#1
Enkel een beetje pep
of er moesten plotseling driehoeken opduiken wat onmogelijk is offcourse
Bram zei:Enkel een beetje pepof er moesten plotseling driehoeken opduiken wat onmogelijk is offcourse

dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15

Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
dutch-lycan zei:Dissonant zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??
En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet.

Dissonant zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:Miss J zei:dutch-lycan zei:ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??
En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
Pepnoize zei:lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 Ã 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies![]()
dutch-lycan zei:eckies zei:Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...
Ik slik dit jaar geen pillen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."