Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFunctioneren op X

Functioneren op X

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie je snel aan iemand hoor.
Over laatst zat ik aan de pillen en ik had er ng maar 1 op en mijn vriend die binnenkwam later had het na 30 seconden al door :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
verschilt per persoon, maar de eerste keer kunnen we je denk ik wel leipheid garanderen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo,
binennkort ga ik een keer xtc gebruiken, maar ik vroeg me af of je je nog normaal kunt gedragen onder invloed van xtc, en of mensen het aan je kunnen zien of je xtc hebt gebruikt

bedankt

edit:

ik ben van plan 1 of een halve te nemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek. Ik zou het gewoon bij een halve liter houden als ik jou was :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek.:
Klik om te vergroten...

Ik lolde :tearsofjoy:

En nu een serieuse post: bij een normale hoeveelheid XTC kun je nog wel redelijk normaal functioneren. Je ogen en pupillen worden wel groot en je zult waarschijnlijk veel tegen (onbekende?) mensen aan gaan lullen en waarschijnlijk krijg je ook wel de spontane drang om die mensen te gaan knuffelen.

Maar verder is alles heel normaal :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral motorisch gaat alles verbazingwekkend goed. Je gaat niet scheef lopen zoals bij alcohol ofzo. Gewoon emotioneel véél opener. De mensen die je kennen zullen wel merken dat er iets aan je is. Gelukkig is 80% van de bevolking totaal naïef als het hier op aankomt, en denken ze vaak dat je gewoon wat te veel gedronken hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij mij merken ze het enkel aan mn ogen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
de eerste keer besef je niet dat nadat de xtc is uitgewerkt alles weer normaal zal zijn, je wil iedereen knuffelen en zegt 3 keer per minuut hoe zot het wel niet is. de eerste keer reageer je dus nogal heftig. verder is het te zien aan je ogen.
de keren daarna kan je wel beter jezelf blijven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Precies, ik kon me de eerste keer echt NIET beheersen... Veels te overdreven enzo. Mensen zien het meteen aan je over het algemeen maar dat maakt niet uit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
X zorgt voor een ejaculatie van je vocobulaire kennis.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik laat zoveel tijd tussen m'n xtc-feesterijen dat ik altijd overdreven enthousiast ben :grin: Zolang je niet meer dan 1 pil neemt is er buiten het knuffelen en het 1000x herhalen hoe vet het is, niet echt iets opvallends te merken. :P
Onwetenden zullen je gewoon oversociaal vinden :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
mocridhe zei:
oefening baart kunst denk ik :sunglasses:
Klik om te vergroten...

DAT noemen ze een laag serotine niveau :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan t niet. Juist omdat je er dan op gaat letten gaat het fout, b.v. als je een pakje sigaretten gaat halen bij de patatzaak op de hoek. Je kunt je er nooit meer vertonen hahaha.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
;lx
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Varry zei:
mocridhe zei:
oefening baart kunst denk ik :sunglasses:
Klik om te vergroten...

DAT noemen ze een laag serotine niveau :wink:
Klik om te vergroten...

Nja, als je elke week of zo pakt ( en je serotonine dus heel laag is ) raak je zeker nog wel even wappie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die ken ik, ik geef altijd pillen weg omdat ik er geen geld voor wil! Wil geen dealer zijn!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee juist niet, je limiet zo laag mogelijk houden door niet teveel te gebruiken en een tijd tussen te laten. Zo heb je weinig nodig en zal je de love feeling goed ervaren. Daar draait het om en niet de hoeveelheid!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."