedeelde tweede plaats: Groene kersjes en roze/witte brokkelende mitsubishi's gedrukt in Oost-Brabant.

Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op 1: roze sterretjes
Op 2:
DreamWeaver zei:
Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeee Robdebob! De roze sterren zijn ook mijn favoriet geworden! Het schijnt dat de nieuwe druk nu in omloop is. Zelfde sterretjes, maar dan iets roder en met een spreiding van 135-145. Net even een tandje zwaarder dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze sterretjes, dubbelgedrukt toevallig ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
paarse harley's
versace's
witte dolfijntjes
witte buffalo's
de echte driehiekige blauwe(licht) mitsu's
de oude ying yang's
Gabbertonnen
orange CC'kes
7Up's
dubbele witte puma's
er zijn er zoveel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
Op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...

co-sign, hoewel ik van de bodyload minder last had. Maar ik ben dan ook een zware jongen. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
De beste die ik ooit heb gehad waren de Dolfijntjes uit 2003. :hearteyes:
Zo maken ze ze niet meer :cry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
omg. rotterdam

1. oranje zwaluwtjes
2. licht oranje schorpioentjes

hoop binnenkort de befaamde blauwe mitshu's (driehoekjes) binnen te krijgen ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
lichtendonker zei:
De beste die ik ooit heb gehad waren de Dolfijntjes uit 2003. :hearteyes:
Zo maken ze ze niet meer :cry:
Klik om te vergroten...

Er zijn nog zeer kwaliteitvolle witte dolfijntjes de dag van vandaag op de markt ik heb ze gehad en laten testen 150 mg mdMa
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: BEST XTC

RASCAL zei:
JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )
Klik om te vergroten...

welke kleur zijn die jodensterretjes..want als da die zijn die ik denk da je bedoelt..groene dikke..vind ik ze echt bagger!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb groen en wit gehad
witte waren best , witte waren eerst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."