Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is teveel MDMA in een keer?

wat is teveel MDMA in een keer?

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi
Ik las net over mensen op dit forum die 500mg MDMA als een hele hoge dosis beschouwen. Ik ben, naar mijn weten toch :wink: , een ervaren en relatief verantwoordelijk gebruiker. Ik gebruik varierend van 200mg op een avond tot wel 700-800mg om de halucinaties te vekrijgen. Dit is natuurlijk een pak gemakkelijk met MDA, maar dit kan ik maar om de zoveel tijd verkrijgen.
Ik heb nooit last van iets tijdens of na zulke dosissen, zou ik een dipje hebben in de dag of dagen nadien neem ik l-tryptofaan. Maar euh, m'n vraag dus, is dit voor anderen onder jullie ook gewoon, en kunnen jullie er ook op die manier mee omgaan?
grtjs
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer mij aan de 3 maanden te houden maar als ik dan gebruik kan er wel een grammetje door gaan. Begin ong met 150 als eerste en 300 als laatste dosis ongeveer. Ben ook is van plan om een keer een halve gram in 1 keer te doen maar dan moet dat wel thuis zijn chill op de bank.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zit helaas in het verkeerde subforum. Ik verplaats dit even naar het XTC subforum.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Ik verplaats dit even naar het XTC subforum.
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer is dat de afvalbak? :wink:
//Moved.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
azgaza zei:
Ik verplaats dit even naar het XTC subforum.
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer is dat de afvalbak? :wink:
//Moved.
Klik om te vergroten...

Foutje. :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb zelf ook rond de 700/800 (als ik het goed heb) mg MDMA genomen. Met een jointje erbij zijn hallucinaties geweldig. Veel last van een dipje heb ik niet, maar gebruik dan ook geen L-Tryptofaan; ik kan af en toe dan wel eens down zijn maar dat heb ik er wel voor over. Het jammere vind ik alleen, dat door zulke hoge dossissen het verliefde gevoel totaal weg is, ookal neem je een lagere dosis (waar ik dan juist weer helemaal niks van voel). Sinds ik die hogere dosis ooit heb genomen ben ik daaraan gebonden, een lagere dosis heeft bij mij geen zin meer.
Maar dat is het stomme aan XTC helaas.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik probeer vaak wel die heerlijk grappige halucinties na te jagen, maar als ik vb met m'n trip MD doe dan neem ik niet een al te hoge dosis en heb ik wel dat verliefde gevoel. Je bent ook gwn te ver weg op 800mg dat de basale kenmerken van MDMA plaats moeten maken voor stevig flashen :mrgreen:
Binnenkort weer MDA :mrgreen: moet je tenminste ni zoveel van doen om te halucineren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Heb zelf ook rond de 700/800 (als ik het goed heb) mg MDMA genomen. Met een jointje erbij zijn hallucinaties geweldig. Veel last van een dipje heb ik niet, maar gebruik dan ook geen L-Tryptofaan; ik kan af en toe dan wel eens down zijn maar dat heb ik er wel voor over. Het jammere vind ik alleen, dat door zulke hoge dossissen het verliefde gevoel totaal weg is, ookal neem je een lagere dosis (waar ik dan juist weer helemaal niks van voel). Sinds ik die hogere dosis ooit heb genomen ben ik daaraan gebonden, een lagere dosis heeft bij mij geen zin meer.
Maar dat is het stomme aan XTC helaas.
Klik om te vergroten...

Saaie drug toch ook? Er is zoveel meer! :hearteyes: Ik weet verder niet veel over begin doseringen meer ik vind boven de 400mg op een avond al erg veel dus ik zou niet teveel meteen innemen, maar goed ieder zijn ding.Enne, het xtc forum is de laatste tijd eigelijk wel een beetje een afvalbak. :P

Adreno
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem gewoon 200mg max op een nacht.
Als ik wil hallucineren, gebruik ik een drug die daarvoor bedoelt is ipv MDMA.
En 1 keer per maand is ook meer dan vaak zat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha lekker azgaza :)


Ik doe het gelukkig echt niet vaak, dus ik vind 700/800 mg best wel veel. Hou het zelf net als Wacky ook gewoon op een mg of 200 per nacht, zal niet veel meer zijn. Is voldoende voor mij (absoluut geen frequent gebruik).
Overigens vind ik zijn opmerking over de hallucinaties volledig terecht.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met MDMA kun je best ver gaan.
700-800 mg is goed te doen, word je wel waus van. Dat was bij mij ook altijd de bedoeling. Zolang je goed voor je lichaam zorgt is er niks aan de hand.

Wat ik wel soms had, als ik echt veel mdma of pillen (1500 mg/ 14 pillen oid) op had, dat ik een beetje bleef hangen in mn trip. Dus als ik 's avonds voor 12 uur alles ingenomen had, was ik de volgende middag om 1 uur nog steeds even raar als die avond ervoor. Dan begon ik goed te merken dat mn lichaam uitgeput was. (niet chill meer en niet kunnen slapen).

En voor de rest, ik had altijd MEGA katers
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
tja waar zouden die mega katers nou vandaan komen :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
pillen zijn zo vies
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet er ook niet op kauwen hè
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha lekker joh!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
nah dan moet ik bij 33000 mg n redelijk eind doodgaan als t goed is...

past dat in een pil? :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
982 zei:
Zolang je goed voor je lichaam zorgt is er niks aan de hand.

--

... als ik echt veel mdma of pillen (1500 mg/ 14 pillen oid) op had, dat ik een beetje bleef hangen in mn trip.
... En voor de rest, ik had altijd MEGA katers
Klik om te vergroten...
:confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
982 zei:
Met MDMA kan je best ver gaan
Klik om te vergroten...

Ja je kan behoorlijk ver gaan met MDMA ja, de LD50 ligt tussen de 100mg-300mg/kg voor de knaagdieren waar het op getest is.
You do the math.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Teveel is als je over een station strompelt en uitroept: "Aking, ik snap er helemaal niiiiks meer van!" :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
je voelt wel wanneer het teveel wordt...maar normaal is 200-250mg voor een nacht genoeg...ligt gewoon aant persoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."