Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Mijn eerste keer xtc is ongeveer een half jaar geleden. Ik had 1 pil genomen maar ik voelde er heel weinig van, alleen wat minder remmingen, ik ben ook maar gewoon begonnen met alcohol drinken. Ook heb ik 1 week lang weinig kunnen eten/alcohol drinken door een rommelende buik. En ik heb zelfs het idee gehad dat ik een maand of 2 minder kon alcohol kon verdragen. Vanavond ga ik naar een house feestje en ik wil het graag nog een keer proberen. Ik heb nog 2 van deze pillen over. Heb ik vorige keer te weinig gehad of waren het gewoon kutpillen en kan ik beter andere halen? Bedankt"
"(feestje is niet doorgegaan) bedankt voor jullie reacties.. Kan het er misschien ook iets mee te maken hebben dat ik ADD heb ik af en toe concerta (ritalin) slik? (dat weekend niet)"