Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is teveel MDMA in een keer?

wat is teveel MDMA in een keer?

52 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
inferno33 zei:
ik denk dat als je er gewoon wat suiker doorheen smelt, je een heel eind komt... Word t nog bruin door het carameliseren ook:

"Dit is pas echt goede shit man, smaakt ook lekker zoet!"
Klik om te vergroten...

Mwa, lijkt me dat dat wel op zou vallen op een of andere manier :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt ook aan hoelang je het al neemt....hoelanger je het doet hoe meer je nodig heb...net als met pillen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Teveel is als je over een station strompelt en uitroept: "Aking, ik snap er helemaal niiiiks meer van!" :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat was lsd toch? :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook.. en pep ook nog. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah maar das dus geen mdma... en daar ging t over... offtopicspammerd :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van zulke hoge dosissen ga ik altijd ontiegelijk klappertanden....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was óók. Dus 33% ontopic. :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste keer mdma ook meer gepakt dan ik wilde...bedoeling was 100-200mg werd 400-500mg. Was heel goed te doen, maar kreeg niet het gevoel dat ik wilde puur door de hogere dosering. Zal wss nooit meer dan 200mg gaan pakken en niet minder dan 3mnd wachten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Van zulke hoge dosissen ga ik altijd ontiegelijk klappertanden....
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relax toch...

alleen ja.. ik ben gestopt.


:P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
dus als ik voor de eerste keer het zou doen. zou ik best genoeg hebben met 200mg mdma.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
had gehoord 1 tot 2 mg/kg maar dit is maar een richtlijn en per persoon anders...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 tot 2mg per KG is een goede richtlijn.

200mg is idd dan ook nogal veel tenzij je een grote K1 fighter bent, het is een beetje mijn compromis. Wanneer je drugs gebruikt smaakt het meestal naar meer, en veel mensen willen daarom ook meer gebruiken dan goed is. Zoals je hier kunt zien loopt dat voor sommige mensen op tot een halve gram of meer. Dat is dus gekkenwerk.

200mg op een nacht zie ik als maximum, dat is eigenlijk al wat veel, en moet je ook niet in 1 keer nemen. Begin met 120 ofzo, en dan kun je eventueel na een aantal uur wat bijpakken. Nog beter houd je het gewoon bij die 120mg natuurlijk :)

Wanneer dit je niet meer het gewenste effect geeft heb je het te vaak gedaan in te korte tijd en/of zijn je verwachtingen verkeerd. (hallucineren)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
200-250 neem ik meestal tijdens uitgaan.
Thuis met vrienden ofzo neem ik meestal wat meer.
En dan heb je nog is hele realistische hallucinaties ook.

hallucineren op mdma is echt heeel vet vind ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
ligt ook aan hoelang je het al neemt....hoelanger je het doet hoe meer je nodig heb...net als met pillen
Klik om te vergroten...

Om dat te voorkomen moet je dus zorgen dat er genoeg tijd tussen is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
Lauu zei:
ligt ook aan hoelang je het al neemt....hoelanger je het doet hoe meer je nodig heb...net als met pillen
Klik om te vergroten...

Om dat te voorkomen moet je dus zorgen dat er genoeg tijd tussen is.
Klik om te vergroten...

idd...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
De richtlijnen zeggen, gebruik om de 3 maanden met mate (1-2 pillen)

Maar wat als je nu elke maand een kwart of half pilletje neemt, waar ik toch al relaxed gevoel van krijg) komt dit op hetzelfde neer?

Of zit het toch wat ingewikkelder in elkaar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
kunlan zei:
De richtlijnen zeggen, gebruik om de 3 maanden met mate (1-2 pillen)

Maar wat als je nu elke maand een kwart of half pilletje neemt, waar ik toch al relaxed gevoel van krijg) komt dit op hetzelfde neer?

Of zit het toch wat ingewikkelder in elkaar
Klik om te vergroten...
bump, ik moet hier toch geen nieuw topic voor openen..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is dat een dreigement ?

We weten het niet denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."