#1
Ik kan t niet. Juist omdat je er dan op gaat letten gaat het fout, b.v. als je een pakje sigaretten gaat halen bij de patatzaak op de hoek. Je kunt je er nooit meer vertonen hahaha.

Varry zei:mocridhe zei:oefening baart kunst denk ik![]()
DAT noemen ze een laag serotine niveau![]()
Nick de Neger zei:Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken![]()
Shana_P zei:Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."