Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA in combinatie met lachgas

MDMA in combinatie met lachgas

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
Heej,,!

Ik heb op Solar afgelopen augustus toch een behoorlijke hoeveel MDMA naar binnen gewerkt (in meerdere vormen)

Toen terug op het campingterrein werd er een ballon met lachgas aangeboden! Wetend wat lachgas met je doet heb ik dit met beide armen aangenomen.

Naja goe na het heisen aan die ballon werd het me opeen gegeven moment toch zwart waarna het veranderde in eigenlijk praktisch alle kleuren van de regenboog.

Heb geen zin dit report hier helemaal te vertellen maar kan wel zegen dat ik hier toch een out of body experience heb gehad! (zo ervaarde ik het iig!! en kan over het algemeen wel wat hebben!)

Maja mijn vraag... Ik weet dat lachgas de andere drug versterkt (paddo's, 2cb en ook al ervaring mee met beide combinaties) Maar waarom krijg ik dan dit effect met MDMA en lachgas?

Zeker voor herhaling vatbaar!! in de nabije toekomst!
t
tomz0rLid
veel lachgas kan ervoor zorgen dat je hersenen voor een paar seconden even "out" gaan door het zuurstoftekort. Dat kan je ervaren als een out of body expirience omdat je tijdelijk niet meer weet wat je aan het doen bent en als je weer helder bent na een paar seconde het gevoel hebt dat je even weg bent geweest. Helemaal met het psychedelische effect van MDMA erbij kan ik me het wel goed voorstellen. :)

Vond je het plezierig?
i
inferno33Lid
Lachgas met MDMA vond ik persoonlijk nog steeds het ziekste wat ik ooit heb meegemaakt, flashbacks, verwerking, alles wat je na een zieke trip hebt had ik erna.

De hallucinaties waren zo helder als wat en het leek wel alsof ik een klap tegen mn kop had gehad zo werd ik wakker.

Een vriend van me heeft mij onder invloed van 2 patronen lachgas + MDMA aangevallen.

Het is niet wat je ervan zou verwachten, voor de mensen die het willen proberen:P
E
EverioLid
tomz0r zei:
veel lachgas kan ervoor zorgen dat je hersenen voor een paar seconden even "out" gaan door het zuurstoftekort. Dat kan je ervaren als een out of body expirience omdat je tijdelijk niet meer weet wat je aan het doen bent en als je weer helder bent na een paar seconde het gevoel hebt dat je even weg bent geweest. Helemaal met het psychedelische effect van MDMA erbij kan ik me het wel goed voorstellen. :)

Vond je het plezierig?
Klik om te vergroten...

Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten... en dacht dat je er gewoon nog vager van zou worden:P

En tijdens het "gebeuren" tjeh... heb niet echt de tijd gehad om het als bang/ niet prettig te ervaren. Niet in me op gekomen ofzo! (erg raar!)

Toen ik eenmaal bij was vond ik het gewoon TE vet! en wou direct nog een keer maja de lachgas was op :(

Achteraf wel echt een ervaring geweest waarbij ik blij ben hem mee gemaakt te hebben en toch wel zeker voor herhaling vatbaar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."