Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFunctioneren op X

Functioneren op X

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
onder de 100 mg mdma zal het wel op vallen voor degene die er iets van kennen, hangt natuurlijk ook van persoon tot persoon af.;

de meest opvallende kenmerken zijn natuurlijk de ogen, malende kaken (is nog te controleren) en strakke hoofd..
het overdreven reageren, snel en veel praten en liefdesverklaringen aan iedereen zou je eigenlijk nog in de hand kunnen houden

als je meer dan 200mg neemt dan valt het enorm op.. de typische kenmerken worden nu nog erger en bijkomend ga je dikwijls erg erg zweten, bleek zien en je ogen gaan wegdraaien en bovendien lukt nu de motoriek niet zo goed meer

verder praten die mensen dan ook enorme wartaal, wat soms echt psychotisch en/of idioot kan lijken.. hallucinaties spelen hier ook een rol

iets wat ik wel weinig heb zien voorkomen bij xtc gebruik is paranoia, hoe scheef men ook is, paranoia komt niet zo veel voor
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik functioneer niet normaal onder de X.... Ook niet bij een kleine hoeveelheid. Verder krijg ik pupillen als schotels, dus ik gebruik nooit xtc als ik me nog onder de normale mensen moet begeven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
grote pupillen
kaken lijden eigen leven(niet heel extreem maar een beetje)
je vind iedereen aardig
muziek ik 10x lekkerder

dat krijg ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben wel benieuwd naar hoe het je nou eigenlijk bevallen is, laat je het weten?

(bij mij was het geloof ik wel duidelijk voor mijn omgeving, toen ik het een tijdje terug voor het eerst gebruikte...)

Veel plezier!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
dus ik gebruik nooit xtc als ik me nog onder de normale mensen moet begeven.
Klik om te vergroten...

:grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik pillen op heb, heb ik juist wel moeite met balanceren als je bijvoorbeeld een trap af loopt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hangt van persoon tot persoon af. Ik heb sowieso al wat puilogen, maar als ik mdma opheb, ook bij 1tje, begin ik zo hard te staren dat ik er zelfs in discotheken commentaar op krijg. Ik ben ook degene aan wie iedereen altijd om pillen komt vragen. Moet ze altijd teleurstellen, en dan is't van, "komaaaan, ge hebt er duidelijk genoeg."

Je pupillen zijn wel te verbergen als je buiten in het daglicht blijft, dan zie je het niet. Maar ik zou me alleszins niet normaal kunnen houden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zie je snel aan iemand hoor.
Over laatst zat ik aan de pillen en ik had er ng maar 1 op en mijn vriend die binnenkwam later had het na 30 seconden al door :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
verschilt per persoon, maar de eerste keer kunnen we je denk ik wel leipheid garanderen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo,
binennkort ga ik een keer xtc gebruiken, maar ik vroeg me af of je je nog normaal kunt gedragen onder invloed van xtc, en of mensen het aan je kunnen zien of je xtc hebt gebruikt

bedankt

edit:

ik ben van plan 1 of een halve te nemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek. Ik zou het gewoon bij een halve liter houden als ik jou was :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter123 zei:
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek.:
Klik om te vergroten...

Ik lolde :tearsofjoy:

En nu een serieuse post: bij een normale hoeveelheid XTC kun je nog wel redelijk normaal functioneren. Je ogen en pupillen worden wel groot en je zult waarschijnlijk veel tegen (onbekende?) mensen aan gaan lullen en waarschijnlijk krijg je ook wel de spontane drang om die mensen te gaan knuffelen.

Maar verder is alles heel normaal :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vooral motorisch gaat alles verbazingwekkend goed. Je gaat niet scheef lopen zoals bij alcohol ofzo. Gewoon emotioneel véél opener. De mensen die je kennen zullen wel merken dat er iets aan je is. Gelukkig is 80% van de bevolking totaal naïef als het hier op aankomt, en denken ze vaak dat je gewoon wat te veel gedronken hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij mij merken ze het enkel aan mn ogen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
de eerste keer besef je niet dat nadat de xtc is uitgewerkt alles weer normaal zal zijn, je wil iedereen knuffelen en zegt 3 keer per minuut hoe zot het wel niet is. de eerste keer reageer je dus nogal heftig. verder is het te zien aan je ogen.
de keren daarna kan je wel beter jezelf blijven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Precies, ik kon me de eerste keer echt NIET beheersen... Veels te overdreven enzo. Mensen zien het meteen aan je over het algemeen maar dat maakt niet uit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
X zorgt voor een ejaculatie van je vocobulaire kennis.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik laat zoveel tijd tussen m'n xtc-feesterijen dat ik altijd overdreven enthousiast ben :grin: Zolang je niet meer dan 1 pil neemt is er buiten het knuffelen en het 1000x herhalen hoe vet het is, niet echt iets opvallends te merken. :P
Onwetenden zullen je gewoon oversociaal vinden :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
mocridhe zei:
oefening baart kunst denk ik :sunglasses:
Klik om te vergroten...

DAT noemen ze een laag serotine niveau :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."