Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFunctioneren op X

Functioneren op X

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan t niet. Juist omdat je er dan op gaat letten gaat het fout, b.v. als je een pakje sigaretten gaat halen bij de patatzaak op de hoek. Je kunt je er nooit meer vertonen hahaha.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
;lx
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Varry zei:
mocridhe zei:
oefening baart kunst denk ik :sunglasses:
Klik om te vergroten...

DAT noemen ze een laag serotine niveau :wink:
Klik om te vergroten...

Nja, als je elke week of zo pakt ( en je serotonine dus heel laag is ) raak je zeker nog wel even wappie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die ken ik, ik geef altijd pillen weg omdat ik er geen geld voor wil! Wil geen dealer zijn!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee juist niet, je limiet zo laag mogelijk houden door niet teveel te gebruiken en een tijd tussen te laten. Zo heb je weinig nodig en zal je de love feeling goed ervaren. Daar draait het om en niet de hoeveelheid!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shana_P zei:
Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...
Klik om te vergroten...

daar gaat het toch allemaal om. je eigen limiet steed groter en groter maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."