Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwjaar - Hoeveel?

Nieuwjaar - Hoeveel?

109 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enkel een beetje pep :wink: of er moesten plotseling driehoeken opduiken wat onmogelijk is offcourse
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bram zei:
Enkel een beetje pep :wink: of er moesten plotseling driehoeken opduiken wat onmogelijk is offcourse
Klik om te vergroten...

tja die driehopeken heb ik.. maar daar moest ik maar ff van afblijven...
Dus ook pep...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk geen pillen, hoewel dat misschien wel lastig wordt, aangezien de rest allemaal vrolijk aan het slikken gaat.

Alleen LSD, bier en wiet :grin:

Hopen dat ik ook van de snats af kan blijven :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik het ga doen dan hou ik het bij eentje hehe

een niet zo sterke btw
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 pillen...
en een hoop andere zooi (l)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 1 pilletje van plusminus 120 mg genomen...

En dat was PRESIES goed :hearteyes: :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 x XTC, 1 armani (mcpp denk ik, heb meerdere redenen) en 2 mercedes'jes

dus niet overdreven hard spacen maar gewoon lekker wakker en feestbui. heb het bewust bij een paar stuks gehouden en ben er blij om!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
400mg mdma en 1.5gram wiet, deftig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

op 1 dag/avond/nacht?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
De een is de ander niet.

10 pillen op een avond is/was niet een uitzondering voor mij of mn vrienden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Precies
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
dutch-lycan zei:
Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
Klik om te vergroten...

precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet :grin: .
Klik om te vergroten...

lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 à 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
Klik om te vergroten...

precies ! ik haalde ze in 1 keer ik nam ze niet in 1 keer !
ik nam er meestal een stuk of 3 op een avond/nacht met uitzonderingen nam ik er 5 nooit meer.dus ga geen conclusies trekken als je er niks van af weet :grin: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pepnoize zei:
lol maar door "ik haalde vroeger meestal 10 à 15" te zeggen ga je de mensen laten denken dat je bedoelt : ik nam er vroeger 10 a 15 . duh. de vraag in de beginpost was dan ook hoeveel heb je genomen met oud en nieuw..
wees wat duidelijker en dan ontstaan er geen onnodige discussies :beer:
Klik om te vergroten...

Precies wat ik dacht!


:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.

dutch-lycan zei:
eckies zei:
Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
Klik om te vergroten...

aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...

Ik slik dit jaar geen pillen
Klik om te vergroten...

Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig :(
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."