#1
Hoi
Ik las net over mensen op dit forum die 500mg MDMA als een hele hoge dosis beschouwen. Ik ben, naar mijn weten toch
, een ervaren en relatief verantwoordelijk gebruiker. Ik gebruik varierend van 200mg op een avond tot wel 700-800mg om de halucinaties te vekrijgen. Dit is natuurlijk een pak gemakkelijk met MDA, maar dit kan ik maar om de zoveel tijd verkrijgen.
Ik heb nooit last van iets tijdens of na zulke dosissen, zou ik een dipje hebben in de dag of dagen nadien neem ik l-tryptofaan. Maar euh, m'n vraag dus, is dit voor anderen onder jullie ook gewoon, en kunnen jullie er ook op die manier mee omgaan?
grtjs
Ik las net over mensen op dit forum die 500mg MDMA als een hele hoge dosis beschouwen. Ik ben, naar mijn weten toch
Ik heb nooit last van iets tijdens of na zulke dosissen, zou ik een dipje hebben in de dag of dagen nadien neem ik l-tryptofaan. Maar euh, m'n vraag dus, is dit voor anderen onder jullie ook gewoon, en kunnen jullie er ook op die manier mee omgaan?
grtjs

