Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDIEP In en Uitademen (HEERLIJK)

DIEP In en Uitademen (HEERLIJK)

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdens XTC heel diep inademen en dan weer heeeeeel diep uitademen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het nog nooit hebt gedaan zeker doen want het is geweldig. het lijkt net of je al je lasten wegblaast,,, serieus
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: In en uitblazen

dit doe ik meestal als de pil opkomt, dan voel ik me beter
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: In en uitblazen

Ook maar is proberen dan, wat is het effect eigenlijk, enkel een lekker gevoel ofzo?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: In en uitblazen

Dit pik ik even uit een ander topic waar ik dit bericht net ook gezet heb :P

Wat een lekkere massage is tijdens mdma is deze. Iemand zn kaken even laten aanspannen en die eind puntjes zegmaar daar op elke kant 2 vingers opleggen en dan zachtjes en afentoe ietsie harder de kaken masseren. Dat is zoo lekker. Je voelt je nog meer tintelen en het love gevoel giert door je lichaam. Je zakt helemaal weg in een space. Echt aanrader om een keer te proberen.

:hearteyes:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: In en uitblazen

Rotterdam-gabber zei:
Ook maar is proberen dan, wat is het effect eigenlijk, enkel een lekker gevoel ofzo?
Klik om te vergroten...

Bij iedereen is het gevoel natuurlijk anders maar toen ik het voor het eerst deed tijdens een space had ik elke keer tijdens het uitblaze het gevoel alsof er echt een hele zware last van mijn schouders viel.
Een soort van hetzelfde gevoel als je bijvoorbeeld te horen krijgt dat je geslaagd bent terwijl je heel erg zat te stressen of dat je een rechtzaak hebt gewonnen die heel belangrijk was.
Het is moeilijk uit te leggen maar je kent het gevoel wel dat er gewoon iets is gebeurd wat heel fijn is. Hoe dieper je in en uitademt hoe fijner het gevoel.
Maar het is wat ik zeg persoonsgebonden ik weet niet of iedereen dit zo ervaart maar ik weet wel dat ik het meer dan fijn vond. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."