Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma kristallen???

mdma kristallen???

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
Hoe komt het toch dat mdma kristallen zo schaars zijn en je pillen in overvloed kan krijgen?

Als het naar vraag en aanbod zou gaan, zou je denken dat er meer kristallen op de markt zouden zijn, correct me if i'm wrong. Ik baal er in ieder geval van dat ze zooooooooooo moeilijk te krijgen zijn. :angry:

Wie o wie heeft er een verkaring voor dit nare fenomeen???

Groetjes Angie :wave:
T
TostiniLid
misschien komt het omdat je niet de juiste mensen kent..
of dat er bij jou meer pillen dan kristallen groeien :wink:
hier heb ik iig het tegenovergestelde geval, pillen is een hels karwei om aan te komen en kristallen in overvloed, vroeger vond ik het vervelend, maar nu ik wat gewend ben aan de kristallen vind ik dit beter :)
W
WackyLid
Ligt aan waar je uithangt. Ik kan alleen kristallen krijgen en weet geen pil te vinden.
T
TrippyShitLid
Juiste mensen kennen. Zoek en gij zult vinden. Ik kan nu ook echt aan bijna alles komen. Zelfs mescaline, zeldzame rc's noem maar op maar heeft wel een tijd geduurt. Goed zoeken dus. Ik kan het gelukkig allebei regelen :P
T
TrippyShitLid
Pillen = MDMA??? :rolleyes:

Of je bedoelde pillen / mdma kristallen :P maar dat maak k er zo ook niet uit op he..

Een baan bij de schoenenreus, iets voor jou?
Geschikt [x]
ongeschikt [ ]
H
Hellraiser_[NL]Lid
stik hier bijna van de pillen in mijn regio :grin: MDMA is juist ni te vinden
W
WackyLid
Hellraiser_[NL] zei:
stik hier bijna van de pillen in mijn regio :grin: MDMA is juist ni te vinden
Klik om te vergroten...

Ligt niet aan regio, ligt aan soort feesten waar je heen gaat, of de mensen waarmee je omgaat.
Ik kan ook aan de dingen komen die trippyshit zegt, maar pillen ? Haast niemand in de goa gebruikt die dingen.
Er zijn zeker tientallen, waarschijnlijk honderden mdma/xtc labjes en duizenden distributeurs in nederland, dus dat gezeik over regios is enorme onzin. De paar dealertjes die je kent zijn echt niet representatief voor je regio.
T
TrippyShitLid
Maar ik snap wel wat hellraiser bedoelt. Niet iedereen gaat naar feesten voor zn drugs. Natuurlijk licht het ook aan de mensen met wie je omgaat. Maar hier waar ik woon is het dus net zo makkelijk om aan coke te komen als een zak aardappelen. Pillen zijn ook easy te regelen.
Maar de rest? Nee, dat wordt in mijn stad te weinig gebruikt. Is geen aanbod in. Gelukkig heb ik de juiste connecties in de buurt gevonden maar dat heeft wel een tijdje geduurt. Dus het ligt er wel zeker aan welke stad je vandaan komt. Een grote stad als amsterdam zal het weinig uitmaken. Maar in veel gevallen zal het zeker uitmaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."