Ik heb dus ooit begonne met pillen een jaartje trug en die eerste trip was gewoon prachtig verliefd gevoel enz enz ... nu heb ik ondertusse nog een 5-6 tal x xtc geprobeert en na die 1ste keer heb ik nooit meer een echt aangename trip gehad , als ik nu pillen neem heb ik altijd een compleet associal gevoel , ik heb percies geen gevoelens meer terwijl maten van mij hard zaten te trippen van deze =S ik vraag me nu af is het gewoon ongeluk dat ik altijd heb ( laatste 5 Pills ) of ligt het aan mijn lichaam ofzo? heeft iemand dit ook voor ? thx op voorhand Greetz
#3
Hoe lang laat je aan tijd ertussen?
#4
2 a 3 maanden wachten per trip...dan gaat het goed als het goed is
Ik ben ook uit Belgie, rij even naar nederland altijd beter dat je weet wat erinzit.
#8
hou een lange tijd tussen de keren dat je een pilletje neemt bijv
als je de voglende week neemt is het gewoonn normaal en als je bijv na 6 maanden doet dan ben je hellleeeemaaalll vaaannn deee kaaarrtt aaafff geeeebllaazzeenn!! :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.