Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang blijft dat love-gevoel?

Hoe lang blijft dat love-gevoel?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren voor de eerste keer in 2.5-3 jaar eens xtc genomen, en het was echt heerlijk! Iedereen willen knuffelen, niet kunnen stoppen met praten, kaken zo hard op elkaar dat een koevoet nog niks zou kunnen uithalen :hearteyes: :hearteyes:

Maar nu heb ik een vraagje. Ik heb een paar pillen over en volgende week een weekje vrij. Ik heb gelezen dat door gewenning dat love gevoel verdwijnt, maar zou dat na 1 keer 3 pillen op een avond al weg zijn? Het is natuurlijk snel op elkaar...

Ik heb 3 jaar geleden maar een paar gebruikt om eens te experimenteren dus daar is nooit gewenning geweest, maar zou 1 of 2 weken tussenlaten (met genoeg fruit e.d.) genoeg zijn om eigenlijk bijna terug op 0 te staan qua gewenning?
Ik heb namelijk geen zin om 10€ aan pillen te verspillen en als enige effect hebben dat m'n kaken de volgende dag keihard staan :mrgreen:
Ik heb bijna een heel pakje filterblaadjes kapotgekauwd dus het zal waarschijnlijk wel erger kunnen :tongueout:

Ik ben helemaal niet van plan elke week te gaan gebruiken maar het komt nu toevallig zo uit :rolleyes: Waarschijnlijk zal het hierna weer een paar jaar (of toch minimum 1) zijn voor ik het nog eens neem dus de effecten van te veel op een te korte periode boeien me niet :)
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duurt 2 maanden voor je het love gevoel weer heb :rolleyes:
Mijn 2e keer was een maand na men eerste keer en had totaal niet het love gevoel dus :smilingimp:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
BigBadWeirdo zei:
Duurt 2 maanden voor je het love gevoel weer heb :rolleyes:
Mijn 2e keer was een maand na men eerste keer en had totaal niet het love gevoel dus :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Jammer, had eigenlijk op andere antwoorden gehoopt :(
Geen kans dat het aan de pillen lag?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt gisteren 3 pillen op wat een lichte tolerantie met zich meebrengt. Als je volgende week een iets hogere dosis neemt om te beginnen, 1.5 a 2 pillen, zul je naar alle waarschijnlijkheid nog wel een glimp van het alom geprezen lovegevoel kunnen opvangen.

The worst that could happen is that you'll feel just fine
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal idd al anders zijn,je zal wel nog goed iets voelen maar wss zal je al 1tje meer terug nodig hebben..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ivoos zei:
BigBadWeirdo zei:
Duurt 2 maanden voor je het love gevoel weer heb :rolleyes:
Mijn 2e keer was een maand na men eerste keer en had totaal niet het love gevoel dus :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Jammer, had eigenlijk op andere antwoorden gehoopt :(
Geen kans dat het aan de pillen lag?
Klik om te vergroten...
Zijn antwoord is wel erg kort door de bocht hoor. Ik heb ook een periode gehad dat ik elk weekend aan de pillen ging, natuurlijk word het gevoel wel steeds minder, maar in 1 keer weg? Nonsens.
Solidius zei:
The worst that could happen is that you'll feel just fine
Klik om te vergroten...
Hele mooie :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben begonnen met 1 pil, dan op het toppunt nog 1 en die laatste waarschijnlijk net iets te laat of zo, want daar heb ik niet veel meer van gevoeld... Ik weet niet of er een verschil is met 3 tegelijk nemen qua tolerantie?

Ik heb er nog 4 liggen dus ik zou makkelijk 2 kunnen nemen en dan bijnemen, maar om 7 pillen op iets meer dan een week te nemen is me net iets te veel... Ook al is het 3 jaar geleden.


@EI: Bedankt, zoiets hoopte ik al, maar met wat ik gelezen heb over tolerantie dacht ik 'misschien beter aan mensen vragen die er ervaring mee hebben' :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het sowieso niet vandaag doen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Ik zou het sowieso niet vandaag doen...
Klik om te vergroten...

Ik ook niet :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Ik heb bijna een heel pakje filterblaadjes kapotgekauwd dus het zal waarschijnlijk wel erger kunnen :tongueout:
Klik om te vergroten...

rofl

ben ik de enige die dit raar vind? wie kauwt er op filterblaadjes? en waarom?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pepnoize zei:
Ivoos zei:
Ik heb bijna een heel pakje filterblaadjes kapotgekauwd dus het zal waarschijnlijk wel erger kunnen :tongueout:
Klik om te vergroten...

rofl

ben ik de enige die dit raar vind? wie kauwt er op filterblaadjes? en waarom?
Klik om te vergroten...

Ik kon m'n kaken echt niet meer stil houden toen die 1e pil echt insloeg.
De eerste keer dat ik het deed, 3 jaar geleden heb ik 2 kleine stukjes van mijn kiezen gebeten en daar had ik echt geen zin in. Dus kauwgom, filterpapiertjes, maakt allemaal niks uit zolang het mijn tanden maar van elkaar houdt :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ivoos zei:
Pepnoize zei:
Ivoos zei:
Ik heb bijna een heel pakje filterblaadjes kapotgekauwd dus het zal waarschijnlijk wel erger kunnen :tongueout:
Klik om te vergroten...

rofl

ben ik de enige die dit raar vind? wie kauwt er op filterblaadjes? en waarom?
Klik om te vergroten...

Ik kon m'n kaken echt niet meer stil houden toen die 1e pil echt insloeg.
De eerste keer dat ik het deed, 3 jaar geleden heb ik 2 kleine stukjes van mijn kiezen gebeten en daar had ik echt geen zin in. Dus kauwgom, filterpapiertjes, maakt allemaal niks uit zolang het mijn tanden maar van elkaar houdt :grin:
Klik om te vergroten...
haha :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
In ieder geval bedankt voor de antwoorden :) zal waarschijnlijk 2 weken zijn voor ik het nog eens doe en daarna weer een heel lange tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."