Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwjaar - Hoeveel?

Nieuwjaar - Hoeveel?

109 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dissonant zei:
Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.

dutch-lycan zei:
eckies zei:
Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
Klik om te vergroten...

aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...

Ik slik dit jaar geen pillen
Klik om te vergroten...

Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting :wink:
Klik om te vergroten...

kijk jij begrijp me :grin:

oke discussie gesloten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
hydroxytryptamine zei:
met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig :(
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren :stoned:
Klik om te vergroten...


Oh, what happened?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dissonant zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
Miss J zei:
dutch-lycan zei:
ik haalde vroeger meestal 10 a 15
Klik om te vergroten...

Dan had je behoorlijk slechte pillen dus...
Klik om te vergroten...

omdat ik er 10 a 15 haal heb ik gelijk slechte pillen???
Klik om te vergroten...

Als we er vanuit gaan dat er gemiddeld 100 mg mdma in een pil zit vraag ik me af hoe jij je voelt na 15 pillen?
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch nergens dat het voor 1 avond was??

En dan nog, er zijn nu eenmaal mensen die 10 pillen op een avond nemen. So what? Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de pillen, maar wel met hun tolerantie.
Klik om te vergroten...

Was ook mijn vraag. Verder denk ik dat het en om hoeveelheid en om tolerantie gaat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal heeft t na 5 pillen geen zin meer om bij te nemen. Ondanks dat doe je toch (mij inbegrepen :rolleyes: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
1337 zei:
hydroxytryptamine zei:
met oud en nieuw alleen maar pijnstillers genomen omdat ik in het ziekenhuis lag/lig :(
Dan zal ik het volgend jaar maar dubbel zo hard moeten vieren :stoned:
Klik om te vergroten...


Oh, what happened?
Klik om te vergroten...
ingeklapte long :rolleyes:
Ik kwam er achter dat je dat dus gewoon spontaan kan oplopen.
En dat al voor de 2e keer aan dezelfde kant.
Lig nu nog steeds in het ziekenhuis en ben er al voor de 2e keer aan geopereerd, maar gaat nu de goeie kant op gelukkig.
Dit heeft allemaal trouwens niks met het gebruik van xtc te maken hoor :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutch-lycan zei:
Dissonant zei:
Hij was duidelijk, aan hem ligt het niet.

dutch-lycan zei:
eckies zei:
Ik zie sommige van jullie echt met vaste aantallen, vind ik een beetje raar.
Klik om te vergroten...

aan de ene kant vind ik dat ook wel, ik haalde vroeger meestal 10 a 15 en als ik genoeg had had ik genoeg en bewaarde dan de rest voor andere keren. Maarjah...

Ik slik dit jaar geen pillen
Klik om te vergroten...

Het ligt eerder aan het feit dat jij iets ziet staan en er onmiddellijk wilt op reageren zonder de context in acht te nemen. Of aan je selectieve quoting :wink:
Klik om te vergroten...

kijk jij begrijp me :grin:

oke discussie gesloten
Klik om te vergroten...
jup en mn excuses, had heel het topic gevolgt hoor (dus geen snelle reactie ofzo) maar had er over gelezen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 heerlijk pilletje gehad :)..
had geen behoefte aan meer, was prima zo :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
4 versaces, zijn wel nog leuke
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
half 11 beginne, 4 uur sochtends 5 pillen op, en dan om half 8 200mg capsule, en dan lekker blowen en blowen :P dan lekker douche en je bedje in heerlijk slapen en onvergeetelijke oudennieuw :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen drugs voor mij vannacht, enkel een paar glaasjes wijn!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deep Blue zei:
uhu zei:
2 mercedes'kes (pille)
en 11g speed

verdeeld op 2 personen

dus elk 1 pil en 5.5g speed
pil is om te beginnen :grin:

iemand ervaring met de mercedes'kes ?

mvg
Klik om te vergroten...

das dan 1/10 pep en 9/10 druivesuiker?

askik een half grammeke op ne nacht doen slapek al ni en benk derna een wrak (swel zo goe as pure dan)
Klik om te vergroten...


nee , gij druivesuiker :rolleyes:
kzeg het toch , als je regelmatig gebruikt bouw je snel een tolerantie op
ondervind ik zelf ook dat ik meer ik kan/moet om op de zelfde piek te blijven als men vriende hoor :wink:
onze speed weet ik niet hoe % puur hij is , laten testen doen we hem niet hoor :wink:



mvg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al 4 in de knikker zitten..

En een grammetje sos en pep

Woehoe feest :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit zal het worden:
-veel alcohol
-veel weed
en nog 2gr sos voor de avond mooi af te sluiten :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 x een halfje van 100-109 mg :) Toch best chill :sunglasses:

Maar om nou te zeggen dat die shit zoveel chiller is dan ephedra?

Ik blijf er bij, Ephedra is tha bomb!

The feeling of XTC just drives you mad :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
chrzz zei:
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 pilletje genomen en verder vrij weinig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
chrzz zei:
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
Klik om te vergroten...

Was geen slechte speed hoor ^^ Ik stond echt retestrak, nog nooit zo hard gegaan als deze nacht denk ik. Nog steeds niet geslapen (logisch :P) maar ik voel me echt een WRAK op dit moment. Mn pupillen zijn nog steeds schotelbordjes, maar ik heb overal pijn. Vooral mijn knieen, mijn rug en allerlei organen (maag en lever vooral). Te veel xtc en bommetje geslikt.. Ik had heel erg het zuur daarstraks, maar heb wat melk gedronken en nu is het minder. Ik heb ~2 gram in bommetjes gedaan en ~1 gram gesnoven, maar het kan ook meer/minder zijn, maar toch ongeveer die hoeveelheid. Ik herinner mij nog dat ik rond het eind van de avond veel geknoeit heb op een skatepleintje dicht bij de feestzaal. Van mijn 5 gram is nog 1 dikke lijn over, die's voor na het eten. De pillen kon ik helaas niet meer op voorrand aangeraken, en heb dus veel moeten zoeken en veel moeten betalen voor pillen. Ik weet 1 ding: nieuwjaar was geslaagd dit jaar!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een katerloze nieuwjaarsdag is eigenlijk ook wel heel prettig ervaar ik nu :P !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."