#1
bakken...weer eens een keertje koeken
-spaceman- zei:bakken...weer eens een keertje koeken
ja leuk! kijk wat mn oma voor jullie heeft gebakken!![]()
![]()
eXeCuze zei:niemand een idee ?
DarkScope zei:Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )

DarkScope zei:Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."