#1
Serenity zei:Heb zelf ook rond de 700/800 (als ik het goed heb) mg MDMA genomen. Met een jointje erbij zijn hallucinaties geweldig. Veel last van een dipje heb ik niet, maar gebruik dan ook geen L-Tryptofaan; ik kan af en toe dan wel eens down zijn maar dat heb ik er wel voor over. Het jammere vind ik alleen, dat door zulke hoge dossissen het verliefde gevoel totaal weg is, ookal neem je een lagere dosis (waar ik dan juist weer helemaal niks van voel). Sinds ik die hogere dosis ooit heb genomen ben ik daaraan gebonden, een lagere dosis heeft bij mij geen zin meer.
Maar dat is het stomme aan XTC helaas.
Saaie drug toch ook? Er is zoveel meer!
Adreno