Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde lekkerste snoepjes..

de lekkerste snoepjes..

49 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje raar topic dit, lekkerste snoep is gewoon mdma kristal dan kan je zoveel doseren als je wilt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb nu andere..groene ronde met een ster erop..kent iemand deze? wat is het voor iets?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op een gedeelde tweede plaats: Groene kersjes en roze/witte brokkelende mitsubishi's gedrukt in Oost-Brabant.

Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op 1: roze sterretjes
Op 2:
DreamWeaver zei:
Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heeee Robdebob! De roze sterren zijn ook mijn favoriet geworden! Het schijnt dat de nieuwe druk nu in omloop is. Zelfde sterretjes, maar dan iets roder en met een spreiding van 135-145. Net even een tandje zwaarder dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze sterretjes, dubbelgedrukt toevallig ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
paarse harley's
versace's
witte dolfijntjes
witte buffalo's
de echte driehiekige blauwe(licht) mitsu's
de oude ying yang's
Gabbertonnen
orange CC'kes
7Up's
dubbele witte puma's
er zijn er zoveel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
Op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
Klik om te vergroten...

co-sign, hoewel ik van de bodyload minder last had. Maar ik ben dan ook een zware jongen. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Groene Kangeroes :hearteyes:
Klavertjes :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Groene Kangeroes :hearteyes:
Klavertjes :grin:
Klik om te vergroten...

Van die groene kangaroes ga je vet jumpen man :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch wel blauwe pillen met ijzeren kruis erop...heb ze helaas nooit meer kunnen vinden :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Driehoekige blauwe mitsubishi's en Snowballs :hearteyes:
(Omgeving Groningen)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijne niet echte knallers ofzo.

Lv - 135 mg
Dubbelgedrukte sterren - 117 MG

Zou me graag een keer wat MDA pillen willen :) .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3259&highlight=noem
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Santatrip zei:
Toch wel blauwe pillen met ijzeren kruis erop...heb ze helaas nooit meer kunnen vinden :(
Klik om te vergroten...

Volgens mij heten die klavertjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik krijg altijd pillen die volgens mij geen naam hebben, wit-groenig met een dubbele breuklijn.. 125mg Dat zijn de beste die ik tot nu toe gehad heb, had afgelopen zaterdag andere, roze met een kruis erop, leek qua vorm op dat duitse kruis.. die waren echt bagger, had er 3 op voor ik hem pas relaxt begon te spacen :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed! :grin:

HEEEEEERLIJK!!!!

Pure pure pure chill en daarna los op de muziek!

Niet te vergeten de hare praat kick!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet eten!!! Dat zijn gras pillen! Het kan zijn dat je dan voor altijd groene tanden krijgt, en er zijn ook gevallen bekend dat je op 4 poten ging staan, vlekken krijgt en alleen nog maar koe achtige geluiden kan maken.... Vreselijk......
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
De witte davidsterren blijven mijn favoriet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."