#1
Spor zei:Het is te laat ! je bent niet meer te redden...
Nee hoor, ik heb wel vaker meer geslikt in minder tijd toen ik 14 en 15 was... En ik leef ook nog steeds, en mdma werkt ook nog steedszou wel een geruime tijd wachten inderdaad.
hehe, maar ik heb het op het love gevoel. Heb je dat nog steeds? Of niet ?