Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFoute pillen of te weinig?

Foute pillen of te weinig?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voortaan gewoon je pillen laten testen
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen.
Klik om te vergroten...

niet echt normaal voor een pil waar je amper iets van voelde.. haal er andere :hearteyes:
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
pilliewilly zei:
Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen.
Klik om te vergroten...

niet echt normaal voor een pil waar je amper iets van voelde.. haal er andere :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hoeft niet persé van de pil te komen.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kutpillen, 100 procent zeker!
Neem andere...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Idd die drion pillen schijnen ook leuk te zijn.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
troep dus...
B
BowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
(feestje is niet doorgegaan)

bedankt voor jullie reacties..

Kan het er misschien ook iets mee te maken hebben dat ik ADD heb ik af en toe concerta (ritalin) slik? (dat weekend niet)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou een vriend van me die normaal aardig wat kan hebben ging al kotsen na 1 (niet eens zo'n sterke pil).. maar hij had ook 2 ritalin pilletjes geslikt, misschien was de combinatie hiervan niet goed?

Maar of je er nou 1 of 2 slikt, als je van 1 bijna niks voelt en alleen je maag fucked up is voor een week, is het zowiezo troep. Dus ik raad je aan gewoon andere te zoeken.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon kristallen regelen, 150 mg droppen en je hebt gegarandeerd een topavond :hearteyes:
B
BowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo,

Mijn eerste keer xtc is ongeveer een half jaar geleden.
Ik had 1 pil genomen maar ik voelde er heel weinig van, alleen wat minder remmingen, ik ben ook maar gewoon begonnen met alcohol drinken.
Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen.

Vanavond ga ik naar een house feestje en ik wil het graag nog een keer proberen. Ik heb nog 2 van deze pillen over.
Heb ik vorige keer te weinig gehad of waren het gewoon kutpillen en kan ik beter andere halen?

Bedankt
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Probeer eens de 2e pil kort achter de 1e te nemen (1 á 1,5 uur erna).
Als je het dan niet goed voelt heb je idd kut pillen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."