Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste laat?

te laat?

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spor zei:
Het is te laat ! je bent niet meer te redden...

Nee hoor, ik heb wel vaker meer geslikt in minder tijd toen ik 14 en 15 was... En ik leef ook nog steeds, en mdma werkt ook nog steeds :wink: zou wel een geruime tijd wachten inderdaad.
Klik om te vergroten...

hehe, maar ik heb het op het love gevoel. Heb je dat nog steeds? Of niet ? :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is nooit te laat. en zeker nu niet, zoals jij het verteld. gewoon 3 maanden wachten en dan zie je wel verder.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben een jongen van 17 en sinds nieuwjaar gebruik Ik regelmatig XTC ... Met regelmatig bedoel met meestal 6 weken tussen, soms wel eens langer, maar wanneer ik dan gebruikte, gebruikte ik de dag erna ook ( de laatste 3 keren dan). Ik nam dan ook niet meer als 4 pillen tot de laatste keer, dan was het vrijdag 2 en zaterdag 7 ( dit was overgings de eerste keer dat ik zoveel geslikt had), de pillen bevatte rond de 100 mg.

Helaas zie ik nu pas in wat ik gedaan heb.. Ik bleef zaterdag gewoon slikken omdat ik het effect niet meer kreeg dat ik wou.

Nou ben ik van plan voor 3 maand te wachten voor terug een keer te slikken en dan ook wel in mindere maten.

Wat raden jullie mij aan te doen?

Of is het te laat voor me?

Alvast bedankt!

x
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
inderdaad..

ik zou ff flink inlezen over MDMA (XTC) zodat je goed weet wat je doet vanaf nu.
Minstens 3 maanden wachten en dan op een verstandige manier gebruiken
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dzN zei:
Ben een jongen van 17 en sinds nieuwjaar gebruik Ik regelmatig XTC ... Met regelmatig bedoel met meestal 6 weken tussen, soms wel eens langer, maar wanneer ik dan gebruikte, gebruikte ik de dag erna ook ( de laatste 3 keren dan). Ik nam dan ook niet meer als 4 pillen tot de laatste keer, dan was het vrijdag 2 en zaterdag 7 ( dit was overgings de eerste keer dat ik zoveel geslikt had), de pillen bevatte rond de 100 mg.

Helaas zie ik nu pas in wat ik gedaan heb.. Ik bleef zaterdag gewoon slikken omdat ik het effect niet meer kreeg dat ik wou.

Nou ben ik van plan voor 3 maand te wachten voor terug een keer te slikken en dan ook wel in mindere maten.

Wat raden jullie mij aan te doen?

Of is het te laat voor me?

Alvast bedankt!

x
Klik om te vergroten...


Natuurlijk is het niet te laat, als je maar wel een flinke pauze ertussen houdt voortaan.
En hey... het is bijna altijd zo dat je pas achteraf merkt wat je fout deed. Don't worry :)

Je zal merken dat als je dit doet, dat je ook veel minder nodig heb :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
het is nu te laat .....

je hebt het voorgoed verneukt, je misbruik wordt je straf in de vorm van eeuwige negatieve uitwerkingen van de MDMA.

Gelukkig is er betere drugs, waarvan sommige dit soort misbruik met de dood afstraffen.

Succes met de volgende MDMA poging ik zou een jaar wachten.

Bonie
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
het is nu te laat .....

je hebt het voorgoed verneukt, je misbruik wordt je straf in de vorm van eeuwige negatieve uitwerkingen van de MDMA.

Gelukkig is er betere drugs, waarvan sommige dit soort misbruik met de dood afstraffen.

Succes met de volgende MDMA poging ik zou een jaar wachten.

Bonie
Klik om te vergroten...

Nog altijd even pessimistisch over het MDMA gevoel he kerel :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meta4 zei:
dzN zei:
Ben een jongen van 17 en sinds nieuwjaar gebruik Ik regelmatig XTC ... Met regelmatig bedoel met meestal 6 weken tussen, soms wel eens langer, maar wanneer ik dan gebruikte, gebruikte ik de dag erna ook ( de laatste 3 keren dan). Ik nam dan ook niet meer als 4 pillen tot de laatste keer, dan was het vrijdag 2 en zaterdag 7 ( dit was overgings de eerste keer dat ik zoveel geslikt had), de pillen bevatte rond de 100 mg.

Helaas zie ik nu pas in wat ik gedaan heb.. Ik bleef zaterdag gewoon slikken omdat ik het effect niet meer kreeg dat ik wou.

Nou ben ik van plan voor 3 maand te wachten voor terug een keer te slikken en dan ook wel in mindere maten.

Wat raden jullie mij aan te doen?

Of is het te laat voor me?

Alvast bedankt!

x
Klik om te vergroten...


Natuurlijk is het niet te laat, als je maar wel een flinke pauze ertussen houdt voortaan.
En hey... het is bijna altijd zo dat je pas achteraf merkt wat je fout deed. Don't worry :)

Je zal merken dat als je dit doet, dat je ook veel minder nodig heb :)
Klik om te vergroten...


Pff ik het vind het soms zo moeilijk..Want heb er namelijk nog 1tje thuis liggen en dan is de verleiding zo groot..Maar ik ga proberen volhouden tot 15 november ( I love techno !! ) :grin:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
nooit problemen met dat ik wat wil pakken als ik het thuis heb liggen

Wel sowieso freak op I(L)Techno :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
breng die pil anders naar een vriend of iemand die het voor je kan bewaren.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is te laat ! je bent niet meer te redden...

Nee hoor, ik heb wel vaker meer geslikt in minder tijd toen ik 14 en 15 was... En ik leef ook nog steeds, en mdma werkt ook nog steeds :wink: zou wel een geruime tijd wachten inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."