Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde lekkerste snoepjes..

de lekkerste snoepjes..

49 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nu andere..groene ronde met een ster erop..kent iemand deze? wat is het voor iets?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op een gedeelde tweede plaats: Groene kersjes en roze/witte brokkelende mitsubishi's gedrukt in Oost-Brabant.

Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op 1: roze sterretjes
Op 2:
DreamWeaver zei:
Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeee Robdebob! De roze sterren zijn ook mijn favoriet geworden! Het schijnt dat de nieuwe druk nu in omloop is. Zelfde sterretjes, maar dan iets roder en met een spreiding van 135-145. Net even een tandje zwaarder dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze sterretjes, dubbelgedrukt toevallig ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
paarse harley's
versace's
witte dolfijntjes
witte buffalo's
de echte driehiekige blauwe(licht) mitsu's
de oude ying yang's
Gabbertonnen
orange CC'kes
7Up's
dubbele witte puma's
er zijn er zoveel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...

co-sign, hoewel ik van de bodyload minder last had. Maar ik ben dan ook een zware jongen. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Groene Kangeroes :hearteyes:
Klavertjes :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Groene Kangeroes :hearteyes:
Klavertjes :grin:
Klik om te vergroten...

Van die groene kangaroes ga je vet jumpen man :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch wel blauwe pillen met ijzeren kruis erop...heb ze helaas nooit meer kunnen vinden :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Driehoekige blauwe mitsubishi's en Snowballs :hearteyes:
(Omgeving Groningen)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijne niet echte knallers ofzo.

Lv - 135 mg
Dubbelgedrukte sterren - 117 MG

Zou me graag een keer wat MDA pillen willen :) .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3259&highlight=noem
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: BEST XTC

sannetjuh zei:
RASCAL zei:
JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )
Klik om te vergroten...

welke kleur zijn die jodensterretjes..want als da die zijn die ik denk da je bedoelt..groene dikke..vind ik ze echt bagger!
Klik om te vergroten...

Groene heb ik nog niet gezien, met die witte heb ik al flink wat plezier beleefd :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
bruingrijze smileys :grin:

duurt lang voor ze inslaan (circa 1 uur) maar dan.....
geven je wat hallicunaties (heerlijk) en hebben weinig tot geen nare uitwerking!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Groene Chinese tekens !!!

ZWARE KLETSERS :smoke:

Ga je ook van hallucineren als je er 2 vlak achter elkaar neemt, helaas nu (bijna) nergens meer te krijgen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauwe driehoekige mitsu's... :hearteyes:
ben er op begonnen, en heb nog niet gehad wat ze kan evenaren.
Heb nu een nieuwe lading, die zo mogelijk nog beter zijn als de eerste...

Goede harde inslag, lang op doorgaan, lekker energiek, goed van 't padje :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kersjes en ying-yangs zijn zowa de beste wa ik gehad heb.
Heb ook eens 1 keer MDA-pillen gehad, daar ga je ech super hard van :openmouth: :openmouth: Ook vollebak trippe op MDA, toen ik in me bed lag niet normaal wa aan visuals :hearteyes: Het is wel helemaal niet chill zoals met MDMA, ik heb de hele avond uit volleborst zitten schreeuwen en rondspringen en de afkick de dag erna was redelijk zwaar. Maar tog 1 van de beste avonden in men leve :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
De beste zijn toch wel groene kangeroes geweest! op de voet gevolgd door pentagrammen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kunt toch sowieso niet zeggen welke pillen het beste waren. Dit geldt eigenlijk voor elke drugs-soort wel.

Het effect hangt ook degelijk af van je maaginhoud, state of mind, veel geslapen of niet, tollerantie op dat moment en noem maar op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."