Hi, heb het nu een beetje gehad met XTC slikken. zal uitleggen waarom.
Er zijn zgn. hangwap pillen in de omloop, waar je normaal gesproken lekker relaxed van wordt.. Iedereen die ik die pillen zie slikken, zakken in en zijn enorm relaxed, bijna niet meer aanspreekbaar en wel prettig uit hun dak..
Maar schijnbaar zit er iets in waar ik niet goed tegen kan. Paar jaar geleden al paar x meegemaakt, dat ik ontzettend moe wordt van zo'n hangwap pil.... En niet kan uitrusten door het oppeppende effect dat de andere stoffen in de pil hebben, maar ook niet kan genieten door het uitputtende gevoel wat ik ervan krijg... Dan is het alleen maar op de klok kijken en hopen dat het snel over gaat..
Nog meer bijverschijnselen die ik dan heb zijn: een verdoofde huid..
Heb een paar jaar geen pillen meer geslikt, maar laatste tijd weer begonnen. Nu steeds halve pil en dan de rest van de nacht hete thee drinken, ipv pillen bijslikken. Werkt erg goed moet ik zeggen. Het effect van de pil komt steeds terug en dat terwijl je maar zo weinig geslikt hebt.
Op een avond nam ik weer een halve en ik trof het dus weer.. NOT... weer zo'n hangwap pil en mijn hele avond dus naar de klote.. Had echt zwaar moeite om erbij te blijven en was bang om out te gaan... (HALVE!!!)
weer dat verdoofde gevoel in mijn huid en de jongens die zo een genomen hadden, zatten rustig onderuit gezakt op de bank, te spacen....
Ik kan er niet tegen. wát zit er in godsnaam in die zogenoemde hangwap pillen?! iets van Rophinol of GHB ofzo!?!?!?
hoe voorkom ik dit??? testen is misschien een optie, maar dan moet ik wel eerst weten welke stof ze aan deze pillen toevoegen, waar ik niet tegen kan..
oke Zommes, maar dan weet ik nog niet welke stof het geweest is..
daarom hoopte ik dat iemand het me hier kan vertellen, als ik de pillen dan laat testen, weet ik welke ik wel kan nemen en welke absoluut niet.... Denk dat in bijna alle pillen wel een extra stofje zit!?
#4
Je krijgt bij het testen als het goed is te weten welke stoffen er nog meer in de pillen zitten.
We kunnen hier niet op de gok gaan vertellen wat er wellicht in kan zitten.
#5
ok,maar mocht iemand die regelmatig pillen laat testen het denken te weten, dan houd ik me aanbevolen..
#6
Haal zo'n pil. Ga naar het dichtsbijzijnde testcentrum. Lever je pil in met de vraag welke stoffen erin zitten. Dan krijg je een week later ofzo de uitslag (als ze em niet in de database kunnen vinden) En dan weet je het. Hoe vaak doe je het? Ik heb wel is (stom weet ik) een week later weer een pil genomen en toen was ik ook meer chillmode, spacend, zitten ipv dansen (ging uit en normaal dans k nonstop) K zeg ook altijd dat ik die meer chillpillen vind. Maar dat moet toch echt ergens aan liggen. Regelde zelf gewoon andere en die heb k nog steeds, ook getest. Zou k ook laten doen als k jou was. Kan ook gewoon als je geen 18 bent. Ben ik namelijk ook niet.
#7
bedankt voor je reactie.
Ik ben 32 dus dat is het probleem niet. Die pillen kan ik niet meer aankomen. Ik heb de rest weggegooid en dat was dom. ik had ze moeten bewaren.
Ik ben iets meer erover te weten gekomen. Dat stofje zorgt ervoor dat je bloeddruk daalt... Ik heb van nature al een erg lage bloeddruk, daarom is dat dus niet goed voor mij en verklaart het gevoel om bijna "out" te gaan, dat is dus waarschijnlijk ook zo geweest.
Mensen met een normale bloeddruk, zullen daar geen last van hebben.
Hoe ik dat weet? Een kennis van ons is na het gebruik van zo'n pil opgenomen in het ziekenhuis... Met een extreem lage bloeddruk en heeft 3 infusen gehad om er weer bovenop te komen...
Het ging bij hem zo fout, omdat hij ook nog eens 3 dagen niet had gegeten en 2 blows te snel gerookt had vlak voor hij die pil innam...
maar weet zeker dat dát ermee te maken heeft....verklaart waarom ik er wel last van heb en de anderen niet. mannen hebben meestal al een hogere bloeddruk als vrouwen..
#8
mdma is ook niet per definitie oppeppend toch?
als jij moe bent, en je neemt mdma, word je na mijn idee alleen maar meer moe?
peace
#9
Dat is wel een beetje zo. Nou moe wil ik niet zeggen. Slapen zal alsnog niet gaan zoals normaal of als je stoned of aangeschoten/dronken bent. mdmAmfetamine, dat is gewoon zo. Maar het klopt wel dat het heel erg aan je stemming licht. Als je jij moe bent heb je meer zin om gewoon te chillen en te praten. Ben je in een vrolijke stemming zin om te dansen zin in de avond. Zal je losgaan.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.