Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is teveel MDMA in een keer?

wat is teveel MDMA in een keer?

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Heb zelf ook rond de 700/800 (als ik het goed heb) mg MDMA genomen. Met een jointje erbij zijn hallucinaties geweldig. Veel last van een dipje heb ik niet, maar gebruik dan ook geen L-Tryptofaan; ik kan af en toe dan wel eens down zijn maar dat heb ik er wel voor over. Het jammere vind ik alleen, dat door zulke hoge dossissen het verliefde gevoel totaal weg is, ookal neem je een lagere dosis (waar ik dan juist weer helemaal niks van voel). Sinds ik die hogere dosis ooit heb genomen ben ik daaraan gebonden, een lagere dosis heeft bij mij geen zin meer.
Maar dat is het stomme aan XTC helaas.
Klik om te vergroten...

Saaie drug toch ook? Er is zoveel meer! :hearteyes: Ik weet verder niet veel over begin doseringen meer ik vind boven de 400mg op een avond al erg veel dus ik zou niet teveel meteen innemen, maar goed ieder zijn ding.Enne, het xtc forum is de laatste tijd eigelijk wel een beetje een afvalbak. :P

Adreno
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem gewoon 200mg max op een nacht.
Als ik wil hallucineren, gebruik ik een drug die daarvoor bedoelt is ipv MDMA.
En 1 keer per maand is ook meer dan vaak zat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
spunk zei:
Hoi iedereen, ik zou hier even op willen verder gaan..

er werd gezegd dat 1 à 2 mg per kg de ideale dosering is..

maar hoe doseren jullie dan? want ik heb hier geen weegschaal die tot op de mg nauwkeurig is :confused:
Klik om te vergroten...

Wij zijn net als die slagers met 30 jaar ervaring, die op het oog precies 100gram gehakt kunnen pakken :P
Maar je kunt gewoon een grammetje in 8 gelijke delen proberen te doen ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
982 zei:
Met MDMA kan je best ver gaan
Klik om te vergroten...

Ja je kan behoorlijk ver gaan met MDMA ja, de LD50 ligt tussen de 100mg-300mg/kg voor de knaagdieren waar het op getest is.
You do the math.
Klik om te vergroten...

Dan wordt de stof MDMA zelf giftig, wil je wel rekening houden met het feit dat je al veel eerder dan dat een serotonine vergiftiging kunt oplopen... Niet dat je die zo te pakken hebt, maar als je echt 'groots' denkt, in termen van 15 of meer pillen dan ga je zeker een risicogebied in dat wat mij betrefd stom is. Effecten die dan optreden zijn volgens mij niet dusdanig mooi of goed dat het de risico's waard is. Gebruik gewoon eens in de 2 tot 3 maanden MDMA en dan tussen 1-3 pillen en je kan er ongelovelijk mee knallen of chillen. Meer gebruiken is volgens mij niet nodig, wil je spacen pak je inderdaad MDA, ook al heb ik daar zelf geen ervaring mee.

XTC is iets moois, ik zie het als verwennen van jezelf en je lichaam, een mind extension, een absolute sociale drug. Niet iets voor ieder weekend op een feestje. Mensen die dat doen misbruiken drugs en hebben volgens mij zeer weinig creativiteit. Je moet drugs gebruiken mooie dingen mooier te maken. Niet om saaie dingen minder saai te maken...

groetjes! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Heb zelf ook rond de 700/800 (als ik het goed heb) mg MDMA genomen. Met een jointje erbij zijn hallucinaties geweldig. Veel last van een dipje heb ik niet, maar gebruik dan ook geen L-Tryptofaan; ik kan af en toe dan wel eens down zijn maar dat heb ik er wel voor over. Het jammere vind ik alleen, dat door zulke hoge dossissen het verliefde gevoel totaal weg is, ookal neem je een lagere dosis (waar ik dan juist weer helemaal niks van voel). Sinds ik die hogere dosis ooit heb genomen ben ik daaraan gebonden, een lagere dosis heeft bij mij geen zin meer.
Maar dat is het stomme aan XTC helaas.
Klik om te vergroten...

ook als je een half jaar wacht?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij 100 a 150 mg heb ik meer dan genoeg. Waar laat je die 500 mg? Ik zou zwaar over me nek gaan bij zulke dosissen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
baarsjesbewoner zei:
bij 100 a 150 mg heb ik meer dan genoeg. Waar laat je die 500 mg? Ik zou zwaar over me nek gaan bij zulke dosissen.
Klik om te vergroten...

Weet je, ze zeggen wel 500 mg, maar misschien is het gewoon slechte mdma, weeet jij veel. Kun je sowieso niet vergelijken, of iedereen moet de sterkte erbij zetten en dan omrekenen naar pure mdma, dan pas, dus die getallen zeggen me helemaal niks.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
baarsjesbewoner zei:
bij 100 a 150 mg heb ik meer dan genoeg. Waar laat je die 500 mg? Ik zou zwaar over me nek gaan bij zulke dosissen.
Klik om te vergroten...

Weet je, ze zeggen wel 500 mg, maar misschien is het gewoon slechte mdma, weeet jij veel. Kun je sowieso niet vergelijken, of iedereen moet de sterkte erbij zetten en dan omrekenen naar pure mdma, dan pas, dus die getallen zeggen me helemaal niks.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat slechte MDMA er niet veel is, het is niet zo makkelijk te versnijden als coke of pep. Kristallen liggen zon beejte tussen de 70 en 84% wanneer ze worden geproduceerd, dat is heel wat anders dan de coke en pep die van 0 tot 70% varieren ofzo.
Als je slechte mdma wil maken zou je dat tijdens de productie moeten doen of je moet het opnieuw moeten oplossen en mengen met iets dat niet herkenbaar is wanneer je het weer laat cristaliseren. Dat is allemaal nogal omslachtig en waarschijnlijk de moeite niet waard.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
MAN, 500 mg :openmouth: Met die kristallen van mij ga ik dat echt niet trekken, ik ga van dat spul altijd al veel te hard als ik maar een heeeeel klein sleutelpuntje neem :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Little Monk zei:
XTC is iets moois, ik zie het als verwennen van jezelf en je lichaam, een mind extension, een absolute sociale drug. Niet iets voor ieder weekend op een feestje. Mensen die dat doen misbruiken drugs en hebben volgens mij zeer weinig creativiteit. Je moet drugs gebruiken mooie dingen mooier te maken. Niet om saaie dingen minder saai te maken...

groetjes! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat als je er gewoon wat suiker doorheen smelt, je een heel eind komt... Word t nog bruin door het carameliseren ook:

"Dit is pas echt goede shit man, smaakt ook lekker zoet!"
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik krijg zin in mdma als ik dit zo lees :flushed:

bij mij is het al 2jgeleden maar verwacht volgende week wat mdma 2gr ofzo :)

hoop dat het kwaliteit is,en wat als je nu mdma (200mg) en 1goedpilletje neemt..je lichaam gaat dan die 2dosisen toch vlugger naar mda omzetten..

Ook al is het niet echt gezond..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
inferno33 zei:
ik denk dat als je er gewoon wat suiker doorheen smelt, je een heel eind komt... Word t nog bruin door het carameliseren ook:

"Dit is pas echt goede shit man, smaakt ook lekker zoet!"
Klik om te vergroten...

Mwa, lijkt me dat dat wel op zou vallen op een of andere manier :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."