Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweer eens een keertje koeken

weer eens een keertje koeken

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
Wat is koeken nou weer voor triest woord dan?
Klik om te vergroten...




:wink: :wink: :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
heeej mensen hij had een halve gepakt en daarna nog een halve alles is goed gegaan op 1 ding na. een maat van mij moest kotsen en hij kotste alleen maar schuim uit (hij had het al veel vaker gedaan nog nooit eerder schuim gekotst) en later op de avond viel hij met wegdraaiende ogen gewoon opeens achteruit met zn hoofd tegen een punt van het bed aan iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ? hij had er overigens 2 op geloof ik en dat is nou niet echt bepaald overdreven veel. ik had er zelf 2.5 op en voelde me helemaal toppie alleen ben nu wel zo brak als iets haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
weer eens een keertje koeken
Klik om te vergroten...
bakken...

ja leuk! kijk wat mn oma voor jullie heeft gebakken! :wave:

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
weer eens een keertje koeken
Klik om te vergroten...
bakken...

ja leuk! kijk wat mn oma voor jullie heeft gebakken! :wave:

Klik om te vergroten...

super toll :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
niemand die even serieuws op mijn vraag wil reageren ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou hem gewoon een halve aanraden en hem na 1,5/2 uur die andere helft ook geven..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
we hebben al gedaan maar ik heb een nieuwe vraag gepost

deze is als volgt :

alles is goed gegaan op 1 ding na. een maat van mij moest kotsen en hij kotste alleen maar schuim uit (hij had het al veel vaker gedaan nog nooit eerder schuim gekotst) en later op de avond viel hij met wegdraaiende ogen gewoon opeens achteruit met zn hoofd tegen een punt van het bed aan iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ? hij had er overigens 2 op geloof ik en dat is nou niet echt bepaald overdreven veel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
niemand een idee ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jawel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
eXeCuze zei:
niemand een idee ?
Klik om te vergroten...

jawel, het is waarschijnlijk toch te veel geweest. Je denkt 2 maar na de eerste is de rem meestal zo weg en wie weet waren het er 3 of 4. Soms reageert je maag erg op pillen. Je kan ze daarom best met iets tegen maagzuur innemen of dat bij de hand hebben.

En als je echt kei en keihard gaat dan kan je inderdaad helemaal waus worden en ter aarde neerstuiteren...

Die mitsu's zijn ook zowat de zwaarste pillen ooit...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
hij had er cker niet meer op dat is 1 ding wat cker is en troep in de pillen ? waarom zouden de andere 4 mensen die net zo veel op hadden dan nergens last van hebben ?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanavond weer eens aan de xtc lang geleden al 4 maanden ofzo zat er daarvoor elk weekend aan. maar er doen nu 2 mensen mee die het nog nooit gedaan hebben en 1 ervan is maar een beetje een stille.
nou is mijn vraag ? wat kan ik hem beter aanraden een halve of een hele blauwe mitsu pakken ? het zijn hoogst waarsgijnlijk de echte dus dat word flink klappertanden :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik raad altijd een halve aan maar heel veel andere mensen raadden een hele aan dus daar kun niet echt een goede beslissing door nemen...
Het was voor mij maar goed dat ik van die blauwe mitsubishi toen eerst een halve heb genomen maargoed, ik ben ook maar klein en dun...

Vraag hem anders zelf wat hij wil, als hij zich goed geinformeerd heeft over xtc kan hij zelf de beslissing nemen!

:)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok bedankt ja ik denk toch dat ik hem een halve aanraad ik heb ooit een andere maat aangeraden om een hele te pakken maar die had iets meer tja hoe zeg je het ..... levenservaring zeg maar
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon beginnen met een halfje.

1. 1e keer is sowieso keihard, verschil tussen half en heel is gewoon dat je even kan wennen aan t gevoel zonder meteen helemaal waus te zijn. Sommige mensen reageren heftig en willen ook alle opvolgende keren maar een halfje.

2. Hij kan altijd nog bijpakken en harder/langer door als hij wilt, paar vrienden van me houden het ook bij halfje, vinden ze prima.

3. Je kan nog slapen.

4. Je hebt t niet nodig, ik sta ook te kijken van mensen die er drie op een avond pakken, of meer zelfs...

Maar ja, dat is mijn idee er over...

groetjes en space hem :grin:

Monk(ey)
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo dat worden weer 2mensen die verslaafd zullen zijn aan een goed pilletje :flushed:

In de vakantie had ik ook een vriend die zijn 1ste pilletje wou nemen met ons groepje.En ja hoor nu doet ie ook steeds mee..1of2 meer hoeft ie niet :P

Ik raad hem ook een halfje aan :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lol,eerste keer voelde ik een halve dik goed.
Nu al tijdje gestopt er mee,maar later zat ik rond de 9 stuks maximaal.

Dusja, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
maar een halve kan je hard voelen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

tolerantie :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

Gewicht, tolerantie en de hoeveelheid mdma per pil zegt behoorlijk veel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."